frietbakker
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 31
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBC01 zei:Uit een recensie op nu.nl de volgende feiten:
*blaatverhaal*

fer zei:tuurlijk is het goed dat hij Saddam heeft gepakt, maar hij heeft de wereld niet van Saddam verlost, want hij was geen dreiging voor ons, waar zijn de nuclaire kernvernietigingwapens?
En hij voorziet Israel van wapens, zodat Israel lekker onschuldige Palestijnen kan doden, die dan weer "zelfmoordaanslagen" plegen in Israel.
Hij maakt alles alleen maar erger.
En waarom doet jouw redder nu niks in Soedan? omdat hij er geen economisch belang bij heeft!

Ericr zei:Tig verklaringen te vinden dat er geen enkele Saudi het land is uit gevlogen toen alle burgerluchtvaart aan de grond stond. Er zijn wel vluchten geweest met Saudi's, maar pas op 13 september en later. Dus nadat het verbod op burgerluchtvaart was opgeheven.
6% van het BNP is zeker niet geinvesteerd door Saudi's, het is wel een groot bedrag maar niet wat Moore er van maakt. En het is trouwens logisch dat de rijken investeren in de USA, dat doen de Japanners en wij Europeanen ook. Moore maakt van het percentage buitenlands belang in Amerika een voorstelling dat het gelijk om de hele economie gaat. Maar het gaat hier om investeringen grotendeels in effecten en die maken dus maar een gedeelte uit van de gehele economie.
Zo zijn er tig verdraaiingen te vinden waar Moore zich schuldig aan maakt, o.a. ook over de Carlyle groep en de verkiezingen. Moore is een goede demagoog, maar demagogen staan er om bekend dat ze de feiten nog al eens willen verdraaien.
Genoeg over Moore's "waarheid" te vinden op :
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
En daar zal de objectiviteit ook niet bij ieder artikel even hoog zijn, maar Moore misbruikt gewoon dit soort voorvallen om er zelf beter van te worden. Ben zelf totaal geen Bush-aanhanger, maar heb ook een hekel aan figuren die moedwillig meewerken aan nog meer desinformatie dan nu al door de media en regeringen naar buiten wordt gebracht.

Ericr zei:En vergeet niet dat Moore zich kan beroepen op het 1ste amendement (vrijheid van meningsuiting). Dus niks claims, een burger is qua meningsuiting in de USA goed beschermd.
Is totaal niet te vergelijken met zaken zoals een bekertje koffie van de McDonalds die over een bejaarde dondert en dan een claim oplevert van tig miljoen.
Tig verklaringen te vinden dat er geen enkele Saudi het land is uit gevlogen toen alle burgerluchtvaart aan de grond stond. Er zijn wel vluchten geweest met Saudi's, maar pas op 13 september en later. Dus nadat het verbod op burgerluchtvaart was opgeheven.
DBC01 zei:'Gehaktbal vol leugens'...'rotzooi van de democraten opruimen'...blabla en elke keer weer dezelfde kritiek van Saniejj die verder niks te zeggen heeft op de inhoud van het verhaal.
Beste Saniejj, ik heb weleens een discussie gehad met iemand over steroiden.
Diegene kon niks anders zeggen dan dat ik dom en stom was en het mis had.
Maar als ik dan vroeg:
Weerleg mijn opinie eens, ga eens in op wát er dan verkeerd is, dan kreeg ik geen antwoord. Altijd iets van 'tja allemaals onzin wat er staat, jij weet het niet'.
Kortom die persoon kon niks zeggen over wat er fout was aan mijn theorie.
Jij heb precies hetzelfde.
Je scheldt de Democraten verrot maar als ik je vraag om de feitelijke nieuwsbeelden te weerleggendie Moore laat zien, de documenten en de officiele beelden, om aan te komen met bewijzen dat wat er in Moore's docu wordt laten zien, niet waar is krijg ik niks niks niks te horen van je.
Ja, dat de Democraten er een rotzooi van maken blablabla.
Maar je vindt het dus niet waar dat Bush een eigen firma had die gefinancierd werd door de familie Bin laden? Je vindt het dus onzin dat pa en zoon Bush enorme belangen hebben met de Saoedies, en enorme belangen hebben in de Carlisle-bank? Je vindt het een leugen dat pa Bush als ex-president toegang heeft tot hedendaagse CIA-files, hierdoor perfect op de hoogte is van komende aanvallen, hierdoor de wereld rondreist om nieuwe investeerders te zoeken, en dat alléén in het midden oosten doet?
Sorry hoor maar da's allemaal zwart op wit, daar kun je geen speld tussen krijgen.
Je vindt de rapporten die zijn uitgegeven na 9/11 ook leugens?
Oh en je vindt het ook onzin dat mensen duizenden zouden laten creperen voor geld?
Ik ben bang dat dat wel meer gebeurt in de wereld, wake up and open your eyes!
Alleen niet op zulke grote schaal.
Weet je wat ik ZELF zo vreemd vind Saniejj?
Dat er in een land als de USA, waar je zelfs McDOnalds een claim aan hun broek kan geven als je burger te koud is, er na de eerste docu van Moore en nu óók weer na Fahrenheit, er geen enkele rechtszaak is aangespannen tegen Moore door de Republikeinen. Dát is raar! Want als het volgens Saniejj allemaal onzin zou zijn, dan zouden de Repu's toch de eersten zijn om een enórme claim bij Moore neer te leggen!
DBC01 zei:Heerlijk eindelijk iemand die eens op de inhoud ingaat.
Nu kan ik me weer verdiepen in wat uurtjes leesvoer.
Neemt niet weg dat een groot deel van de feiten nog steeds niet weerlegd kunnen worden.
Er zijn meerdere onderhoudende documentaires over de Carlisle bank geweest!
Niet alleen meneer Moore die daarover spreekt dus.
Nieuwste lid in de Carlisle-garde is trouwens meneer Blair....ja...die ja!
Deze bank heet de schimmigste investeringsmaatschappij ter wereld te zijn en niemand die er toegang tot krijgt.
Toch vreemd, althans, niet helemaal als je ziet waar hun belangen zitten.
Gek he dat voor de oorlog in Iraq begon er al contracten waren ontworpen om de olie Iraq legaal uit te krijgen.
Een contract voor de oliemaatschappij van....d*ck............Cheney!![]()