AndroidHealthClinic

Favoriete Filmscènes

Ga die film toch eens in z'n geheel moeten bekijken.

Moet je doen! Een van mn favos. Heb ik m je niet eens aangeraden?

• Topic Starter Topic Starter
Beetje James?

Schuin oog iemand aankijken nadat ie een punt heeft gemaakt? Of dat tikken met zn hand op de bank? Kijk met geluid uit

Al die beweginkjes deed ie wel eens in de Sopranos.

Typecasting van James is over het algemeen iemand die aan de zelfkant van de samenleving staat. Volgens mij 1 film gezien dat hij een burgemeester speelt. Maar weet niet zeker zat er ook een luchtje aan hem

Enough Said en Welcome to the Rileys bekijken. ;)

Wat was die film ook al weer die ik laatst zag met m? Toen speelde die ook zo een degenerate f**k. Speelde Brad pitt ook niet mee?

Als er dan één acteur was waarvan je hoopte dat hij geëxcommuniceerd zou worden door MeToo...

Ja, jij mag hem wel. Putz!

Vroeg jij wie het bevel gaf?

In The Untouchables, die ik sowieso een ietwat rare film vind, en Carlito's Way sloeg het eigenlijk gewoon nergens op.
Ben het met je eens dat Carlito’s Way een betere film is dan Scarface. Je kan je ook veel beter inleven in Carlito dan in Tony. Tony vind ik een holbewoner, een nietsnut, balls but no brains. Frank is de good guy in Scarface en had het uiteindelijk allemaal aan het juiste eind, zijn enige fout was om het vuile werk door anderen te laten doen, hij had Tony en zijn maat ter plekke zelf moeten afknallen, het moment dat Tony over de Sosa deal begon, Frank lag daar te slapen, Tony was allang niet loyaal meer.

Die idioot Tony Montana had pas door wie Sosa was, met wie hij te maken had toen hij in die kamer zat met al die hoge piefjes, first class idiot, daarvoor was hij in de veronderstelling van I will keep this guy on ice for you. Heb deze films al zo vaak gezien dat geen één detail me meer ontgaat. De Palma is eigenlijk een genie, alhoewel ik jouw kritiek wel begrijp, verwerkt hij veel dingen in kleine details die een scene meer betekenis en diepgang geven.

Laatst bewerkt:

Bobcat :D

Terug
Naar boven