Fitness Seller

Fedor in onderhandeling met de UFC

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
234
Lengte
1m94
Massa
118kg
Fedor Emelianenko, UFC finalizing deal | The Fabulous Forum | Los Angeles Times

A long-awaited agreement between the Ultimate Fighting Championship and the man considered the world's best mixed martial arts fighter, Fedor Emelianenko, is expected to be announced by UFC President Dana White on Friday, a source with information about the negotiations told The Times today.

The source, who asked not to be identified because he's not authorized to speak publicly about the dealings, called negotiations between the UFC and Fedor "very civil" just days after Fedor's scheduled Affliction Trilogy fight Saturday against Josh Barnett was canceled.

Affliction wound up folding its MMA promotion activities and announced an apparel deal to sponsor UFC.

Now, Fedor, who has previously fought in organizations including PRIDE Fighting Championships in Japan, Bodog Fight and Affliction, is crossing over to the world's most successful MMA fighting organization, as well.

With a 30-1 record that includes victories over former UFC heavyweight champions Tim Sylvia, Andrei Arlovski and Antonio Rodrigo Nogueira, Emelianenko would likely get an immediate shot at reigning UFC heavyweight champ Brock Lesnar.

The source said officials were discussing details on the public announcement of the deal, which in the past has been complicated by Emelianenko's resistance to accept UFC's standard six-fight contract and his unwillingness to surrender some merchandising and marketing revenues.

But this month White said he was optimistic he could bring Emelianenko aboard, and his confidence was well-placed. The UFC declined to elaborate on Friday's scheduled announcement.

-- Lance Pugmire

http://latimesblogs.latimes.com/sports_blog/2009/07/fedor-emelianenko-ufc-finalizing-deal.html

Ik hoop dat het waar is. Vrijdag weten we meer neem ik aan.

damn ik hoop het ook dan krijg je fedor vs lesnar en dan is fedor de nieuwe ufc kampioen

Lesnar is niet klaar om iemand zoals fedor tegenover zich te krijgen.

• Topic Starter Topic Starter
Damn Lesnar is nu misschien niet klaar , maar zou toch zeker wel een mooie match worden denk ik. Nja nog even afwachten...

hoop het echt, ortiz back, fedor naar UFC héhéhé nice.

Nee laat Fedor dan eerst maar zijn weg banen door Mir en co en dan grand finale tegen Lesnar :D

Zal leuk worden voor me broertje ,hijs helemaal fan van Lesnar :D

ik denk dat fedor, lesnar keihard tegen de vlakte gooit en dan wint met een brutale submission arm klem of iets dergelijks, denk dat de partij niet langer dan 30seconden zal duren :D

Damn Lesnar is nu misschien niet klaar , maar zou toch zeker wel een mooie match worden denk ik. Nja nog even afwachten...

Zo mooi wordt ie niet, ik denk dat Fedor er snel klaar mee is.

Anyway; Dana White is zelf een tieveshond want Affliction wilde al in het verleden al samenwerken en Fedor laten vechten tegen UFC-vechters maar Dana wilde dat niet.

Wohooooo :D

Normaal gezien zal Fedor Brock wel afmaken, maar Brock blijft gevaarlijk. Ik wil Fedor echt eens graag door de UFC heavyweight klasse zien cruisen. Het is wel do or die. Ik ben benieuwd of het ervan komt.

dat ie die lesnar maar goed uitelkaar schroeft en hoekt, vraag me af hoeveel voordeel lesnar heeft qua kracht met zn kuurtjes

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Aleks en Fedor, vroeger :D

fedor is echt 1 van de grootste vechters, maar onderschat Lesnar niet.
hij zal echt niet zo makkelijk in een submission lopen. dat dacht Mir namelijk ook en die behoort toch wel tot de top van de wereld in BJJ.

overigens vind ik wel dat hij gewoon de divisie door moet lopen voordat hij een titel gevecht krijgt (in ieder geval 2-3 wedstrijden). anders zou het respectloos zijn voor de andere zwaar gewichten.

Goed nieuws idd, maar ik zie Fedor toch liever tegen barnett vechten. Persoonlijk denk ik dat Lesnar nog 2-3 jaar ervaring nodig heeft om tegen fedor te mogen vechten.

Goed nieuws idd, maar ik zie Fedor toch liever tegen barnett vechten. Persoonlijk denk ik dat Lesnar nog 2-3 jaar ervaring nodig heeft om tegen fedor te mogen vechten.

Barnett heeft vorige week zijn eigen carrière om zeep geholpen.

Former heavyweight champion Josh Barnett tested positive for steroids and was scrapped from the main event of the "Affliction: Trilogy" show on Wednesday, less than two weeks before he was scheduled to fight Fedor Emelianenko in Anaheim, Calif.

The California State Athletic Commission denied Barnett a license to fight on the mixed marital arts card after a drug test taken June 25 came back positive for anabolic steroids. The commission learned of the results Tuesday and immediately denied Barnett a license.

Ik denk niet dat een Amerikaanse organisatie nog op hem zit te wachten. Misschien dat hij in Japan nog wel aan de bak komt.

Vette shizzle! Bij eerdere onderhandeling gaf Fedor aan dat hij niet direct voor een titleshot wilde, maar eerst aan het concept wennen.. Ben benieuwd!!

[Link niet meer beschikbaar]

De verhalen gaan dat de UFC hem een 6-fight deal heeft aangeboden met een startsalaris van 5 miljoen dollar per gevecht, en dat is geweigerd :roflol: M-1 Global, de organisatie die de rechten van Fedor bezit, wil Fedor alleen in de UFC laten vechten als de UFC de evenementen co-promoot met M-1 Global, wat UFC natuurlijk nooit doet. De UFC heeft zelfs aangeboden dat hij mee mag blijven doen in Sambo toernooien en dat hij in zijn M-1 kleding in de UFC mag vechten, maar er is geen akkoord. Belachelijk dit.

Dan is het iig niet Fedor zelf die dwarsligt en M1 global ook niet wat mij betreft. Tuurlijk laat je niet 1 van je vechters ergens anders vechten zonder er iets voor op te strijken. Dana White moet M1 global betalen, of idd co-promoten om te beginnen en daarna Fedors contract met zijn management en Fedor zelf bespreken. Waarom zou M1 global Fedor zomaar weg laten gaan? Je schenkt toch ook niet zomaar je kapitaal weg aan iemand anders omdat hij het beter kan beheren.

Het lijkt erop dat dit gewoon een schertsvertoning is waarbij enkele mensen hun gezicht proberen te redden. Kans op slagen lijkt me van niet veel belang. Tuurlijk kan je Fedor niet zomaar in je organisatie inlijven. Het was te verwachten dat het niet zo eenvoudig zou zijn.

Heb je ook een link voor die geruchten Rock?

Terug
Naar boven