AndroidHealthClinic

fat and proud

Ik ken zelf ook een obesitas patient en heb heel veel respect voor hem, hoe hij zijn eetpatroon onafhankelijk van de maatschappij bepaald en heel natuurlijk bezig is om te overleven. Vroeger aten de jagers in tijden van overvloed ook zoveel mogelijk dus eigenlijk hebben zij juist de discipline om volgens de natuur te leven.

Echt? Pnarez pls.
Als iemand sterk geloof heeft in de natuur ben ik het. Don't get me started.
Je kan toch niet vroegere tijden van schaarste vergelijken met tegenwoordig?
Die jongen die ik eerder beschreef is 30 kg kwijt geraakt binnen 4 maanden, dat kan iedereen mits de wil en de discipline er is.
Ik wil je kennis niet flamen maar ik vind het echt zo'n bullshit. Perfect voorbeeld hoe goed ze zijn in excuses te bedenken.

Wat doe je moeilijk?

Hoe meer dikke mensen, hoe beter wij er uitzien :cool:

Haha oh so true brother!

Een paar dikke kennissen een paar maand nu niet gezien.. Laatste keer dat ik ze zag zeiden ze "Ja we gaan serieus lijnen".. Ik weet 100% zeker dat ze er nog precies hetzelfde uitzien.. Ugh. Niks mis met een beetje meer, maar damn..

Echt? Pnarez pls.
Als iemand sterk geloof heeft in de natuur ben ik het. Don't get me started.
Je kan toch niet vroegere tijden van schaarste vergelijken met tegenwoordig?
Die jongen die ik eerder beschreef is 30 kg kwijt geraakt binnen 4 maanden, dat kan iedereen mits de wil en de discipline er is.
Ik wil je kennis niet flamen maar ik vind het echt zo'n bullshit. Perfect voorbeeld hoe goed ze zijn in excuses te bedenken.

Die no-fap maakt je veels te serieus Rusty :roflol: Valt me tegen dat je zoiets verwacht van mij :trollface:

Voer haar aan Africa. Jaar lang gratis bacon voor iedereen en hongersnood verholpen.

:trollface:

Dat ik het opneem voor obesitat ;) Natuurlijk zijn dat luie r**ards

:roflol:

gnight

Ik kan niet geloven hoe dikkerds denken dat ze mensen zijn

Ik ben gestopt met kijken toen die eerste vrouw zei dat ze aantrekkelijk was. Ik krijg ook altijd rillingen over m'n lichaam als ik fat people zie eten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

heeft toch ook zijn voordelen voor zo iemand als vrouwtje te hebben, je hebt een matras waar je wilt..

Dus hier komt , "maak je niet dik" vandaan :o

Gadver.

Terug
Naar boven