Lotti
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 19%
Nee natuurlijk niet, dat zeg ik toch niet? Daarbij: mijn fysiek was op mijn 16e misschien heel anders dan de gemiddelde 16-jarige. Ik had heupen rond de 80. Daar wil en hoef ik nooit naar terug. Zoals ik eerder al aangaf gaat het slechts om enkele cm's en niet om vijf- of tientallen.Wil je nu zeggen dat je het liefst het fysiek van een 16 jarige hebt?
---------- Post toegevoegd Sun 24 Jul 2011 om 14:03 ----------
Bedoel je niet dat het lijkt alsof de cm's erbij zijn gekomen?
Doordat je daalt in vetpercentage, krijg je meer definitie. Daardoor lijk je gespierder, terwijl je spieren gewoon verstopt waren onder het vet.
Als ze wel echt zijn aangekomen zijn in spiermassa daardoor, is de kans erg groot dat ze daarvoor een crashdieet hebben gehad. Dat maakt je lichaam erg anabool, waardoor ze makkelijker spiermassa opbouwen.
Nee dat lijkt niet zo, het IS zo. Meten is weten. Ik heb eerder wel gecrasht, maar dat is zeker een jaar geleden. Nu eet ik alweer een jaar normaal. Zou ik nu nog steeds anabool zijn?
Goeie post trouwens, dank je, het klinkt wel heel aannemelijk. Twijfel alleen omdat we over een jaar terug praten.
---------- Post toegevoegd Sun 24 Jul 2011 om 14:07 ----------
Bedankt Papachio. De discussie hierover kan eeuwig doorgaan en heb ik ook eindeloos gevoerd. Ik begrijp je en snap dat je dat wilt posten, maar ik ga er verder niet op in.Ik heb dit topic bekeken toen het gepost werd, heb een reactie getypt en dan weer weg gedaan.
---------- Post toegevoegd Sun 24 Jul 2011 om 14:10 ----------
Veel modellen helpen hun lijn een handje en gaan zo nog jaren mee. Er zit alleen verschil de manier waarop ze dat doen. Als je iets groeit hoef je toch niet meteen bij de pakken neer te gaan zitten, staren naar een vetrolletje, wachten tot die misschien een keer vanzelf verdwijnt en zo niet dan maar stoppen met werken? Gelukkig bestaat er zoiets als goede voeding en sport!Ieder lichaam is anders, de een behoudt haar maatje zonder maar ook iets voor te doen, terwijl een ander zich ervoor kapot moet werken. De ene model zal ook langer mee kunnen, dan een andere model. En misschien is voor jou wel de tijd gekomen om iets anders te gaan doen.

, skinny models