Fitness Seller

(Fashion-) modellen verenig U!

  • Topic starter Lotti
  • Startdatum
  • Reacties 101
  • Weergaven 17K
  • Volgers 19

Bezoekers in dit topic

Ik moet wel lachen, ik ben benieuwd of er nu überhaupt nog modelletjes zijn die hier van zich durven laten horen. Ik vermoed dat ze dat niet meer durven na posts als 'Auschwitz' en 'eng mens' XD


Maar we willen "modelletjes" ook niet hier op het forum. Anders had het wel forum.dutchmodelstarvation.com geheten.
 
Haha, is dat zo Marcel? :D

Sorry, maar ik weet niet wat interdasting is :(

Weet ik niet maar het klonk toch leuk?:p

interdasting/intredasting = interesting op z'n retards.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jul 2011 om 11:52 ----------

Maar we willen "modelletjes" ook niet hier op het forum. Anders had het wel forum.dutchmodelstarvation.com geheten.

Beter praat je voor jezelf kerel en leer eens lezen.
Wat een hoop vooroordelen en dom geleuter trouwens in die paar posts in dit topic.
 
Een maatje 34 is zo waardeloos, het is klote om leuke kleding te vinden, want met een maatje 34 verwacht men dat je bijna tietloos bent. En dat is een nadeel met bovenkleding. En met bh is slank helemaal k*t. Ik heb een omvang van 65 en moet helaas cupmaat E hebben en probeer daar maar es een leuke lingerie voor te vinden. Of bh maat hebben ze niet of maatje xs is er niet in broekje. Kortom ik moet helaas zo'n 180 euro betalen voor een beetje leuke lingerie. Dat is voor mij 1 nadeel van slank zijn.

Nadeel met onderkleding maatje 34, men verwacht dat je geen billen, kuiten en een kont hebt, dus pas je niet in een skinny jeans, want die blijven hangen bij de kuiten of bovenbenen. Neem je een maatje groter, dan is ie in de taille te wijd.

Dan nog es dat mensen mij altijd nog zien voor meisje.. zucht. Ik wil gewoon gezien worden als vrouw en daar hoort voor mij geen maatje 34 bij. Ik kan niet wachten totdat ik eindelijk maatje 34 voorgoed achter kan laten.

Dus niet iedereen wil dat slanke lijf hebben met maatje 34, geef mij een vrouwelijke zandloper figuur met mooie gelijnde slanke spieren. Oftewel voor mij een maatje meer graag.
 
Eens, wie wil er nou coïtus met een plank?
 
Mijn baas wilt ook dat ik afval, ik ben dik.

Iemand tips hoe ik mooi slank kan worden? :D
 
Mijn baas wilt ook dat ik afval, ik ben dik.

Iemand tips hoe ik mooi slank kan worden? :D

Mooi kan JIJ nooit worden, slank ben je al:p
 
AL die fashion chicks zijn lelijk, gaat alleen om het basis figuur, de rest word gedaan met fotoshop
 
@Kevin: ik snap echt niet wat je bedoelt met 'jullie' en 'vechten voor emancipatie'. Ik heb daar in het kader van de fysiek die van modellen wordt verwacht nooit voor gevochten.

Verder ga ik niet meer op dit soort reacties in, sorry. Zoals ik al zei is dit topic niet bedoeld om een statement te maken. Graag reacties waar 'we' wat aan hebben!

en zo zie ik ze ook het liefst, die hele "fatty is ook mooi" hype loopt de laatste tijd de spuigaten uit. en voor gespierde chicks ben ik ook niet te vinden.
waarom niet gewoon een fitness dieet maar geen krachttraining?

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jul 2011 om 13:19 ----------

Een maatje 34 is zo waardeloos, het is klote om leuke kleding te vinden, want met een maatje 34 verwacht men dat je bijna tietloos bent. En dat is een nadeel met bovenkleding. En met bh is slank helemaal k*t. Ik heb een omvang van 65 en moet helaas cupmaat E hebben en probeer daar maar es een leuke lingerie voor te vinden.

das toch het mooiste? lekker thin maar toch dikke tieten, de meeste vrouwen zouden zwichten voor zo'n figuur.
 
Laatst bewerkt:
Doe je de hele dag aan planking?
 
en zo zie ik ze ook het liefst, die hele "fatty is ook mooi" hype loopt de laatste tijd de spuigaten uit. en voor gespierde chicks ben ik ook niet te vinden.
waarom niet gewoon een fitness dieet maar geen krachttraining?

---------- Post toegevoegd Tue 19 Jul 2011 om 13:19 ----------



das toch het mooiste? lekker thin maar toch dikke tieten, de meeste vrouwen zouden zwichten voor zo'n figuur.

Met krachttraining kun je je lichaam een mooiere vorm geven. Je kunt je zwakke punten sterker en mooier maken.

Dun en dikke tieten kan wel mooi zijn, maar ik vind het onhandig. Gelukkig lijken mijn borsten alleen op een labeltje dik.
 
Als je niet wilt leven op een blaadje sla, maar toch het "supermooie plankfiguur" wilt krijgen zul je meer moeten verbranden dan je binnenkrijgt!! Heel simpel, so cardio is your friend + kt met veel herhalingen

Er staan genoeg tips om een goed eetschema op te stellen hier op het forum...
Als je nog maar een maand hebt zal verantwoord afvallen er waarschijnlijk niet inzitten, tenminste ligt aan het aantal kgs wat er nog af moet.

Ik blijf het jammer vinden dat de mode-industrie onrealistisch dunne lichamen zonder vorm blijft prefereren, boven de gezonder uitziende ietwat atletische lichamen.
 
90% van de female bbers zitten volgens mij ook aan de aas ,dus dat kan je ook altijd proberen.
 
Wel een keer skinnie chick (lees NIET de chick van skinnie) gedaan en dan zag je een bobbel bij haar bekken steeds omhoog komen :D

Ik voelde me heel even groot geschapen
 
Wel een keer skinnie chick (lees NIET de chick van skinnie) gedaan en dan zag je een bobbel bij haar bekken steeds omhoog komen :D

Ik voelde me heel even groot geschapen

zie ik altijd

al die fashionhoerwijven heb ik liever dood. Vernken de maatschappij alleen maar.
 
Ja, maar ik hoef niet eerst een chick half uur te overtuigen dat het wel past allemaal :p
 
ook nog nooit moeten doen, ze zijn er eerder zelf benieuwd naar hoe het voelt... Mijn reputatie gaat me voor.
 
ook nog nooit moeten doen, ze zijn er eerder zelf benieuwd naar hoe het voelt... Mijn reputatie gaat me voor.

Dan heb je nog geen grote, ben je echt groot dan.........

There afraid, very afraid........
 
Back
Naar boven