- Waardering
- 1.273
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 20%
Vanavond ga ik uit. Aangezien ik vrij moe ben en het hoogstwss een zeer lange nacht zal worden (tot 6-7u), zocht ik daarjuist een manier om die laatste uren wat aangenamer te maken. (wil niet zoals de vorige keer al van 2u liggen slapen in de zetels)
Nu heb ik in mijn pillenkast nog een potje Hyperdrive gevonden die ik 2 jaar geleden eens besteld heb maar vanwege het onrustige gevoel ben gestopt te gebruiken (maar ideaal is als je wat extra energie wil voor een party). Nadeel is dat hij al een jaar en 2 maanden over tijd is en hij ook een hele zomer liggen bakken heeft in m'n outo (potje is helemaal vervormd). De pillen echter lijken me nog steeds in orde. Heb er wel 1 open gedaan en er zit precies bruin keihard poeder in
Weet niet of dit normaal is..
Wat denken jullie, slikken of niet? Ik denk persoonlijk slikken want wat is het ergste dat er kan gebeuren hé..
Nu heb ik in mijn pillenkast nog een potje Hyperdrive gevonden die ik 2 jaar geleden eens besteld heb maar vanwege het onrustige gevoel ben gestopt te gebruiken (maar ideaal is als je wat extra energie wil voor een party). Nadeel is dat hij al een jaar en 2 maanden over tijd is en hij ook een hele zomer liggen bakken heeft in m'n outo (potje is helemaal vervormd). De pillen echter lijken me nog steeds in orde. Heb er wel 1 open gedaan en er zit precies bruin keihard poeder in
Weet niet of dit normaal is..Wat denken jullie, slikken of niet? Ik denk persoonlijk slikken want wat is het ergste dat er kan gebeuren hé..