MuscleMeat

Favoriete rapper

young buck-stomp that snitch

Top van de Nederhop! :eek:

Klopt de beats zijn niet zo top als met Opgezwolle(Delic). Maar voor de rest is Fakkelbrigade zelfs beter met Typhoon erbij.

Textueel zijn ze gegroeid ja.
Typhoon is ook een versterking.

maar ik ben nogal nostalgisch blijkbaar xD
Geef mij maar lekker 'Hoedenplank' 'Verre Oosten' 'Strik Je Veter' etc. etc.

Falco Ftw

edit: nvm, half jaar overtijd:o

Laatst bewerkt:
r.a.'s verse op uncommon valor :bow:

sowieso r.a., even naar 2.15:

favoriete blijft lastig... maar vinnie paz, r.a., pharoahe monch tjah...

een van mijn favo's is shyne, redelijk onbekend. hij is net weer vrij na 8 jaar gezeten te hebben, omdat hij in een nachtclub op mensen begon te schieten :D. nu is hij uit het land gezet. vanuit zijn cel heeft ie ook via de telefoon een diss uitgebracht tegen 50. check em

nederlands: duidelijk typhoon.
internationaal: uiteraard Eminem. snap ook niet dat je iets als 50 cent mooier en al helemaal niet beter kunt vinden.
bijvoorbeeld 2pac oke, dat kan aan je smaak liggen.
maar om ´welcome to the candyshop een geweldig lied te vinden´ is belachelijk.
Dr. dre is ook erg goed.

nederlands: duidelijk typhoon.
internationaal: uiteraard Eminem. snap ook niet dat je iets als 50 cent mooier en al helemaal niet beter kunt vinden.
denk eens aan hoe hij zijn dochter uit winstbejag media aandacht geeft, en dan in een ander liedje praat over hoe erg hij het vindt voor zijn dochter, hoe hij zijn vrouw voor heel de wereld voor schut zet (hoe laf is dat niet, kim had deze mogelijkheden niet), hou je priveleven voor jezelf, eminem maakt machtsmisbruik. hij probeert ook te stoer ver te komen laatste tijd. dan zingt hij in het ene liedje over hoe gangster hij wel is, maar hij is zo slim om in een ander liedje dan te zeggen dat we zijn muziek niet letterlijk hoeven te nemen...
50 was niet altijd zo commercieel als hij nu is. check zijn oude dingen.

Terug
Naar boven