MuscleMeat

(Fashion-) modellen verenig U!

• Topic Starter Topic Starter
Wil je nu zeggen dat je het liefst het fysiek van een 16 jarige hebt?
Nee natuurlijk niet, dat zeg ik toch niet? Daarbij: mijn fysiek was op mijn 16e misschien heel anders dan de gemiddelde 16-jarige. Ik had heupen rond de 80. Daar wil en hoef ik nooit naar terug. Zoals ik eerder al aangaf gaat het slechts om enkele cm's en niet om vijf- of tientallen.

---------- Post toegevoegd Sun 24 Jul 2011 om 14:03 ----------

Bedoel je niet dat het lijkt alsof de cm's erbij zijn gekomen?
Doordat je daalt in vetpercentage, krijg je meer definitie. Daardoor lijk je gespierder, terwijl je spieren gewoon verstopt waren onder het vet.

Als ze wel echt zijn aangekomen zijn in spiermassa daardoor, is de kans erg groot dat ze daarvoor een crashdieet hebben gehad. Dat maakt je lichaam erg anabool, waardoor ze makkelijker spiermassa opbouwen.

Nee dat lijkt niet zo, het IS zo. Meten is weten. Ik heb eerder wel gecrasht, maar dat is zeker een jaar geleden. Nu eet ik alweer een jaar normaal. Zou ik nu nog steeds anabool zijn?

Goeie post trouwens, dank je, het klinkt wel heel aannemelijk. Twijfel alleen omdat we over een jaar terug praten.

---------- Post toegevoegd Sun 24 Jul 2011 om 14:07 ----------

Ik heb dit topic bekeken toen het gepost werd, heb een reactie getypt en dan weer weg gedaan.
Bedankt Papachio. De discussie hierover kan eeuwig doorgaan en heb ik ook eindeloos gevoerd. Ik begrijp je en snap dat je dat wilt posten, maar ik ga er verder niet op in.

---------- Post toegevoegd Sun 24 Jul 2011 om 14:10 ----------

Ieder lichaam is anders, de een behoudt haar maatje zonder maar ook iets voor te doen, terwijl een ander zich ervoor kapot moet werken. De ene model zal ook langer mee kunnen, dan een andere model. En misschien is voor jou wel de tijd gekomen om iets anders te gaan doen.
Veel modellen helpen hun lijn een handje en gaan zo nog jaren mee. Er zit alleen verschil de manier waarop ze dat doen. Als je iets groeit hoef je toch niet meteen bij de pakken neer te gaan zitten, staren naar een vetrolletje, wachten tot die misschien een keer vanzelf verdwijnt en zo niet dan maar stoppen met werken? Gelukkig bestaat er zoiets als goede voeding en sport! :o

hey het spijt me dat je er zo over denkt. Meestal willen mensen niet discussiëren omdat ze weten dat ze hun gelijk niet kunnen halen. Ik mag denken dat ik bij jou een zaadje geplant heb (samen met nog al wat mensen) om je aan te geven dat het ongezond kan worden om te sterk naar dat ideaal te willen toe leven en om je erop te wijzen dat mensen soms zonder dat ze het zelf door hebben zeer traag maar wel beslist in een negatieve spiraal verglijden

http://www.youtube.com/watch?v=r0s4g1Yh5vw

repent repent ;)

ff serieus: het is jouw leven, meid; jouw tijd, jouw keuzes en jouw gevolgen

Allicht beter om dit op het ellegirl forum oid. te plaatsen i.p.v. een bodybuild forum.

Veel modellen helpen hun lijn een handje en gaan zo nog jaren mee. Er zit alleen verschil de manier waarop ze dat doen. Als je iets groeit hoef je toch niet meteen bij de pakken neer te gaan zitten, staren naar een vetrolletje, wachten tot die misschien een keer vanzelf verdwijnt en zo niet dan maar stoppen met werken? Gelukkig bestaat er zoiets als goede voeding en sport! :o

Je begrijpt me verkeerd.Ik zeg ook niet dat je moet stoppen met je modellenwerk omdat je met moeite in een maatje 34 past. Er zijn ook modellen met een maatje meer oftewel 36/38. En ondanks goede voeding en sporten kun je nog tegen problemen aanlopen.

En over billen gesproken

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:no::no:

Lotti, wat wil je nou. Zoek je hier nou steun van vrouwen die ook een maatje min 5 willen hebben, om voor jezelf te bewijzen dat superdun wel mooi is, in tegenstelling tot wat iedereen hier tot nu toe gezegd heeft?

Vervolgens vraag je of men hier tips kan posten(had ik volgens mij ergens gelezen), ik geef je een paar alternatieven, daarnaast heb je trouwens ook nog trainen met een vuilniszak om, niet geschikt voor de gym. En toch schuif je die adviezen aan de kant.
Ben je hier gewoon uit om mensen die je proberen te helpen zoveel mogelijk af te schrijven als gekken?

PHP:
Een maatje 34 is zo waardeloos, het is klote om leuke kleding te vinden, want met een maatje 34 verwacht men dat je bijna tietloos bent. En dat is een nadeel met bovenkleding. En met bh is slank helemaal k*t. Ik heb een omvang van 65 en moet helaas cupmaat E hebben en probeer daar maar es een leuke lingerie voor te vinden. Of bh maat hebben ze niet of maatje xs is er niet in broekje. Kortom ik moet helaas zo'n 180 euro betalen voor een beetje leuke lingerie. Dat is voor mij 1 nadeel van slank zijn.

Nadeel met onderkleding maatje 34, men verwacht dat je geen billen, kuiten en een kont hebt, dus pas je niet in een skinny jeans, want die blijven hangen bij de kuiten of bovenbenen. Neem je een maatje groter, dan is ie in de taille te wijd.

Dan nog es dat mensen mij altijd nog zien voor meisje.. zucht. Ik wil gewoon gezien worden als vrouw en daar hoort voor mij geen maatje 34 bij. Ik kan niet wachten totdat ik eindelijk maatje 34 voorgoed achter kan laten.

Dus niet iedereen wil dat slanke lijf hebben met maatje 34, geef mij een vrouwelijke zandloper figuur met mooie gelijnde slanke spieren. Oftewel voor mij een maatje meer graag.

Waarom blijf je dan model vraag ik me dan af?

Overigens ken ik een aantal modellen die het gelukt is om van heup 98 naar 90 te komen. De een deed het door juist niet meer zo obsessief met eten bezig te zijn; toen vloog het eraf. De ander door "gewoon" gedisciplineerd trainen en eten en weer een ander door een bepaalde denkwijze..

Maar ik ken ook een hoop die op de 92 bleven steken en die er op een gegeven moment zo zat van waren dat het gewoon niet lukte (en dat ze er ongelukkig van werden), dat ze het hebben opgegeven.

Wat is er mis met maatje 34 dan?
Ben je trouwens zo vanaf, paar maandjes bulken.

Lastiger is het inderdaad om gezond een onrealistische heupomtrek te willen vasthouden na je 16e. Lees hier graag de magische tips, mogen best wat cms vanaf :D

Maatje 34, 36, 38, 42, 44, 46..ik vind alles wel mooi bij andere mensen.

Wat is er mis met heupen hebben dan??

Wat draagt die nou voor lelijk kots ding?

Oogt in veel kleding al snel dik, terwijl je dat niet bent.

En op de catwalk is het al helemaal onmogelijk als je in standaardmaten van de kleding moet passen.

Oogt in veel kleding al snel dik, terwijl je dat niet bent.
En op de catwalk is het al helemaal onmogelijk als je in standaardmaten van de kleding moet passen.

Gewoon een sticker op je rug plakken met de tekst: ''Ik ben niet dik, mijn heupen zijn gewoon enorm''. :D

Ik doelde eigenlijk meer op ''gewone'' vrouwen, niet zozeer modellen.

Mannen zijn genetisch geprogrammeerd om brede heupen aantrekkelijk te vinden, dus baby please don't lose them hips

:trollface:, skinny models

Keus is makkelijk.

DIT

OF DIT
Skinny-Runway-Model-01.jpg

Ik ben geen model, ben gewoon een vrouw die op haar 19de is blijven hangen op maatje 34.:(
Vervelend dat je het zo vervelend vindt Tigercatty! Maar zo werkt het nu eenmaal met de meeste dingen: wie krullen heeft wil stijl haar en vice versa en jij bent slank en wil voller zijn. Maar je traint nu, verandert dat de zaken niet?

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 16:11 ----------

s ook nog trainen met een vuilniszak om, niet geschikt voor de gym. En toch schuif je die adviezen aan de kant.

Omdat deze tip slechts een tijdelijke oplossing is.

Ben je hier gewoon uit om mensen die je proberen te helpen zoveel mogelijk af te schrijven als gekken?

Bedankt voor je tips, maar ik kan zelf ook nog wel nadenken en hoef toch niet direct iets met je tips te doen? Omdat ik niets met je tip doe, schrijf ik je toch niet af als gek? Hoe kom je daar toch bij? Rare reactie hoor ...

Als je het extreme wilt opzoeken qua afvallen heb je drie a vier optie's:
1. Liposuctie, alhoewel ik betwijfelen of ze, waarschijnlijk in jouw geval (hoeveel wil je af vallen, 2kg?) zullen ze je weigeren.
Precies. Ik vind het zelf ook een beetje van de gekke om voor dat beetje vet aan te kloppen bij een PC. Die stuurt me toch weg met het advies eerst eens m'n vet% te verminderen dmv voeding en sport.

2. Jezelf verhongeren door anorexia te ontwikkelen en hopen dat het je niet dood maakt.
Anorexia is wel iets complexer dan jezelf verhongeren. Daarnaast lijkt het me goed om vooral gezond bezig te zijn.

3. Alleen maar complexe dingen eten om het daarna weer uit te kotsen.
Gezond zei ik al in mijn OP.

4. Geen zout meer eten, echt alle vormen van watervasthoudende producten laten liggen, daarnaast 3 uur per dag de sauna in. En elke ochtend zonder ontbijt te hebben gegeten een uur lang lopen. Je valt er wel vanaf maar je krijgt er geen spieren van, misschien een wat strakkere kont dus dat is ook niet goed want uit jou eerste post lijkt me dit jou ideaalfiguur: O
/l\
/\

Dan zou je dus dagelijks 3 uur in de sauna moeten? Lijkt me geen werkbare oplossing. Daarnaast: stop je daar even mee, dan vult het vocht zich direct weer aan. Ook zul je je hierdoor niet lekker gaan voelen.

Zo'n laag vetpercentage is niet goed voor een vrouw, daarbij treden ook complicaties bij op, zoals trillen en flauwvallen.
Ik denk dat er menig vrouw op dit forum een lager bf heeft dan ik. Just to mention.

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 16:22 ----------

Wat is er mis met maatje 34 dan?
Ben je trouwens zo vanaf, paar maandjes bulken.

Lastiger is het inderdaad om gezond een onrealistische heupomtrek te willen vasthouden na je 16e. Lees hier graag de magische tips, mogen best wat cms vanaf :D
Je vergeet dat er ook vrouwen zijn die gewoon smal zijn gebouwd en dus altijd een 'onrealistische' heupomtrek zullen blijven houden.

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 16:28 ----------

Overigens ken ik een aantal modellen die het gelukt is om van heup 98 naar 90 te komen. De een deed het door juist niet meer zo obsessief met eten bezig te zijn; toen vloog het eraf. De ander door "gewoon" gedisciplineerd trainen en eten en weer een ander door een bepaalde denkwijze..

Maar ik ken ook een hoop die op de 92 bleven steken en die er op een gegeven moment zo zat van waren dat het gewoon niet lukte (en dat ze er ongelukkig van werden), dat ze het hebben opgegeven.

Klopt, ik hoor verschillende verhalen, bv van meisjes die uren bikram yoga doen, weinig kh eten, uberhaupt weinig eten, gaan joggen in vuilniszakken (hehe) etc. en dan nog niet onder de 92 komen. Meestal omdat er totaal geen begeleiding is. Alleen de boodschap dat ze moeten afvallen. Zonde!
Want het kan écht wel zonder vuilniszakken, sauna's, leven op een appel en een ei etc.

Terug
Naar boven