MuscleMeat

Favoriete rapper

Biggie was meer een verhalenverteller, 2pac daarentegen gaf echt betekenis aan zn teksten. De reden waarom er nog steeds albums van 2pac uitkomen is omdat zn moeder al de rechten op zn muziek heeft gekregen.;)

Figuren zoals ali B en Yes-r moet ik ook niks van hebben, beetje rappen over het redden van het regenwoud en weet ik veel wat.

Ik dacht dat hij gewoon tijd over had terwijl hij onder een palmboom stoned teksten lag te schrijven op een onbewoond eiland :o

Biggie was meer een verhalenverteller, 2pac daarentegen gaf echt betekenis aan zn teksten. De reden waarom er nog steeds albums van 2pac uitkomen is omdat zn moeder al de rechten op zn muziek heeft gekregen.;)

Figuren zoals ali B en Yes-r moet ik ook niks van hebben, beetje rappen over het redden van het regenwoud en weet ik veel wat.

ali b is een jongen van de straat hoor

Ik dacht dat hij gewoon tijd over had terwijl hij onder een palmboom stoned teksten lag te schrijven op een onbewoond eiland :o

:roflol: Er word wel veel gezegd over dat ie nog leeft, maar er zijn inmiddels 3 verschillende datums voorbij gekomen wanneer die zou 'terugkeren' dus de geloofwaardigheid is er wel een beetje af inmiddels.:o

Biggie Smalls, Nas en Dizzy Raskall.

Hmmm, GZA, Gangstarr, Buddha Monk, RZA, Ice-T, Big Pun, Ticaaaaaaaaaaal, Killah Priest... en zal er vast nog wel heel wat vergeten zijn, ik heb geen favoriet.

Nederlandstalig zit ik al gauw op Fakkelbrigade..(Opgezwolle vond ik doper)
Winne, Hef en Zwart Licht.

Buitenlands toch wel Dr. Dre, Mobb Deep, Wu-tang..Ice Cube.. Rick Ross niet te vergete.

Ja, leg uit. Jij bent 18, hij is alweer bijna 18 jaar dood. Hij is vooral gehypte ná zijn dood en komt nog steeds regelmatig met 'nieuwe albums'. Misselijkmakend...

Biggie was veel beter!
Pac heeft veel diepere texten. Pac was een poëet, Biggie niet. Biggie kon goed freestylen en had een goede flow, maar meer ook niet.

Pac sprak een veel groter publiek aan door zijn grote diversietijd in zijn nummers. Everybody could relate to him.
Pac is veruit een betere rapper/lyricist dan Biggie.

De reden dat er nogsteeds zoveel nummers uitkomen van Pac, is omdat hij voor zijn dood 24/7 in de studio zat om te recorden. Hij heeft ziekelijk veel texten geschreven en opgenomen die nog uitgebracht moesten worden.

Lees zijn biografie en zijn lyrics.

Biggie is goed, heel goed, maar Pac is beter, veel beter.

pac > biggie

Check this out

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:59 ----------

Verkeerde link, check deze

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

Rap is niet het genre waar ik veel naar luister.
Still dre blijf ik wel lekker nr vinden dus laat ik even gaan voor dr dre.
:D

Geen een!
Vind ze allemaal niets.
Een boos kijkende man die zichzelf 50cent noemt, idd. 50cent meer waard is die ook niet.:D

Commercieele clowns zijn het, ff iets strafbaars doen, pers erbij, en de platenverkoop stijgt.
Allemaal inelkeaar gezet.

Samen met R&B de meest vreselijke muziek die er bestaat, alhoewel Frans Bauer, Jantje Smit en al die andere klonen nog net even erger is.

• Topic Starter Topic Starter
Geen een!
Vind ze allemaal niets.
Een boos kijkende man die zichzelf 50cent noemt, idd. 50cent meer waard is die ook niet.:D

Commercieele clowns zijn het, ff iets strafbaars doen, pers erbij, en de platenverkoop stijgt.

Samen met R&B de meest vreselijke muziek die er bestaat, alhoewel Frans Bauer, Jantje Smit en al die andere klonen nog net even erger is.

Valt reuze mee. Er zijn ook rappers die brave derde beens zijn en een bepaalde boodschap willen uitdragen via rap. Jij hebt het over gangsta rap maar er is meer dan alleen g-rap.

Daarom is het nog wel de meest vreselijke muziek die er bestaat, samen met smartlappen natuurlijk.

Wu-tang clan

Geen een!
Vind ze allemaal niets.

Als je verder zou kijken dan 50 cent zou je beseffen dat er ook rappers zijn zonder strafblad die wel over positieve dingen praten(niet te geloven heh:rolleyes:).

Geen een!
Vind ze allemaal niets.

Hoe kan je oordelen over iets waar je duidelijk 0% verstand van hebt?

Terug
Naar boven