Scrat
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed zo man!Dat is echt geen probleem tot nu toe. Een idee van wat ik de laatste maand zoal koop.
Kippenfilet
Zalm
Tonijn
Melk
Quaker Oatmeal
Tomaten
Asperge
Sla
Paprika
Appels
Veel water
![]()

En de boog kan toch ook niet altijd gespannen staan, dus is het best toegestaan om de teugels eens wat te vieren, en gewoon echt lekker te koken.Urgh...vrouwen zijn inderdaad erg. Ik kook graag, dus als er een vriendin langskomt profiteer ik er altijd van om iets lekkers klaar te maken. Al is dat de laatste tijd altijd in twee versies, de normale en mijn versie
Trouwens zo geregeld dat ik een gril krijg voor de kerst, wou al een tijdje zo'n ding want lijkt me ideaal om vlees of vis te grillen.

Hehe, de kerstperiode zonder al te veel schade overleefd.
De 24ste bij mijn grootmoeder gaan eten. Ze had met mijn "dieet" rekening gehouden en op het menu stond dan ook oesters, zalm, sla, garnalen & tomaten. Perfect!
De 25ste niks speciaals gedaan, en vandaag terug de gym ingedoken voor een full-body. Nu nog een verjaardagsfeestje dit weekend en nieuwjaar (ingecalculeerde junk meal) overleven en de feesten zijn voorbij![]()
)Yup. Elke training 2,5kg erbij tot het wat deftiger is![]()

). Voor de rest eieren, kip, vlees, beetje kaas en groenten.
)