MuscleMeat

fastrip

nameless

Advanced Bodybuilder
Waardering
16
Ik wil in mei starten met fastrip. Heeft iemand hier al ervaringen mee? het is een blend van test p, tren a, en mast. Wil het gaan gebruiken met winny en t3 en wat extra test prop.
Heeft iemand ervaringen met pijnlijke injecties (ook als er extra prop bij zit)? Ik heb het nog niet in huis want hier in de stad is er niet meer aan te komen. Dus ik hoop in mei te beginnen als ik het nog ergens vind. Wil daarom graag wat gebruiks ervaringen en of het de moeite waard is om naar op zoek te gaan?
thanks!

er is nog een topic over. waar het op neer komt dat je geen grotere troep kan kopen niet doen dus.

nu de bovenste topic jay.
nolva bridge topic

• Topic Starter Topic Starter
nu de bovenste topic jay.
nolva bridge topic

Daar staat nog geen info er over op. Heb net even wat meer met de zoekfunctie gezocht en met google. Probeer het al een half jaar te krijgen maar misschien dat ik toch voor los prop en tren ga, winny en t3 tabs er naast. Moet wel goed zijn om wat extra droge massa te krijgen en BF te verliezen

er is nog een topic over. waar het op neer komt dat je geen grotere troep kan kopen niet doen dus.

Hoezo is het grote troep fast rip?

Ik heb ook tijdje terug topic aan gemaakt over fastrip. Met de vraag of het zulke pijnlijke injecties zijn? Want ik ging kapot eerste keer! Nu weet ik wat probleem was had test prop 1ml 100mg en primo 1ml en fastrip allemaal in een keer geinjecteerd in schouder dus teveel... En ik heb de test prop vervangen voor een test p die 2ml is op 100mg gedoseerd. Zo wordt de vloeistof in de spuit wat dunner. Nu injecteer ik 2ml link en 2ml recht. Nergens problemen mee en voel het niet eens.
Ik ben zeer tevreden over fast rip en de resultaten tot nu toe goed!!!!

Ik wil in mei starten met fastrip. Heeft iemand hier al ervaringen mee? het is een blend van test p, tren a, en mast. Wil het gaan gebruiken met winny en t3 en wat extra test prop.
Heeft iemand ervaringen met pijnlijke injecties (ook als er extra prop bij zit)? Ik heb het nog niet in huis want hier in de stad is er niet meer aan te komen. Dus ik hoop in mei te beginnen als ik het nog ergens vind. Wil daarom graag wat gebruiks ervaringen en of het de moeite waard is om naar op zoek te gaan?
thanks!

Het is gewoon een blend van test p, tren a en mast p en daarvoor valt toch veel te vinden? Je kan gewoon de 3 producten apart kopen dan is het net hetzelfde. Het is niet omdat het in 1 vial wordt gepropt met een fancy naam dat het plots iets specialer is.

Het is in ieder geval een goede combo als je droog en hard wilt komen te staan.

Het is gewoon een blend van test p, tren a en mast p en daarvoor valt toch veel te vinden? Je kan gewoon de 3 producten apart kopen dan is het net hetzelfde. Het is niet omdat het in 1 vial wordt gepropt met een fancy naam dat het plots iets specialer is.

Het is in ieder geval een goede combo als je droog en hard wilt komen te staan.

Ja oke dat is waar.. En ja inderdaad je wordt er goed hard en droog van :P Maar als je los gaat kopen ben je ook weer duurder uit..
Maar snap je punt wel.

typisch gevalletje van " oeeeh dit product heet fastrip en zal me daarom veel sneller ripped maken dan dat ik gewoon de losse AAS koop en injecteer " zucht... marketing doet het goed

Dat is ook de bedoeling van marketing he.

• Topic Starter Topic Starter
typisch gevalletje van " oeeeh dit product heet fastrip en zal me daarom veel sneller ripped maken dan dat ik gewoon de losse AAS koop en injecteer " zucht... marketing doet het goed

Dat was niet mijn reden, hahaha! Ik hoor alleen van de een verhalen dat het pijnlijk is en van de anders dat ze nergens last van hebben. Daarom was mijn vraag. Ik snap dat als het een blend is het geen verschil is tussen de losse producten maar wel een verschil in prijs. En nu komen er vast weer gasten die zeggen dat als je goed kuurt je niet op de prijs moet letten maar het scheelt wel als je nou van alles een paar vails moet kopen of gewoon een paar vails fastrip.

Maar, ik denk dat ik toch ga voor los test p en tren a zonder de mast. Winny in tabs en t3 er naast

Pijn?
Doe een halve ml test e in je spuit en dan de fastrip optrekken.
En tien minuten warming up voor het trainen scheelt ook al.....

Wat zou hij nu gedaan hebben :thinking:

Terug
Naar boven