Fitness Seller

Fatburner

Voedingsschema.

fatburner heeft amper toegevoegde waarde met jouw vetpercentage. Gewoon hard en intensief trainen en goed eten.

(Believe me I know, ben van 35% naar nu ~14% gegaan)

Inderdaad een goed voedingsschema + KT + Cardio. Boven de 10%BF heb je echt nog geen fatburner nodig! :)

Voedingsschema.

fatburner heeft amper toegevoegde waarde met jouw vetpercentage. Gewoon hard en intensief trainen en goed eten.

(Believe me I know, ben van 35% naar nu ~14% gegaan)

Hoelang heb je gedaan over die 35%->14%? En hoevaak KT + Cardio doe je dan in de week?

Hoelang heb je gedaan over die 35%->14%? En hoevaak KT + Cardio doe je dan in de week?

Ongeveer 6 maanden, trainde 5 dagen per week kracht (volgde het schema van Branch Warren) en dan elke training 20 a 30 minuten cardio. Ook nog een maandje 2 dagen ernaast rugby gedaan, en in het begin ongeveer 3 weken lang elke ochtend 20 minuten hardlopen voor het ontbijt.

At zon 3500 calorien op 3800 onderhoud ongeveer...

maar nu weer lekker aan het aankomen (beetje clean) voor PL / SM :D

• Topic Starter Topic Starter
wat zal ik dan inplaats van een fatburner halen volgens jullie dan aangezien ik aleen een whey shake gebruik?

heb best een goede voeding+kt+cardio schema ben zelf van 30-21 of 20% bf gegaan zocht gewoon een kleine extra zetje ;)

Ongeveer 6 maanden, trainde 5 dagen per week kracht (volgde het schema van Branch Warren) en dan elke training 20 a 30 minuten cardio. Ook nog een maandje 2 dagen ernaast rugby gedaan, en in het begin ongeveer 3 weken lang elke ochtend 20 minuten hardlopen voor het ontbijt.

At zon 3500 calorien op 3800 onderhoud ongeveer...

maar nu weer lekker aan het aankomen (beetje clean) voor PL / SM :D

Pff netjes man!! Moeilijk om dat vol te houden lijkt me.. :)

wat zal ik dan inplaats van een fatburner halen volgens jullie dan aangezien ik aleen een whey shake gebruik?

Eieren, vis, noten, kwark etc.. ;)

Mentaliteit geeft het grootste zetje, meer heb je niet nodig, Whey is een leuke toevoeging. Als je krachttrainingen al goed zwaar zijn je wel eventueel creatine kunnen proberen.

(Groene thee caps blijken ook te helpen ;))

---------- Post toegevoegd Wed 10 Aug 2011 om 14:14 ----------

Pff netjes man!! Moeilijk om dat vol te houden lijkt me.. :)

Nee hoor, Sport = Hobbie geworden :)

Heb meer moeite om op een rustdag NIET te gaan trainen :D

Ja daar heb ik de laatste tijd ook last van! :p

Vooral cardio vond ik eerst niks aan, maar vind het tegenwoordig gewoon echt leuk om te doen! :D

Cardio vind ik ook geen ruk aan, maar ze gaven bij ons virtual spinning lessen, volgde je een tour-de-france route op een beeldscherm met een digitale instructeur :D 45 minuten knallen,

Nu ga ik tegenwoordig buiten hardlopen, gewoon om echt conditie te kweken, hardlopen, sprinten, heuvel sprints, intervallen enz.

Cardio vind ik ook geen ruk aan, maar ze gaven bij ons virtual spinning lessen, volgde je een tour-de-france route op een beeldscherm met een digitale instructeur :D 45 minuten knallen,

Nu ga ik tegenwoordig buiten hardlopen, gewoon om echt conditie te kweken, hardlopen, sprinten, heuvel sprints, intervallen enz.

Virtual spinning hebben ze ook bij ons op de sportschool. Kun je gewoon doen wanneer je wil! Nog nooit gedaan, maar ga het zeker es een keertje proberen! :)

Ik doe ook voornamelijk hardlopen.. en soms fietsen of roeien..

Virtual spinning hebben ze ook bij ons op de sportschool. Kun je gewoon doen wanneer je wil! Nog nooit gedaan, maar ga het zeker es een keertje proberen! :)

Ik doe ook voornamelijk hardlopen.. en soms fietsen of roeien..

Virtual spinning is echt lachen, is goed zwaar, krijgt er ook wel een zere reet van :o Maar zeker intensief :D Komt ook nog best mooie dingen tegen :o

Terug
Naar boven