Fitness Seller

fat and proud

Allemaal meso's :D

Maak je niet dik, want als je dik bent, ben je ****ing nasty.

Voor een keertje eroverheen te gaan. Stel jullie niet aan jongens.

No way gast. Ik wil echt een hoop dingen proberen, zou ook graag eens een beetje chubby chick palen maar zo'n fat ****, gatverdamme, ik word al misselijk bij het idee.

Hehe jongen in de gym zegt altijd: Big girls need love to.

Rot op man, wij leven ook gezond. Nu zijn wij het andere uiterste maar ik ken talloze mensen die gewoon normaal leven en ook geen fat ****s zijn.

"Obesitas-patient" is ook zoiets. Je bent gewoon een fat ****, beetje andere zielige naam ervoor verzinnen, rot op. Get some discipline b*ch.

Het is wel bekend dat mensen met verslavingen een iets andere werking hebben met bepaalde neurotransmitters in de hersenen waardoor ze moeilijk(er) van de verslaving af kunnen komen. Hoe het precies zit weet ik niet meer.:o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En nu zonder korset...

Wel mega workout, als je één van die dames na het feestje mee naar huis neemt op je fiets.

Laatst bewerkt:
Het leuke is, deze mensen gaan vroeg of laat iets mankeren. Kunnen we nog lekker betalen voor hun ziektezorg. :) I love those people

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 19:26 ----------

Na het feestje is het waarschijnlijk groepsuitstap naar de McDonalds

Het leuke is, deze mensen gaan vroeg of laat iets mankeren. Kunnen we nog lekker betalen voor hun ziektezorg. :) I love those people

---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 19:26 ----------

Na het feestje is het waarschijnlijk groepsuitstap naar de McDonalds

Tja.. Weet je wat het is.. De een rookt, de ander drinkt, weer een ander is vet en weer een ander eet geen vitamines.
Zo heeft iedereen wat. Wel jammer dat sommigen daar wel voor moeten betalen (accijns onder het mom van ontmoedigingsbeleid). Ik rook wel, maar heel weinig en toch durf ik te stellen dat ik gezonder ben dan een hoop niet-rokers die ik ken.

Ja, we gaan er niks tegen kunnen doen. Ofwel mss toch de extra belasting op vetrijke producten invoeren. Dan kan daar alweer een deel van naar de ziektezorg. Op alcohol en tabak zitten tegenwoordig ook enorme belastingen

Ja, we gaan er niks tegen kunnen doen. Ofwel mss toch de extra belasting op vetrijke producten invoeren. Dan kan daar alweer een deel van naar de ziektezorg. Op alcohol en tabak zitten tegenwoordig ook enorme belastingen

haha jij bedoeld europa denk ik.

Mijn grootste angst is dat ik een leuke vaste vriendin krijg die zich later naar de 100+ gaat eten.

Als je ziet hoe en wat al die kinderen/jongeren naar binnen werken wordt je niet goed. Ik snoepte ook wel wat toen ik klein was maar die kinderen werken bijna meer naar binnen dan ik. En brood of groente eten ze niet want dat is viesss + dat ouders tegenwoordig geen ruggengraat meer hebben maakt dit een somber ogende toekomst.

haha jij bedoeld europa denk ik.

Mijn grootste angst is dat ik een leuke vaste vriendin krijg die zich later naar de 100+ gaat eten.

Als je ziet hoe en wat al die kinderen/jongeren naar binnen werken wordt je niet goed. Ik snoepte ook wel wat toen ik klein was maar die kinderen werken bijna meer naar binnen dan ik. En brood of groente eten ze niet want dat is viesss + dat ouders tegenwoordig geen ruggengraat meer hebben maakt dit een somber ogende toekomst.

Dan trap je haar er toch weer uit?

Vrouw, Dik & Brits.

Zou nog liever als hongerbaby in de buurt van Kony geboren worden.

Dan trap je haar er toch weer uit?

Tuurlijk tuurlijk.

Maar ik ken voorbeelden van mensen die met een lekker wijf trouwen en zodra de eerste baby eruit is is het een vet dik mormel geworden.

Dan ben je zwaar de lul want je hebt al een kind met deze vrouw dus dan wordt het scheiden met alle gezeik van dien of met een steeds dikker wordend wijf verder leven.

ik had niet alles verteld, sorry:D

Terug
Naar boven