XXL Nutrition

(Fashion-) modellen verenig U!

Je zou je voedingsschema nog posten....

Met een vuilniszak om joggen...? Een grapje neem ik aan???? Ben ik nou zo wereldvreemd hahaha :D doet mij denken aan Oscar van Sesamstraat die in zo'n vuilnisbak leeft hahahaha, hij doet dat denk ik ook om zijn heupomtrek naar beneden te krijgen hahahaha :D:D:D:D.

Jep, vuilniszak om, om meer vocht te verliezen... Wordt vooral gedaan voor een casting of "meetmoment" op het bureau... Is dus maar iets tijdelijks.

Jep, vuilniszak om, om meer vocht te verliezen... Wordt vooral gedaan voor een casting of "meetmoment" op het bureau... Is dus maar iets tijdelijks.

Ik heb het volste respect voor ieders eigen keuze, maar dit is wel heel apart....nouja, bodybuilding is ook best apart als je het zo bekijkt dus ieder zijn ding :D.

Ariel de zeemeermin! :D:D:D

Wordt bij het thaiboksen ook wel eens gedaan voor een wedstrijd als je niet het gewenste gewicht hebt. Is eigenlijk onzin, want daarna drink je het er meteen weer bij, maar de cijfertjes moeten gewoon ff kloppen als je op de weegschaal staat

hoi iemand pics van Lotti ofzo? of uberhaubt pics van iets al is het een wortel dan wordt deze topic een beetje leuk voor mij, thanks.

hoi iemand pics van Lotti ofzo? of uberhaubt pics van iets al is het een wortel dan wordt deze topic een beetje leuk voor mij, thanks.

images?q=tbn:ANd9GcQ_grs0eXpwhBvzNW0j8qidYlNplD1uMj37i1nRYdd5Q1aISMbf.jpg
U vraagt, wij bezorgen. :cool:

wortel1.jpg

u vraagt, wij draaien

edit: hahaha het scheelde een paar seconden

Laatst bewerkt:
Als je stats kloppen dan is je vet% 19%. Dat lijkt me dan toch ideaal niet? Gemiddeld genomen wordt 25% als ideaal gezien voor vrouwen en met 19% zit je daar best een stukje onder. Als je maten dan niet kloppen voor een model dan vraag ik me af of het niet gewoon de aanleg is qua structuur die meespeelt.

Als je te mager wordt qua vet% is dat wrs ook niet gewenst voor je "look" kan ik me zo voorstellen. Voor olympische atleten lees ik meermaals dat die vaak zo rond 16% vet staan, wellicht ook een punt waar je als model niet voorbij moet?

Qua training is het logisch om ervoor te zorgen dat je niet teveel spiermassa verliest door kcal beperking omdat dat je vetverbranding nadelig beïnvloedt. Hoge herhalingen zou mijn advies zijn in combinatie met nog steeds veel eiwitten en weinig carbs.

Wordt bij het thaiboksen ook wel eens gedaan voor een wedstrijd als je niet het gewenste gewicht hebt. Is eigenlijk onzin, want daarna drink je het er meteen weer bij, maar de cijfertjes moeten gewoon ff kloppen als je op de weegschaal staat

Precies :)

Hoge herhalingen zou mijn advies zijn in combinatie met nog steeds veel eiwitten en weinig carbs.

Hoge herhalingen, met weinig gewicht dus? En aan hoeveel gram kh moet ik denken bij "weinig"? :)

Hoge herhalingen betekend dat je het bij de hogere herhalingen moeilijk krijgt. Kies je gewicht zo dat je er 3x20 reps mee kan draaien.

Qua KH zou ik je dieet dan zo inruimen dat je qua % het volgende hebt: 40-40-20

40% Proteine / 40% KH / 20% vet. In periodes mss zelfs tot 50 / 30 / 20.

Snap niet dat die "modellen" nog steeds allemaal zo mager moeten zijn dat je botten ziet uitsteken. Bijna niemand vind het mooi.

Dit is figuur is mooi, en dat is niet enkel mijn mening

Gelukkig bestaat er zoiets als goede voeding en sport! :o

Maar ja, daar word je dan weer een beetje gespierd van........
Sorry hoor, maar ik heb echt niets met die modellentoestanden.
Ik vind het ook absoluut niet mooi.
Ik ben zelf "dun" zoals men dat noemt en ik ben blij met elke spierlijn die ik zie, ik vind gespierde vrouwen prachtig en werk er hard voor.
Modellen hebben nu eenmaal een houdbaarheidsdatum. Waarschijnlijk moet je echt gaan solliciteren voor iets anders. Maar ga in vredesnaam niet met jonge modellen werken om die ongezonde dingen weer in hun hoofd te planten.

Laatst bewerkt:
In een wereld die bepaald wordt door vrouwen en homo's zal je natuurlijk nooit vrouwenlichamen tegen komen waar een gemiddelde man op valt. Welke man leest die fashion magazines? Niemand. Alleen meiden en nichten. Zij bepalen wat wel en niet 'mooi' is, en het resultaat zijn de graatmagere meiden. De gemiddelde man moet daar (meestal) niets van hebben.

Dat terzijde, de norm is een bepaald lichaam (helaas een imo erg onaantrekkelijk lichaam). Een laag vetpercentage en een hele smalle bouw. Als je bij een heel laag vetpercentage nog steeds te brede heupen hebt dan heb je denk ik helaas niet de genen om in de blaadjes te komen. Je hebt er niet de bouw voor. Maar goed nieuws: wij mannen houden van brede heupen, wij vinden dat mooi :)

Een laag vetpercentage en zo min mogelijk spieren lijkt me niet zo moeilijk. Weinig eten en cardio. Zorg dat je gezond blijft eten zodat je op dat laag vetpercentage nog zo gezond mogelijk bent, zo zal je er in je gezicht ook het beste uit blijven zien. Misschien wat fitness op hoge herhalingen om een klein beetje kracht in je lichaam te houden, maar je moet volgens de norm graatmager blijven dus het gevaar van spieropbouw ligt op de loer.

Verder denk ik dat je het het er maar mee moet doen. Topsport is vaak niet gezond, zo moet je het maar zien. Als je graag in hoog aanzien wilt komen van andere meiden (die het ook niet mooi vinden maar de trend maar volgen) maar vooral in de beoordeling van een stel nichten met lippenstift, dan zal je moeten streven naar dit fysiek. Het zal niet het meest gezonde zijn, maar om de schade te beperken zou ik gewoon zorgen dat het kleine beetje wat je eet, zo gezond mogelijk is. Of je gaat de kant op van een mooi lichaam en wordt een model voor bladen die mannen lezen (hustler, penthouse). Tja.

Mee eens Rob G, alleen zit er wel een verschil in bijvoorbeeld de Vogue of de Penthouse. Vrouwen lezen doorgaans geen Penthouse, wel de Vogue, en zoals je misschien wel weet willen de meeste vrouwen graag net zo zijn als de vrouwen in de tijdschriften die ze lezen. En volgens mij kunnen veel vrouwen het ook niks schelen dat mannen magere fashionmodellen lelijk vinden...

Verder moet je dat natuurlijk ook wel willen, gezien worden als een "lustobject". Maar goed, dat geldt ook voor fashionmodel, dat word je ook niet zomaar en moet je dan ook behoorlijk graag willen.

Laatst bewerkt:
Wat ik verwarrend vond toen ik dit allemaal las is dat ik nu niet begrijp of je "lotgenoten" zoekt of dat je nu advies wil over hoe je smaller wordt zonder op een dieet te leven van enkel een blaadje sla. Omdat je passief schijnt te reageren op advies komt het op mij over alsof je óf een specifiek antwoord zoekt voor je queeste die je ongetwijfeld zelf al weet maar wil valideren door dat hier te onderzoeken. Óf je weet niet wat je nu wilt, in dat geval zou ik misschien eens serieus overwegen wat je nu precies wil. Er lijkt een contradictie te zitten in wat je zegt over gezond eten en veel sporten, en slanker willen worden. Als het niet lukt zoals je het nu doet, zul je inderdaad alles ietsje extremer moeten gaan doen lijkt me. Meer sporten, minder eten, dat is een optelsom die ik als leek nog kan maken.. Als het niet haalbaar is voor je zul je misschien gewoon niet smaller worden op een relatief gezonde wijze.

Als de stress om je figuur niet helpt, zou het modellenbureau waarbij je ingeschreven staat je niet kunnen helpen dan, die hebben neem ik aan vaak te maken met meisjes die kleiner willen worden?

Terug
Naar boven