MuscleMeat

fatburner zonder koolhydraten uit voeding te halen?

doncorleone

Dutch Bodybuilder
Waardering
52
werkt een fatburner goed genoeg als geen koolhydraten uit je voedingsschema haalt, maar wel de cardio opdrijft? of kan ik evengoed geen fatburner gebruiken dan?

ik dacht aan lipo 6..

• Topic Starter Topic Starter
en waarom nee?

volgens mij wel hoor; als je totale inname van kcal lager ligt dan wat je verbruikt, zal je afslanken (met of zonder vetverbrander).

Als je dus gewoon cardio opdrijft (extra verbruik van kcals) EN daardoor onder je nodige behoefte zit, dan zal je zowiezo vermageren! Als je daardoor nog boven of op je OH zit, dan niet..

Of die kcals nu uit eiwit/kh of vet komen, maakt op zich niets uit. Waarom men hier de KH's laat vallen is vrij simpel : (veel) eiwit is nodig voor de spieren (om er geen of zo weinig mogelijk te verliezen), met vet doet ons lichaam ook enkele nuttige zaken maar met KH's doen we niet veel nuttigs, vandaar dat die het best afgebouwd worden.

Grtz

Nog even en je vraagt of je spiermassa kunt kweken zonder te trainen.
Wat denk je nou zelf iedereen moet kh's inleveren tijdens de cut en jij niet?

waarom? omdat als je cardio opvoert je meer calloriën verbrandt en zo wel kan vermageren en met een fatburner er zo nog meer gaat verbranden...

Zoek zelf een eetschema wat werkt gewoon veel eiwitten erbij slikken spoelen whatever en cardio en weinig koolhydraten

heb ik gedaan, eet bijna niks meer van koolhydraten, veel eiwit en ga 2x per dag cardio gaan doen in combinatie met lupo 6

laat ons hopen dat het lukt

Terug
Naar boven