Fenrir
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Punk & Harcdcore, maar dat zou ik zeker geen metal noemen....
Qua metal ga ik voor de epische variant, á la Manowar, Thyrfing en Freternia
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
edit: Hoe kan het dat sommige mensen wel voor meerdere opties kunnen kiezen maar ik niet?

Gebitch? Ik zeg alleen dat ik hardcore geen metal zou willen noemen. Dit vind ik omdat hardcore voortkomt uit punk, niet uit metal. Verder mag jij het van mij noemen zoals je wiltAls ik mensen vertel van wat voor muziek ik houd zeg ik meestal gewoon "harde muziek met gitaren"
![]()
Idd, want hoe leg je als Nederlander aan iemand anders uit dat wanneer je van hardcore houd je eigenlijk muziek met gitaren bedoeld en niet dat kale koppen gebonk?Als ik mensen vertel van wat voor muziek ik houd zeg ik meestal gewoon "harde muziek met gitaren"![]()

Judas PriestIk mis de Viking-metal nog.. Amon Amarth was goed te pruimen afgelopen week in de 013. Jammer dat ze zo kort speelden.
Ik trek black metal en grindcore niet zo. De epische variant zoals Manowar en Iron Maiden dat trekt mij ook niet zo. Hardcore ben ik ook zeer selectief in. Verder sluit ik mij eigenlijk aan bij RobG aangezien mijn collectie voor 60% gewoon bestaat uit de aanraders van Rob. Daarvoor nog altijd hulde ( wordt tijd dat je nog eens weer wat nieuw bruut materiaal doorstuurt ).
Yup, deathmetal met viking lyrics.Als je het mij vraagt is Amon Amarth gewoon death metal, ze noemen het zelf alleen viking metal.
Als je het mij vraagt is Amon Amarth gewoon death metal, ze noemen het zelf alleen viking metal.
Finntroll valt dat dan wel onder de noemer Viking-Metal of waar valt dat dan weer onder. Sorrie hoor maar soms vind ik het onderscheid in de tientallen sub-genres wel heel vaag.

wikipedia zegt:
Finntroll is een folk metal band uit Finland. De muziek is een combinatie van black metal met Finse polka, ook wel humppa genoemd.
humppa muziek dus![]()