- Waardering
- 26
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
POG Chris Jones?Hehe jongen in de gym zegt altijd: Big girls need love to.
Rot op man, wij leven ook gezond. Nu zijn wij het andere uiterste maar ik ken talloze mensen die gewoon normaal leven en ook geen fat ****s zijn.
"Obesitas-patient" is ook zoiets. Je bent gewoon een fat ****, beetje andere zielige naam ervoor verzinnen, rot op. Get some discipline b*ch.

Het leuke is, deze mensen gaan vroeg of laat iets mankeren. Kunnen we nog lekker betalen voor hun ziektezorg.I love those people
---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 19:26 ----------
Na het feestje is het waarschijnlijk groepsuitstap naar de McDonalds
Ja, we gaan er niks tegen kunnen doen. Ofwel mss toch de extra belasting op vetrijke producten invoeren. Dan kan daar alweer een deel van naar de ziektezorg. Op alcohol en tabak zitten tegenwoordig ook enorme belastingen
haha jij bedoeld europa denk ik.
Mijn grootste angst is dat ik een leuke vaste vriendin krijg die zich later naar de 100+ gaat eten.
Als je ziet hoe en wat al die kinderen/jongeren naar binnen werken wordt je niet goed. Ik snoepte ook wel wat toen ik klein was maar die kinderen werken bijna meer naar binnen dan ik. En brood of groente eten ze niet want dat is viesss + dat ouders tegenwoordig geen ruggengraat meer hebben maakt dit een somber ogende toekomst.
Wat doe je moeilijk?
Hoe meer dikke mensen, hoe beter wij er uitzien![]()
Wat doe je moeilijk?
Hoe meer dikke mensen, hoe beter wij er uitzien![]()