AndroidHealthClinic

Favoriete politici

daguici

Dutch Bodybuilder
Waardering
21
Lengte
1m95
Massa
109kg
Vetpercentage
10%
Wie zijn/waren je favoriete politici?
Ik trap wel af: Fortuyn en Wiegel
Verder vond ik Marijnissen ook altijd goed, ondanks dat hij ''mijn geluid'' niet vertegenwoordigde.

Berlusconi

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Femke Halsema. Ze is lid van groenlinks wat een moderne partij is. Ik denk dus ook dat zij lactacyd gebruikt, wat een groot voordeel is t.o.v. andere partij-vrouwen.

Ik vind Arnold altijd zo dom klinken, misschien komt het omdat je de russen van vakantie gewent bent en hij daar qua stem wat van wegheeft.

03-12-04%20004%20kopie.jpg

Hij lijkt wat op Al Pacino, daarom. En hij is homo :clap:

En hij traint :eek:

Btw: mogen er ook dictators bij?

Is Di Rupo écht homo? Ik dacht altijd dat dat een grapje was?

On-topic: De Wever.

• Topic Starter Topic Starter
Hij is echt homo, voor zover ik weet tenminste.

In mijn jonge jaren was Fortuyn de enige die niet als een vieze gluiperige hypocriete politici overkwam, Fortuyn dus.

Mark Rutte spreekt me nu ook wel aan.

Huppeldepup Albayrak:

In het onderstaande plaatje pleidt ze voor grotere borsten voor iedere vrouw, ik kan daar me dan ook goed in vinden, een voorbeeld voor elke vrouw.
Albayrak%20over%20Chinezen-7333874_4_0.jpg

Herman van Rompuy. Die vent is net als ik, een iets wat stille stoïcijnse dooie mus voor het externe oog maar diplomatiek een gewiekste rots met een groot hoofd.

1. Fortuyn
2. Rutte

de rest op de brandstapel.

Herman van Rompuy. Die vent is net als ik, een iets wat stille stoïcijnse dooie mus voor het externe oog maar diplomatiek een gewiekste rots met een groot hoofd.
Een ondemocratische volksverlakkende volksverrader en oud reptiel met de look van een lage bankbediende, dat is het.

Willem Drees.

De grondlegger van de verzorgingsstaat, ook al zijn er helaas parasitaire figuren die daar later misbruik van gingen maken. Een groot tegenstander van de verkeerde koers die het PvdA later insloeg en daardoor ook parToos geworden. Nederland mist dit soort erudiete staatsmannen.

Heil Willem Drees !

[Link niet meer beschikbaar]

;)

Castro (pick one):D

Een ondemocratische volksverlakkende volksverrader en oud reptiel met de look van een lage bankbediende, dat is het.

Maar wel mooi opgeklommen op de Europese machts ladder en dus meer invloed. Albeit nice guys finish last. ;) Herken die kant in mezelf ook, presteren betekend ook op dubbelzinnige wijze draagvlak weten te werven. Burgers die daarin meegaan zijn kleinzielige denkers waar je naar hengelt, lees: vaak 50 procent van al je landgenoten.

M'n andere kant komt toe aan Dries van Agt, de wierrok pot van de Vaderlandse politiek en uiterst bekwaamd in z'n vak gedurende die goede oude jaren van ons mooie oude Parlement dat toen nog groene invloeden kende qua binnen architectuur.

Terug
Naar boven