Fitness Seller

fat burnen!

lennart1991

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
87kg
Vetpercentage
12%
hallo allemaal,
ik heb een vraag kan ik een ''burner'' er tegen aan gooien als ik mn laatste vet wil verbranden??
dus kan ik bijvoorbeeld zxomaar 1uur in de week etra gaan cardio of moet ik mijn voedingsschema daarop aanpassen??
met het voedingsschema en wat ik nu aan vetverbranding doe val ik al af(niet veel 1 kilo de maand en ik merk overduidelijk dat dit vet is)
dus moet ik meer gaan eten of kan ik he zo houden??
mn vetpercentage is 14% en het liefts wil ik die naar 9a10%.
en dit is mn voedingsschema

7:00 1 bruine boterham met kip/kalkoen beker melk

10:00 2 bruine bolletjes met kip/kalkoen/rookvlees
1 banaan
half pak magere melk

12:30 2 bruine bolletjes met kip/kalkoen/rookvlees
500gr kwark en de andere helft van het pak magere melk.

15:00 500gr magere roeryoghurt(vaak met musli zonder rozijnen enzo..)

17:00/18:00 2 bruine bolletjes met kip/kalkoen/rookvlees
TRAINEN
rond 20:00 avond eten dit verschilt per dag maar over het algemeen aardappels groente vlees.

alvast bedankt.

als je vetpercentage wil laten zakken vind ik het nogal onnodig dat je fatburner gebruikt terwijl je nog op 14% zit..
En als je wil weten of je teveel eet of te weinig moet je uitrekening wat je binnenkrijgt met dat schema aan kh, eiwitten en vetten..
Tip om droger te worden kh later en eiwitten en vetten hoger...

als je vetpercentage wil laten zakken vind ik het nogal onnodig dat je fatburner gebruikt terwijl je nog op 14% zit..
En als je wil weten of je teveel eet of te weinig moet je uitrekening wat je binnenkrijgt met dat schema aan kh, eiwitten en vetten..
Tip om droger te worden kh later en eiwitten en vetten hoger...

lager.

Anyways, als je maar minder eet, dat is het belangrijkst.

• Topic Starter Topic Starter
sorry dat ik het een beetje verwarrend heb geschreven maar ik bedoel niet het product fatburner domiqo maar ik bedoel of ik extra kan fat burnen door meer cardio te doen en moet ik mn voedingsschema daar op aanpassen???
dus ik moet minder kh eten dat snap ik maar mn schema staat er ook bij maar wat moet ik dan ipv brood eten??

Die vraag zie je altijd wel terug komen, komt omdat wij Nederlanders zo gewend zijn aan ontbijt en lunch met brood.
Je hele schema is nu wel erg KH heavy hoor. En ik vind persoonlijk dat je ook erg veel melk drinkt, ook al is het magere. Go water!
Je moet het niet zien als dat je brood vervangt voor iets anders waar je je plakkie vlees op legt, maar je moet het zien als dat je een nieuwe maaltijd samen stelt.
Neem bijv. wat gekookte eieren, kijk eens naar whey shakes.
Als je wat meer groene groente op een dag eet gaat dat ook helpen. Kook wat brocolli en neem het mee naar school/werk, gooi het in de magnetron. Neem wat tomaten mee, eventueel die kleintjes zodat je niet hoeft te snijden. Je kan daar makkelijk je plakjes kipfilet bij eten.
En het is goed dat je 's middags die kwark eet, maar waarom eet je daarna weer yoghurt? Doe het dan netjes en hou het daar ook op kwark.
En waarom is alles zo eentonig? Het grootste deel is alleen maar brood met kip/kalkoen/rookvlees. Voeding moet wel afwisselend blijven anders went je lichaam eraan, en je moet het wel laten werken door er eens wat anders in te stoppen.
Enz. enz.
Ik denk als je je wat serieuzer gaan inlezen in voeding dat je voor jezelf een heleboel verbeterpunten kan zien.

beste fatburner ben je zelf

• Topic Starter Topic Starter
ik moet zeggen dat ik wel veel beleg hetzelfe heb maar wasvergeten pindakaas en soms smeerkaas erbij te zetten.
en ik eet zoveel omdat ik gwn honger heb snap wel dat je moet afwisselen maar broccoli ofzo tussen de middag vind ik niks savonds eet ik altijd groente en aardappels het normale prakkie.
maar wat kan ik dan eten ipv zoeveel brood?
wat ik net zij ik heb een grote eetlust en een paar tomaten en dan losse plakjes kipfilet heb ik geen zin in zeker die tomaten niet.vind het niet vies maar dan zal ik cherry tomatjes eten als tussendoortje.
altijd lastig het eetgedeelte maar tips zijn welkom! ;)

PS : ik wil geen shakes gebruiken omdat ik er in geloof dat alles uit eten te halen valt dus dat valt af.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven