Fitness Seller

Favoriete rapper

"Jammer genoeg was ik ook zo'n sukkel op die leeftijd"

Mn punt is dus dat je een sukkel bent.

Uhh, omdat ik iemand advies geef ben ik een sukkel? ik adviseer hem wat te luisteren, wat ie mischien wel heel erg vet zal vinden, of mischien wel niet, wie weet, just an advice!

dude, iedereen mag luisteren wat die wil.
al vinden wij Ali B, Yes-R en Fouradi niet geweldig.. er zijn mensen die dit wel willen luisteren.

Daarentegen zijn wij weer vrij om Mobb Deep, Nas, Wutang, Zwart Licht, FB, Winne, Eazy-E, Dre etc etc te luisteren.

smaken verschillen nou eenmaal.

Lil wayne.:roflol:

Arrogant zonder reden, erger bestaat niet.

jij vind lil wayne geniaal?:|
luister dan maar es deze 3 albums, dan weetje pas wat geniaal is:

Nas - Illmatic
The roots - Illadelph halflife
Big L - Lifestylez over the poor and dangerous

Ik zeg niet dat ik NAS etc. niet geniaal vind. Maar mensen underraten lil wayne omdat die ook commerciële geil is. Zijn rijms zijn echt wel bruut hoor
____
''Safe coïtus is great coïtus, better wear a latex
'Cause you don't want that late text
That "I think I'm late," text

from "Lollipop (Remix)"
____
My criteria compared to your career just isnt fair,
Ima venereal disease like a menstrual bleed..
from ''A milli''
____
*geen zin om meer op te zoeken, deze schoten me even te binnen.*

Zoveel mensen kijken hier overheen. Jammer, het is misschien wel commercieel wat die doet, vooral omdat die nu heel veel features doet. Betekend niet dat het niet geniaal is. Hij zegt ook dat die helemaal niets opschrijft, of ik dat moet geloven geen idee. ( als zo is dan is die niet gek laten we het zo zeggen. )

Ik vind Lil Wayne ook wel chill om naar te luisteren.
klinkt wel lekker in de auto met het geluid hard.

internationaal: Jay-Z - geweldige beatkeuze en lyrisch sterk
nationaal: Jiggy Djezus :)

Jesaja wint deze thread.

Volwassen mensen die elitair doen over hiphop en rappers heel serieus nemen :roflol:

Rakim, maar vooral Paris aka Oscar Jackson, dat was me nu een kunstenaar met woorden zeg, geen eens gevloek, althans in the very beginning nog niet.

Mijn 2 faforiete rap crews op nummer 1 MOBB DEEP, de lead rapper the PRODIGY zit in de bak voor bezit maar heeft nog 1 solo album op de markt gezet voor hij de bak inging namenlijk H.N.I.C 2 (head n**ga in charge) Hij en zijn vriend HAVOC zijn in mijn ogen het beste rap duo ooit. Jullie kennen ze wel van 'shook ones'. Nummer 2 voor mij THE GHETTO BOYZ. check the songs dudes!

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Over een paar jaar denk je bij jezelf: "who gives a shit".
Ik geef nu ook geen shit, kvind het alleen zonde dat veel oude muziek verloren gaat omdat de menigte alleen nog commerciele shit hop luisterd.

---------- Toegevoegd om 01:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:53 ----------

Jesaja wint deze thread.

Volwassen mensen die elitair doen over hiphop en rappers heel serieus nemen :roflol:
Gefeliciteerd met het maken van de meest domme opmerking van de dag! :thumbup:

Gefeliciteerd met het maken van de meest domme opmerking van de dag! :thumbup:

Vooral je argumenten vind ik altijd ijzersterk, ongeacht over welk interessegebied je jezelf een kenner pur sang pretendeert.

Luister dude. Je bent twintig jaar. Je hebt je middelbare school nog niet eens afgemaakt. Je postingstyle is die van een achterin de klas zittende puber die constant in de waan is van alles veel af te weten, je denkt dat Nas en Tupac diepzinnige boodschappen verkondigen en je hebt meerdere malen geimpliceerd een grote inzicht te hebben in takken van wetenschap waar je achteraf niet meer blijkt te weten dan de gemiddelde google fantast. Je weet geen reet, pas wanneer je dat gaat beseffen zal je (hopelijk, ik ben een optimist) dingen gaan leren.

Je bent schel zeurend forum ruis met een meerderwaardigheidscomplex, that's it.

Vooral je argumenten vind ik altijd ijzersterk, ongeacht over welk interessegebied je jezelf een kenner pur sang pretendeert.

Luister dude. Je bent twintig jaar. Je hebt je middelbare school nog niet eens afgemaakt. Je postingstyle is die van een achterin de klas zittende puber die constant in de waan is van alles veel af te weten, je denkt dat Nas en Tupac diepzinnige boodschappen verkondigen en je hebt meerdere malen geimpliceerd een grote inzicht te hebben in takken van wetenschap waar je achteraf niet meer blijkt te weten dan de gemiddelde google fantast. Je weet geen reet, pas wanneer je dat gaat beseffen zal je (hopelijk, ik ben een optimist) dingen gaan leren.

Je bent schel zeurend forum ruis met een meerderwaardigheidscomplex, that's it.
Haha grapjas.
In de desbetreffende onderwerpen weet ik meer dan jij, maar je kan het gewoon niet hebben omdat ik velen malen jonger ben dan jij.

En als je nooit naar tupac luisterd kan je ook geen uitspraken doen over dat zijn lyrics bijvoorbeeld geen diepgang hebben.
Ik zeg hierbij niet dat alle lyrics diepgang hebben, aangezien veel dat ook niet hebben.
Maar er zitten heel wat nummers bij met velen malen meer diepgang dan de meeste nummers die worden uitgebracht.

Klaaswitz, het zelfbekroonde genie van dit forum. haha ga toch weg man.

Haha grapjas.
In de desbetreffende onderwerpen weet ik meer dan jij, maar je kan het gewoon niet hebben omdat ik velen malen jonger ben dan jij.

En als je nooit naar tupac luisterd kan je ook geen uitspraken doen over dat zijn lyrics bijvoorbeeld geen diepgang hebben.
Ik zeg hierbij niet dat alle lyrics diepgang hebben, aangezien veel dat ook niet hebben.
Maar er zitten heel wat nummers bij met velen malen meer diepgang dan de meeste nummers die worden uitgebracht.

Klaaswitz, het zelfbekroonde genie van dit forum. haha ga toch weg man.

Ik heb nagenoeg nog nooit een post van jou gezien waaruit blijkt dat je iets met een open vizier hebt bestudeerd op een noemenswaardig niveau. De enige mensen waarop jij indruk maakt zijn kinderen en mensen die nog nooit een fatsoenlijk boek hebben gelezen. Ik heb geen idee waarvandaan je de illusie haalt dat je ook maar een klein beetje kundig overkomt op welk vlak dan ook maar het lijkt erop dat je bent blijven hangen in de waas van een typische 16 jarige know it all. Hoe kom je erbij dat ik jaloers ben op je leeftijd in relatie tot je 'kennis'? Voor een twintigjarige vertoon je een chronisch gebrek aan zelfreflectie. Ik ben in zijn geheel geen genie, sterker nog, ik vermoed dat ik het zal moeten doen met een vrij gemiddeld tot iets boven gemiddeld analytisch vermogen en een rammelend geheugen wat ik compenseer met geduld, openheid en nieuwsgierigheid (en ook dat kost me op veel momenten al moeite). Wel heb ik een neusje voor lieden die zichzelf overschatten, een rol spelen en een gebrek aan zelfkritiek hebben eigengemaakt.

Er zijn honderden onderwerpsgebieden waarvan ik weinig kaas gegeten heb en bijna dagelijks zijn er hier wel mensen die aardige weetjes en inzichten delen op basis van oprechte interesse, behoefte om gedachten uit te wisselen en een beetje 'schermen', dat hoort er bij. Vaak ook mensen die in het dagelijkse leven met die zaken bezig zijn of raakvlakken hebben met hetgeen waarover ze vertellen. Jij daarentegen schrijft met een air van alwetendheid, zonder nuance, zonder twijfel, quasi kritisch maar feitelijk gesloten en je beroept je telkens op dingen die niemand buiten een doorsnee middelbare schoolplein interesseert zonder met werkelijke stellingen en achtergronden te komen.

Samengevat: You are full of shit.

Ohja, om toch nog enigszins on topic te blijven. Ik luister sinds mijn 14e naar hiphop en nog steeds met mate. Tupac is geen genie, Nas is geen genie. Lees een ****ing boek van een gerenomeerd filosoof of wat voor auteur dan ook die zich bezig houdt met sociaalmaatschappelijke problemen of aanverwante zaken. Alleen r**ards denken dat de door jou aanbeden rappers ook maar iets boeiends of diepzinnigs te vertellen hebben over het leven.

Pak jullie knuppels, pipa's en neem je homies mee. Maak die fittie op die straat bro!

k*tnegers...

de godfathers zijn Spaan en Vermeegen met KOUD HÉ

:D

Ohja, om toch nog enigszins on topic te blijven. Ik luister sinds mijn 14e naar hiphop en nog steeds met mate. Tupac is geen genie, Nas is geen genie. Lees een ****ing boek van een gerenomeerd filosoof of wat voor auteur dan ook die zich bezig houdt met sociaalmaatschappelijke problemen of aanverwante zaken. Alleen r**ards denken dat de door jou aanbeden rappers ook maar iets boeiends of diepzinnigs te vertellen hebben over het leven.

Dat zou wat zijn he, een rapper die uitgebreid objectieve filosofische analyses in z'n nummers behandeld. Ongeldige vergelijking als je het mij vraagt, dat ga je in de hele muziekindustrie niet vinden, en lijkt me ook niet het doel van muziek maken. Je zou Nas of Tupac trouwens best geniaal kunnen vinden op muzikaal vlak of in het bereiken van de gewone mens. En ook al haal ik ook liever m'n levenslessen ergens anders vandaan, er zijn genoeg nummers te noemen die wel inhoud hebben.

Terug
Naar boven