- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sanniejj zei:Het is nergens op gebaseerd. Moore is gewoon een burger die geen geheime bronnen die hij kan raadplegen. Alles is gebaseerd op geruchten.
Was ik maar voor de helft zo dom als jij zegt dat hij is. Dan zou ik nu afgestudeerd zijn aan harvard en lid zijn van de meest elitaire studentenvereniging: skull & bones
De media verdraaien alles zodat hij dom lijkt. Het tegendeel is echter waar.. hij is geen populist die op alles reageerd wat de media hem voorschoteld. Je hoeft het niet eens te zijn met bv. zijn terrorisme beleid (die honderdduizenden doden bij een nuclaire aanslag.. who cares :? ) maar wees dan wel zo sportief om met serieuze en op waarheid gebaseerde argumenten te komen.
@ericr,
Dat is het hem nou juist. Mensen proberen standaard blindelings alles af te kraken wat hij zegt of doet. Het is gewoon een rage geworden die mede door moore is begonnen. Erg jammer dat iedereen zich wederom laat misleiden door de media.
boogie zei:denk je nou echt dat de zoon van een voormalig president moeite hoeft te doen voor zijn opleiding?
dat is geen omkoping, dat is gewoon invloed. Let me tell you a story:sanniejj zei:Zou goed zijn voor het imago van de desbetreffende universiteit (beste in de wereld) als omkoping oid. bekend wordt. Hoe kom je bij dit soort onzin?
Was ik maar voor de helft zo dom als jij zegt dat hij is. Dan zou ik nu afgestudeerd zijn aan harvard en lid zijn van de meest elitaire studentenvereniging: skull & bones
DBC01 zei:saniejj, dat iemand lid is van een elitaire studentenclub doet me niks.
Geen reet.
Dat zegt namelijk niks over iemands beslissingen die hij maakt op grond van zijn enórme drang naar macht.
Mij laten status en dilpomaarjes koud. Misschien omdat ik wat ouder ben en heb gewerkt met mensen die zéér invloedrijk zijn maar blijkbaar dus ook maar gewoon mensen die hang hebben naar macht.
Als je de president bent van de USA en álle projecten in Afrika die met condoomverstrekking te maken hebben stopt met sponsoren, dan ben je een idioot.
Maar ik zal je even wat feiten doen toekomen, zodat je beeld van je held wat relistischer wordt want als je eens één keer wat meer informatie zocht dan alleen op de Rebublikeinse sites dan zou je hetvolgende te weten komen:
FEIT: Republikeinse stemgedrag-onderzoekers zijn er enkele jaren geleden achtergekomen dat het grootste stem-gat van de USA de gelovige bevolking betreft.
Deze stemmers zijn te beinvloeden via hun religieuze leiders.
Deze leiders zijn vervolgens door de regering Bush ingepakt met beloftes voor meer macht aan de kerk binnen de Amerikaanse maatschappij.
Die belofte is nagekomen:
Amerika heeft nu een wet die zegt dat humanitaire hulp in eigen land gelieerd is aan religieuze bewegingen.
En dat mág niet Saniejj!
Staat in de grondwet: Humanitaire hulp staat LOS van religieuze stroming!
Maar met deze belofte heeft Bush wel een beslissend aantal stemmen binnen gehaald.
Er bleek dus: Wie de gelovige gemeenschap paait, kan rekenen op massale steun door stemgedrag ten faveure van jezelf!
Nu zijn buitenland beleid steeds meer kritiek oplevert en zijn kansen op een nieuwe termijn omlaag gaan, doet ie een nieuwe stap naar de gelovige Amerikaanse gemeenschap:
-Verbieden van het homo-huwelijk
-Verbieden van het woordgebruik 'anti-conceptie', 'condoom', 'abortus' en 'veilig vrijen' op scholen!!
FEIT:
Als leraren deze woorden in biologielessen gebruiken zal de staats-financiering stopgezet worden aan de desbetreffende school!
Saniejj, die KAN NIET!
Dit is niet omdat Bush zélf hier groot nut van inziet want iedere hooggeschoolde, en lid van een exclusieve studentenclub zijnde man weet dat dit natuurlijk in de praktijk onhaalbaar is!! Nee Saniejj, dit is om die stemmen te winnen want zonder die geloofsgemeeschap gaat ie het niet redden.
Duizenden vrouwen bij wie is vastgesteld dat hun zwangerschap zal uitlopen op OVERLIJDEN doordat ze het niet lichamelijk aankunnen, zullen DOODGAAN omdat ook in dat geval abortus VERBODEN blijft.
Slaap lekker kerel!![]()
de linkse media laat hem alleen dom lijken (die monopolie hebben hier in nederland) sanniejj zei:Dat gelul van de universiteiten is iig. BS. Dat zou de reputatie te hard naar beneden laat kelderen als da bekend is. Weet zeker dat bush slimmer is dan 99% van de mensen hierde linkse media laat hem alleen dom lijken (die monopolie hebben hier in nederland)
En over condoomverstrekking.. daar moet je iets meer kennis over opdoen aangezien het meeste niet eens gebruikt wordt doordat de islamitische stammen dat tegenhouden. Dus wat gebeurd er dan: Annan en zijn wereldhelden gaan weer pleiten voor dure aids-medicijnen. Gevolg: mensen denken: ooo we fokken er maar op los.. we krijgen toch wel medicijnen van de amerikanen. Nee stop ermee en laat de mensen bewust worden van het leed dat ze zichzelf aandoen. Weten dat ze sterven van de honger maar wel door blijven fokken.
Al met al ben ik toch blij dat er een republikein aan de macht is. Kijk is naar de misdaadcijfers die onder democratische leiders naar een hoogtepunt zijn geschoten. Daarnaast is het veiliger voor europa en voor de rest van de wereld omdat bush geen bange schijtlul is zoals koffi annan van de VN (walgelijke vieze vent is dat) Over die homo huwelijken ben ik het wel eens, over de abortussen niet.. maarja dat is nou eenmaal zo bij die religieuze gebruiken. Maar dat zal ook wel weer bijdraaien als je ziet hoe makkelijk ze zijn geworden de laatste tientallen jaren.
Maar DBC01 alles draait om stemmen winnen. Zowel bij de democraten als bij de republikeinen. De democraten doen het iig. door vieze leugens te verspreiden ala Michael Moore en websites vol "lollige" anti-bush propaganda.
Vince zei:Dat slim of dom zijn dat interesseert mij niet. Hij mag dan al slim zijn in IQ termen. Hij gebruikt in ieder geval het niet op de juiste manier.
En wat condoomverstrekking aangaat. Aids is zoiets gecompliceerd. De redenen waarom mensen geen condoomgebruik toepassen zijn uiteenlopend gaande van religieuze redenen, onwetendheid, culturele kenrmerken etc.
En neen die mensen denken dan niet van 'we fokken er maar op los'. Wat een simpele redenering. En niet alle andere culturen zijn Islamitisch btw![]()
Het is dan ook god geklaagd dat je dan nog eens gaat beweren dat ze het zelf moeten ondervinden als ze zich niet beschermen. Ga naar de bib en lees hoe complex het probleem is. En daarbij, ik zal je het zelf weten te zeggen als ik terug ben een stage binnen een aidsproject in Afrika m.b. Kenia.
Over de film. Veel bronnen zijn moeilijk verifieerbaar maar als je een aantal bronnen nakijkt en af en toe de krant ter hand neemt dan vliegt de gegronde commentaar je om de oren. Het is vreselijk hoe Bush de halve wereld gewoonweg aan het verkrachten is.
Moore heeft ook een bepaalde methodiek gebruik in zijn film om het bij zijn landgenoten ook te doen aanslaan. Daar heb ik het niet zo voor maar als de helft er nog maar waar zou zijn...dan zou ie al z'n schup mogen afkuisen.

sanniejj zei:Het is nergens op gebaseerd. Moore is gewoon een burger die geen geheime bronnen die hij kan raadplegen. Alles is gebaseerd op geruchten.
De media verdraaien alles zodat hij dom lijkt. Het tegendeel is echter waar.. hij is geen populist die op alles reageerd wat de media hem voorschoteld. Je hoeft het niet eens te zijn met bv. zijn terrorisme beleid (die honderdduizenden doden bij een nuclaire aanslag.. who cares :? ) maar wees dan wel zo sportief om met serieuze en op waarheid gebaseerde argumenten te komen.
sanniejj zei:Het is nog altijd de regering bush die in verhouding met de andere landen de meeste steun geeft aan ontwikkelingshulp. Het is nog altijd de regering bush die de wereld van saddam heeft verlost. Het is altijd de regering bush die het voortouw neemt bij bv. liberia en andere conflicten.
Zo slecht doen ze het niet![]()
sanniejj zei:Het is nog altijd de regering bush die in verhouding met de andere landen de meeste steun geeft aan ontwikkelingshulp. Het is nog altijd de regering bush die de wereld van saddam heeft verlost. Het is altijd de regering bush die het voortouw neemt bij bv. liberia en andere conflicten.
Zo slecht doen ze het niet![]()
Door Bush is het absoluut niet veiliger geworden in de wereld, dat hoef ik denk ik niet uit te leggen.sanniejj zei:Daarnaast is het veiliger voor europa en voor de rest van de wereld omdat bush geen bange schijtlul is zoals koffi annan van de VN (walgelijke vieze vent is dat) Over die homo huwelijken ben ik het wel eens, over de abortussen niet.. maarja dat is nou eenmaal zo bij die religieuze gebruiken. Maar dat zal ook wel weer bijdraaien als je ziet hoe makkelijk ze zijn geworden de laatste tientallen jaren.

Dat gelul van de universiteiten is iig. BS. Dat zou de reputatie te hard naar beneden laat kelderen als da bekend is. Weet zeker dat bush slimmer is dan 99% van de mensen hier de linkse media laat hem alleen dom lijken (die monopolie hebben hier in nederland)
En over condoomverstrekking.. daar moet je iets meer kennis over opdoen aangezien het meeste niet eens gebruikt wordt doordat de islamitische stammen dat tegenhouden. Dus wat gebeurd er dan: Annan en zijn wereldhelden gaan weer pleiten voor dure aids-medicijnen. Gevolg: mensen denken: ooo we fokken er maar op los.. we krijgen toch wel medicijnen van de amerikanen. Nee stop ermee en laat de mensen bewust worden van het leed dat ze zichzelf aandoen. Weten dat ze sterven van de honger maar wel door blijven fokken.
Al met al ben ik toch blij dat er een republikein aan de macht is. Kijk is naar de misdaadcijfers die onder democratische leiders naar een hoogtepunt zijn geschoten. Daarnaast is het veiliger voor europa en voor de rest van de wereld omdat bush geen bange schijtlul is zoals koffi annan van de VN (walgelijke vieze vent is dat) Over die homo huwelijken ben ik het wel eens, over de abortussen niet.. maarja dat is nou eenmaal zo bij die religieuze gebruiken. Maar dat zal ook wel weer bijdraaien als je ziet hoe makkelijk ze zijn geworden de laatste tientallen jaren.
Maar DBC01 alles draait om stemmen winnen. Zowel bij de democraten als bij de republikeinen. De democraten doen het iig. door vieze leugens te verspreiden ala Michael Moore en websites vol "lollige" anti-bush propaganda.
Socrates zei:W...Je kan het nog altijd op leugens gooien natuurlijk..