Fitness Seller

Fatburner - Vraagje

Domenique

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
99kg
Vetpercentage
19%
Als ik een vetverbrander neem verbrand ik dan ook meer kcal? Zoja moet ik die kcal extra eten of is dat gwn kcal van vet?

Want heb Hardcore X genomen van muscletech maar vraag mij dat nu af...ik begin binnen 3 weken met een fatburner en een perfect cutschema (al zeg ik het zelf ) :)

Volgens mij is het hoofddoel van een fatburner het makkelijker maken van een zware cut d.m.v. het wegnemen van de honger en vermoeidheid?

wat zijn de ingredienten? groene thee extract, taurine, en caffeine? want dan heb je vrij standaard en verminderd het gewoon hongergevoel... zoals bbosman zegt

Als ik een vetverbrander neem verbrand ik dan ook meer kcal? Zoja moet ik die kcal extra eten of is dat gwn kcal van vet?

Want heb Hardcore X genomen van muscletech maar vraag mij dat nu af...ik begin binnen 3 weken met een fatburner en een perfect cutschema (al zeg ik het zelf ) :)

Het gaat er juist om dat je onder je behoefte gaat zitten. Als je de extra kcal die je per dag zou bij eten, dan zie je geen verschil. :) Je wilt tenslotte droog worden.

-Leon

• Topic Starter Topic Starter
Ik eet 300 kcal op trainingsdagen eronder :) en meer op niet trainingsdagen :)

Terug
Naar boven