- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Hmmz vind de nummers toch niet zo vet als de oudere shit van hun, maar nog steeds prima.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha - als ik dat soort foto's zie denk ik echt bij mezelf, waarom luister ik in godsnaam metal?

Hmmz vind de nummers toch niet zo vet als de oudere shit van hun, maar nog steeds prima.
Tja ik vind zulke bands als dimmu borgir een btje te marilyn manson achtig doen. Gewoon aandacht vragen door zich een btje vreemd te verkledenPrecies.. de muziek is af en toe geweldig om te luisteren, maar zo'n clip als die van Dimmu Borgir
Een band als Hatebreed loopt er nog wel normaal bij![]()

Haha - als ik dat soort foto's zie denk ik echt bij mezelf, waarom luister ik in godsnaam metal?

Tja ik vind zulke bands als dimmu borgir een btje te marilyn manson achtig doen. Gewoon aandacht vragen door zich een btje vreemd te verkleden
Dit is trouwens niet bij alle bands zo, sommige black metal bands staan er wel echt achter, bij hoe ze zich kleden.
Hahaha die black metal clips zijn zo lachwekkend allemaal. Van die douchebags die in de bossen staan en met kruizen zwaaien enzo![]()

ik ben wat ze noemen een ex metalhead, het genre boeit me al jaren niet meer en het imago komt me vaak al te kinds over.
Moet je die Immortal clips eens kijken (grim and frostbitten kingdoms) je lacht je dood.
Vooral die koppen die abbath trekt....
Oh hier ik link hem wel even

wat een pokkeslecht geluid. vooral die drums zeg. 

Moet je die Immortal clips eens kijken (grim and frostbitten kingdoms) je lacht je dood.
Vooral die koppen die abbath trekt....

en daarom luister ik geen black metalInderdaad zwaar komisch is het, net als deze clip hier van Hecate Enthroned
[Afbeelding niet meer beschikbaar]