AndroidHealthClinic

favorite metal enz

Peiling Peiling Wat zijn jullie favoriete soorten metal?

• Totaal stemmers
    54
Voor de hc liefhebbers:
Terror - Rhythm Amongst The Chaos
RapidShare: 1-Click Webhosting
123.jpg

Hmmz vind de nummers toch niet zo vet als de oudere shit van hun, maar nog steeds prima.

Haha - als ik dat soort foto's zie denk ik echt bij mezelf, waarom luister ik in godsnaam metal?

Precies.. de muziek is af en toe geweldig om te luisteren, maar zo'n clip als die van Dimmu Borgir :angstig:
Een band als Hatebreed loopt er nog wel normaal bij :p

• Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
Precies.. de muziek is af en toe geweldig om te luisteren, maar zo'n clip als die van Dimmu Borgir :angstig:
Een band als Hatebreed loopt er nog wel normaal bij :p
Tja ik vind zulke bands als dimmu borgir een btje te marilyn manson achtig doen. Gewoon aandacht vragen door zich een btje vreemd te verkleden:p
Dit is trouwens niet bij alle bands zo, sommige black metal bands staan er wel echt achter, bij hoe ze zich kleden.

Wat doen punk, emo en gothic eigenlijk in een poll over metal? :o

:roflol:

Tja ik vind zulke bands als dimmu borgir een btje te marilyn manson achtig doen. Gewoon aandacht vragen door zich een btje vreemd te verkleden:p
Dit is trouwens niet bij alle bands zo, sommige black metal bands staan er wel echt achter, bij hoe ze zich kleden.

Jah klopt. Commercielere bandjes zijn net clowns en de "serieuzere" bandjes geloven echt in hun ding.

Zoek maar eens wat over de achtergronden van bv Dissection, Burzum, Mayhem of Gorgoroth. Voorbeelden van zielige acties horende bij hun "trueheid" zijn bekend. Die lui zijn compleet van de pot gerukt.

Hehe Dissection is mooi, met dat hele verhaal van Jon Nodveidt met zijn cosmic blalbaab en ik ben zo stoer...

Hahaha die black metal clips zijn zo lachwekkend allemaal. Van die douchebags die in de bossen staan en met kruizen zwaaien enzo :roflol:

ik ben wat ze noemen een ex metalhead, het genre boeit me al jaren niet meer en het imago komt me vaak al te kinds over.

Haha - als ik dat soort foto's zie denk ik echt bij mezelf, waarom luister ik in godsnaam metal?

In the name of Satan zou Deicide zeggen :D

En toch blijven ze scoren met hun lompe metal muziek, verkopen platen in overvloed en blijven bovenaan de deathmetalTOP.
Ze maken gewoon goede muziek, geweldige solo's, een markante frontman, pakkende titels..blijkbaar gepast voor succes.

ik ben wat ze noemen een ex metalhead, het genre boeit me al jaren niet meer en het imago komt me vaak al te kinds over.

Ik heb dat dus ook. Luister het wel veel, ook in afwisseling met andere muziek.
Maar haar is eraf, en bandshirts doe ik ook niet meer aan. Die scene komt me echt de strot uit. Al die lelijke ecto's en kotslelijke chicks die maar zo troo lopen te doen en zich doodzuipen. Deprimerende shit. Niks voor mij.

Moet je die Immortal clips eens kijken (grim and frostbitten kingdoms) je lacht je dood.
Vooral die koppen die abbath trekt....

Oh hier ik link hem wel even

:gay::roflol: wat een pokkeslecht geluid. vooral die drums zeg.
Ohwneej, hoort zo= true eh:o

Die met dat gehuppel op die berg is ook te verschrikkelijk. Blashyrk ofzo heet ie. EOf die waar ze door het bos rennen en boos kijken:roflol:

Whehe, het blijft ook mooi dat ze zichzelf zo serieus nemen.

:roflol:@die clip, maar wat een montoon gezoem zeg:yawn:

Terug
Naar boven