AndroidHealthClinic

fatburners tijdens kuur

Sergeant

Advanced Bodybuilder
Waardering
60
Lengte
1m76
Massa
86kg
Vetpercentage
14%
Hallo,

Eerste plan was licht cutten met tren maar toch besloten om een clean bulk op test e 500 12wk.

Om het zo clean mogelijk te willen doen, en zonder andere aas wil ik dexaprine gaan gebruiken om toch wat vet tege te gaan.

Iemand hier ervaring mee? Of zet het geen zoden aan de dijk. Toevoegingen van andere aas is voor mij nu geen optie. Gain goed op test only en tja never change a winning team.

Volgende kuur in voorjaar word wel cutten.

Dexaprine gaf mij de hele dag een licht opgedraaid gevoel. Maar wel energie. Werd er icm de juiste voeding wel droger van.

Je kan ook een uurtje cardio doen om vet tegen te gaan...

Dexaprine is wel leuk spul. Ik heb geen ervaring met test.

Wat ik wel had van de dexa is veel zweten en dat ik enorm uit mijn bek ging stinken. Ben er toen maar mee gestopt.

Dexaprine is wel leuk spul. Ik heb geen ervaring met test.

Wat ik wel had van de dexa is veel zweten en dat ik enorm uit mijn bek ging stinken. Ben er toen maar mee gestopt.

idem zeker die stink bek en een droge mond gans de dag door

Dexaprine gaf mij de hele dag een licht opgedraaid gevoel. Maar wel energie. Werd er icm de juiste voeding wel droger van.

Zou het niet enkel door de voeding komen ?
Fatburners zijn in mijn ogen niks waard,als je ze neemt ga je automatisch meer op je voeding letten dus denk je dat het werkt.
Mijn mening...

+1, vet kwijt raken met vetverbranders hoort samen bij dieet en cardio

Fatburners zijn in mijn ogen niks waard,als je ze neemt ga je automatisch meer op je voeding letten dus denk je dat het werkt.
Mijn mening...

Zweten duidt op een hogere lichaamstemp. En dus een hogere verbranding.
Het onderdrukt ook je hongergevoel, dus je bent minder vatbaar om onbedoeld meer te eten.

Het helpt je dus zeker wel.

---------- Post toegevoegd Sat 13 Oct 2012 om 19:33 ----------

Ik vind het niet de basis voor een cut laat dat wel duidelijk zijn. Voeding is het belangrijkste aspect.

Waarom pak je er geen ephedrine of ECA stack bij?

efedrine onderdrukt bij mij in elk geval de eetlust veel te veel en naast tren lijkt dit nog erger dan off cycle. Ik vind dat zonde van mijn kuur.

---------- Post toegevoegd Sat 13 Oct 2012 om 22:26 ----------

Mijn mening...

wat zijn fatburners dan in jou ogen? In deze sectie staan toch verschillende middelen die echt werken. Of het gezond is is punt 2 maar werken doet het.

Terug
Naar boven