AndroidHealthClinic

Far From Over: Timmeehs Log*

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

Timmeeh

I feel like a monster
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
1.024
Lengte
1m84
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Far From Over

http://www.youtube.com/watch?v=w6xgPmwAA8A

Okay beste dbb'ers hier gaan we weer.
Net 10 dagen vakantie gehad, lekker bruin kleurtje & lekker uitgerust. Maar ook 10 dagen plezier, eten en drank à volonté. En als resultaat 4kg erbij :p

Goed die 4kg zijn er zo weer af, 1 weekje voeding letten en cardio en ben ze weer kwijt. Maar dan, wat zijn men doelen dan? Dat gaan we hier eens even bepalen denk ik.

Stats : 1m84, 84kg, +- 16% vet (foto's in spoiler zijn van voor mijn vakantie)

Benchpress: 3x130kg
Full Squat: 5x150kg
Deadlift: 1x180kg

27y62id.jpg

nbbtj8.jpg

Doelen:

Korte termijn: over 2 maand ga ik weer op vakantie dus 2 maand cutten
Lange termijn: 85kg behalen op 10% vet (eind dit jaar)

Game plan:

Training: splitschema, rug & schouders worden 2x per week aangepakt omdat ik deze wil bijtrekken

Cardio bestaat uit 4x20 minuten HIIT fietsen of crosstrainer en +- een uurtje wandelen op zaterdag of zondag

28vruqp.jpg

Voeding: laag in carbs, havermout enkel op trainingsdagen. 1 kleine junkdag op zaterdag of zondag. Zal bestaan uit 1 mac menu, 1 pizza, frietjes + frietuursnack of iets dergelijks. Zit laag in kcal, maar voor mij is dit genoeg weet ik uit ervaring.

2nm0mx5.jpg

Supplementen: caffeine tabs, en whey thats it

Tot zover de inleiding van mijn nieuw logje, eerste training volgt snel :D

http://www.youtube.com/watch?v=zIiJEYOqulA

ok je gaat wer opnieuw loggen, knallen dan!

lol komt hij weer met zijn gepimpte log.
S6 bro!

Edit; wat is dat voor voeding dat is tijdelijk neem ik aan om ff die vakantie kg `s kwijt te raken?

Laatst bewerkt:
Leuk dat je weer logt.. Is dat alles wat je eet?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben benieuwd of dat lukt maar succes he :)

geen probleem, veel vocht, maaginhoud & darminhoud :p

ok je gaat wer opnieuw loggen, knallen dan!

txh bro

lol komt hij weer met zijn gepimpte log.
S6 bro!

Edit; wat is dat voor voeding dat is tijdelijk neem ik aan om ff die vakantie kg `s kwijt te raken?

héhé thx & welcome

dit is wat ik de volgende 2 maanden eet, is voor mij genoeg om mijn massa te houden & vet te verliezen. Voel ik me te zwak voeg ik er nog wat kh bij. Na deze 2 maand ga ik een pak hoger in kcals

Leuk dat je weer logt.. Is dat alles wat je eet?

thx, voorlopig is dit alles ja, zit wel een junkdag bij, heb dit in mei ook 1 maandje gedaan en resultaat was enorm positief voor mij

He gozer weer terug! zet hem op he met je schema we houden je in de gaten.;)

Schema ziet er goed uit succes ermee!

Welcome back bro.

Over je schema;

je pakt donderdag biceps en vrijdag ga je rug weer trainen. Qua herstel kom je dan niet goed uit. Met rug pak je veel biceps mee terwijl ze eigenlijk moeten herstellen.

En bovenkant borst?

En ik zie dat je 5 tot 8 werksets wilt doen; that's ****ing bullshit man. Hoezo zo veel?

Succes anyway.

Welcome back bro.

Over je schema;

je pakt donderdag biceps en vrijdag ga je rug weer trainen. Qua herstel kom je dan niet goed uit. Met rug pak je veel biceps mee terwijl ze eigenlijk moeten herstellen.

En bovenkant borst?

En ik zie dat je 5 tot 8 werksets wilt doen; that's ****ing bullshit man. Hoezo zo veel?

Succes anyway.
Shhht loo niet zo veel vertellen tegen hem hij gaat al zo snel:cool:

Welcome back bro.

Over je schema;

En bovenkant borst?

Succes anyway.

hey loo, thx voor de comments

Biceps heb ik zo gezet omdat ik eens wil testen of ik zo de dag erna echt meer puur op rug train, zonder biceps assistance. Rug loopt veel te hard achter, biceps & borst lopen voor dus compensatie.

Borst, doe ene week flat, andere week incline. Borst gaat echt snel, heb daar veel geluk mee.

Over het aantal werksets, ik merkte voorheen dat ik op 3-5 sets niet echt groeide. Ik train op gevoel, dus als 3-5 niet voldoende is, ga ik verder.

training is vooral op gevoel gebaseerd, heb gemerkt de laatste maanden dat dit mij meer voordeel geeft dan wetenschappelijke feiten. Zal hier mee experimenteren, zal zeker geen kwaad kunnen. Heb ik geen degelijke progressie ga ik tweaken en aanpassen waar nodig

Zie je nou daar heb je het al :grumble:

Orthodoxe gedachtes hou je er op na....

Maargoed trail and error, je komt er vanzelf achter.

Orthodoxe gedachtes hou je er op na....

Maargoed trail and error, je komt er vanzelf achter.

inderdaad, soms moet je gewoon eens wat uittesten, maar ik hou wel altijd de comments en opmerkingen van iedereen in men achterhoofd

Succes. :)

welkom back kerel!

Succes ermee! ga je log volgen

welcome back compadre ... goed verlof gehad blijkbaar ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven