AndroidHealthClinic

Fedor in onderhandeling met de UFC

hahaha kerel lach jij maar jij weet het beter he .

nuja laat ik je maar in je droom wereld .

Maar waarom word de controle gedaan zegt afliction de sponsership op met M1 global. Loop afliction meteen naar ufc en word er meteen contact opgenomen om fedor bij de ufc te krijgen. Nou 1+1+1+1 is in dit geval zelfs voor een idioot 4

En dat contract ligt er nu nog steeds afgelopen dinsdag toch nog inclusief de sambo clausule

---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:30 ----------

En mag ik je eraan herinneren dat de affliction evenementen ook een deel van M1 global waren ;)

• Topic Starter Topic Starter
hahaha kerel lach jij maar jij weet het beter he .

nuja laat ik je maar in je droom wereld .

Maar waarom word de controle gedaan zegt afliction de sponsership op met M1 global. Loop afliction meteen naar ufc en word er meteen contact opgenomen om fedor bij de ufc te krijgen. Nou 1+1+1+1 is in dit geval zelfs voor een idioot 4

En dat contract ligt er nu nog steeds afgelopen dinsdag toch nog inclusief de sambo clausule

---------- Toegevoegd om 22:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:30 ----------

En mag ik je eraan herinneren dat de affliction evenementen ook een deel van M1 global waren

Oke, jij verteld dus dat de UFC de doping commissies in haar zak heeft, en die commissie heeft omgekocht om Barnett AS gebruik in zijn schoenen te schuiven? Beetje vergezocht, niet? Affliction heeft niet het sponsorschap met M1 opgezegd, er was namelijk alleen sprake van een co-promotion, net zoals M1 dat nu met UFC wil. Dat de tegenstander van Fedor op doping betrapt wordt, en dat Affliction niet op tijd een vervanger kan regelen, heeft er tot geleid dat dit evenement niet doorging. Dit heeft ook geleid tot het faillissement van Affliction. Affliction is daarna meteen naar de UFC gelopen zeg je. Op welke manier dan? Affliction bestaat niet meer namelijk. De vechters die daar onder contract stonden, zoals Gilbert Yvel, Andrei Arlovski en Fedor etc zitten nu zonder contract. Dus is het logisch dat de UFC zijn kans schoon ziet om Fedor op dit moment aan te trekken. Als hij morgen een 6-fight deal met Strikeforce tekent wordt het alweer een stuk lastiger.

Lorenzo Fertitta heeft zelf on the record gezegd dat Fedor in Sambo toernooien mag mee doen, die clausule is uit het contract. En de Affliction evenementen waren geen deel van M1 Global, M1 Global mocht eventjes meerijden met Affliction, niets meer.

"We want him" says UFC co-owner Lorenzo Fertitta of Fedor Emelianenko, who is believed by many to be the top pound-for-pound fighter in the world. Despite being hailed as one of the top heavyweights fighters in the world, the Russian heavyweight has yet to fight in the UFC. Fertitta wants to change that, and says that he is willing to allow Fedor to continue fighting in Sambo competitions - which has always been a point of contention in negotiations - if he joins the UFC.
"We can figure something out," he said during a weekend Q & A session to Fighter's Only Magazine.

Silver zei:
En mag ik je eraan herinneren dat de affliction evenementen ook een deel van M1 global waren ;)

Waarom neemt M1-global dan niet de rechten van Affliction over en gaan ze door met een eigen organisatie? M1 had Affliction nodig en hebben mooi hun graantje meegepikt en willen nu met UFC het zelfde.

jonge jonge jonge affliction is niet fait affliction is zowat het grootste t shirt company van de usa en een enorme hype . Zij niet echt fait maar binnen kort wel als ze de schade aan de pay per view channels moeten betalen plus de schade aan M1 global .

En fedor bij affliction haha fedor heeft getekend bij M1 global net zoals de rest Affliction zette zijn naam erbij als hoofdsponser t-shirts naam op de mat enzo.
Vergeet niet Rusland is dan ook een grote geldschieter voor M1.
Plus affliction heeft het gevecht gecanceld en is weldegelijk meteen met UFC onderhandeling opgestart.

M1 heeft niet het geld nodig van Affliction . Maar zagen er een mooie deal in that's it

jonge jonge jonge affliction is niet fait affliction is zowat het grootste t shirt company van de usa en een enorme hype . Zij niet echt fait maar binnen kort wel als ze de schade aan de pay per view channels moeten betalen plus de schade aan M1 global .

En fedor bij affliction haha fedor heeft getekend bij M1 global net zoals de rest Affliction zette zijn naam erbij als hoofdsponser t-shirts naam op de mat enzo.
Vergeet niet Rusland is dan ook een grote geldschieter voor M1.
Plus affliction heeft het gevecht gecanceld en is weldegelijk meteen met UFC onderhandeling opgestart.

Oke, dus Fedor heeft geen contract bij Affliction, maar Affliction heeft wel met UFC de onderhandelingen gestart over Fedor? Dat is toch bijzonder.

Neen affliction heeft onderhandelingen gestart over een sponsering contract wat ze ook met M1 global deden .Fedor is getekend bij M1 global als je wat zoekt vind je ook het filmpje daarvan.
Fedor heeft ook een contract getekend bij affliction voor sponsering shirt's en zijn eigen lijn van shirt's .
Plus dat die shirt sponser door middel van zijn naam aan events te geven een euh kleine boest verwachte in verkoop cijfers .

En zoals je hier kan lezen hebben zij hem onder hun houde
http://www.m-1global.com/lang/en/about/

Neen affliction heeft onderhandelingen gestart over een sponsering contract wat ze ook met M1 global deden .

Affliction heeft inderdaad een deal met UFC, en dat gaat over de t-shirts, net zoals ze dat vroeger hadden. Daarom hebben vechters zoals Rampage en Liddell ook eigen Affliction t-shirts. Het enige wat Affliction voor M1 heeft gedaan is een Fedor Affliction t-shirt uitgebracht. Verder is het alleen tot een co-promotie gebleven, iets wat M1 dus ook met de UFC wil. Maar UFC is geen beginnende onderneming (de MMA tak dan) op de rand van de afgrond zoals Affliction dat was.

Dit is de deal die UFC aan Fedor heeft voorgelegd:

So we all know the deal with M-1 and what they are saying about co-promotion. I'm not here to say who's right and wrong in this deal, but I can tell you some of the specifics that were offered to Fedor.....

- The UFC offered Fedor a 6 fight, 30 million dollar contract. That's 5 mil a fight

- The UFC offered Fedor an immediate title shot

- Lesnar/Fedor would be the biggest PPV in MMA history (we assume), and the UFC offered M-1 Global a cut of the PPV on top of Fedor's purse.

- Fedor was free to wear as many M-1 logoed items as he wished.

- The UFC also relented on allowing Fedor to compete in combat sambo.

Apparently, for good or bad, M-1 refuses to sign a deal unless the UFC agrees to co-promote.

De enige reden waarom er niet getekend is, is omdat M1 dus niet mag co-promoten. Totale waanzin.

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

En zoals je hier kan lezen hebben zij hem onder hun houde
http://www.m-1global.com/lang/en/about/

Mooi, dit stukje van hun site:

M-1 Global (www.m-1global.com) has been one of the leading Mixed Martial Arts (MMA) organizations in the world for over a decade. International MMA stars who have fought under the M-1 banner have included Fedor Emelianenko, Andrei Arlovski, Aleksander Emelianenko, Keith Jardine, Alistair Overeem, Yushin Okami, Ben Rothwell, Mike Pyle, Melvin Manhoef, Roman Zentsov, Denis Kang, Martin Kampmann, Amar Suloev, and Chalid Arrab, to name a few.

"One of the lading MMA organisations in the world for over a decade". Oh ja? Waarom heeft M1 dan nog nooit 1 evenement in zijn eentje georganiseerd?

Van die vechters die ze opnoemen staat volgens mij alleen Fedor daar onder contract, de andere vechters die ze noemen zijn vechters van andere organisaties waar M1 co-promoties mee heeft gehad, met de andere organisatie als leidende partij :roflol:

Kerel stop met je onzin en het na praten van de amerikaanse media .
Ik heb het uit eerste bron en kan je vertellen dat bij jou lieveling dana white het niet zo rooskleurig is als jij het laat uitschijnen en de schuld dan maar bij M1 legt.

En M1 een co sponsering aanvragen met UFC hahaha het idee alleen al lig juist niet van mijn stoel . Al ging het om miljarden dan zou het nog niet gebeuren

ben wel is benieuwd naar je bron dan, enlighten us

M1 nog geen enkel event heeft georganiseerd meen je dit nu ?
De M1 challenge ???? waar landen teams het tegen mekaar opnemen zo zijn er al massa's geweest.

En heb geen bron heb het gewoon gehoord aan de telefoon vandaag . Van een betrouwbare bron die dichter bij heel dit gebeuren staat dan euh je Amerikaanse sites.

Kerel stop met je onzin en het na praten van de amerikaanse media .
Ik heb het uit eerste bron en kan je vertellen dat bij jou lieveling dana white het niet zo rooskleurig is als jij het laat uitschijnen en de schuld dan maar bij M1 legt.

En M1 een co sponsering aanvragen met UFC hahaha het idee alleen al lig juist niet van mijn stoel . Al ging het om miljarden dan zou het nog niet gebeuren

Je hebt dan zeker een lijntje direct met Fedor?

Kijk nou eens goed naar wat je zegt. "En M1 een co sponsering aanvragen met UFC hahaha het idee alleen al lig juist niet van mijn stoel . Al ging het om miljarden dan zou het nog niet gebeuren". Serieus, what the ****. UFC is de grootste MMA organisatie ter wereld. En dan zou M1 een co-promotie weigeren volgens jou, ook al kregen ze er miljarden euro's voor? :D Omgekeerde wereld.

Kijk even naar wat gevechten van de "befaamde" team gevechten, zoals op de site van M1 beschreven.

Lightweight bout: Danny van Bergen defeats Juha-Pekka Vainikainen by unanimous decision.
Welterweight bout: Janne Tulirinta defeats Tommy Depret by submission (brabo choke) at 2:30 of Round 1
Middleweight bout: Lucio Linhares defeats Raymond Jarman by submission (armbar) at 1:22 of Round 1
Light Heavyweight bout: Marcus Vanttinen defeats Jochim Rijmen by unanimous decision
Heavyweight bout: Toni Valtonen defeats Sander Duyvis by TKO (punches) at 0:18 of Round 1

Dit zijn inderdaad zeer aansprekende namen, de UFC zou wel gek zijn om deze geweldige kans om met M1 te mogen samenwerken te laten lopen :rolleyes:

M1 nog geen enkel event heeft georganiseerd meen je dit nu ?
De M1 challenge ???? waar landen teams het tegen mekaar opnemen zo zijn er al massa's geweest.

En heb geen bron heb het gewoon gehoord aan de telefoon vandaag . Van een betrouwbare bron die dichter bij heel dit gebeuren staat dan euh je Amerikaanse sites.

Ik heb het over evenementen die toch minstens in meer dan 1 land worden uitgezonden, geen gevechten in een achteraf gymzaal.

Nee geen direkte lijn met fedor maar wel een betrouw bare bron . Maar ga niet verder met je in discussie moet geen gelijk halen van iemand die denkt dat hij alles weet als hij het maar leest en enkel met verhaaltjes aankomt van amerikaanse sites . Terwijl M1 global Europees en Russische is .

En zijn dat bekende namen nee dat zijn ze niet geef ik eerlijk toe. Maar wel namen waar toekomst in zit en waar M1 op verder kan bouwen zoals ik al zij ze zijn nog jonge organisatie .

En nadat pride opgedoekt werd zijn er veel vechter's naar ufc gegaan die er nu spijt van hebben dat ze in een wurgcontract zitten.

En nog eventjes geduld binnenkort komt er een gevecht met fedor waren drie kandidaten

Nee geen direkte lijn met fedor maar wel een betrouw bare bron . Maar ga niet verder met je in discussie moet geen gelijk halen van iemand die denkt dat hij alles weet als hij het maar leest en enkel met verhaaltjes aankomt van amerikaanse sites . Terwijl M1 global Europees en Russische is .

En zijn dat bekende namen nee dat zijn ze niet geef ik eerlijk toe. Maar wel namen waar toekomst in zit en waar M1 op verder kan bouwen zoals ik al zij ze zijn nog jonge organisatie .

En nadat pride opgedoekt werd zijn er veel vechter's naar ufc gegaan die er nu spijt van hebben dat ze in een wurgcontract zitten.

Je verteld gewoon onsamenhangende dingen die totaal niet logisch zijn. UFC is de grotere organisatie, maar M1 zou geen co-promotie willen volgens jou, zelfs niet als ze er geld voor kregen? Vind ik toch op z'n minst vreemd. Je beschuldigt Dana White er zelfs van de NSAC in zijn zak te hebben en je zegt dat Dana White de veroorzaker is van de gefaalde dopingtest van Josh Barnett. Dit terwijl Barnett zelfs al een verleden heeft met het gebruik van verboden middelen.

Dat Fedor op dit moment geen contract heeft met de UFC, is in ieder geval niet de schuld van de UFC. Fedor zal nu ongetwijfeld richting Strikeforce gaan, aangezien die wel willen co-promoten. Ohja, even vergeten, daar ging het helemaal niet om...

Zeg ik dat dana white iemand in zijn zak heeft nope maar als jij een beetje zou nadenken zou deze samenloop van omstandigheden toevalig dus net nu zijn . Jonge jonge jonge aub denk eens eventjes na hoelang is dana al niet op jacht naar fedor? En toen hij merkte dat hij hem niet kreeg wat voor onzin heeft hij toen niet verkocht ?

Maarja uit je post's is duidelijk te blijken dat je een fan bent van dana en ufc laten we het daar bij houden en afwachten wat de toekomst brengt.

En ik vertel volgens jou onsamenhangende dingen nuja ik vertel wat ik weet en waar ik 100% zeker van ben wat correct is . Dat dit niet op internet staat of in een magazine zal mij een zorg zijn .

Zeg ik dat dana white iemand in zijn zak heeft nope maar als jij een beetje zou nadenken zou deze samenloop van omstandigheden toevalig dus net nu zijn . Jonge jonge jonge aub denk eens eventjes na hoelang is dana al niet op jacht naar fedor? En toen hij merkte dat hij hem niet kreeg wat voor onzin heeft hij toen niet verkocht ?

Maarja uit je post's is duidelijk te blijken dat je een fan bent van dana en ufc laten we het daar bij houden en afwachten wat de toekomst brengt.

En ik vertel volgens jou onsamenhangende dingen nuja ik vertel wat ik weet en waar ik 100% zeker van ben wat correct is . Dat dit niet op internet staat of in een magazine zal mij een zorg zijn .

"Zeg ik dat dana white iemand in zijn zak heeft nope"

"maar als jij een beetje zou nadenken zou deze samenloop van omstandigheden toevalig dus net nu zijn"

Ja, dat zeg je dus wel.

Je verhaal heeft geen logica. Waarom zou M1 volgens jou een co-promotie met UFC weigeren, ook al zouden ze er "miljarden voor krijgen"? Niet echt slimme zakenmannen dan daar.

Wat dacht je van wat er allemaal is gezegd en hoe danna white achter fedor aanzit ? Dit is reden genoeg als je alle filmpjes bekijkt om geen zaken met hem te doen .

Wat dacht je van wat er allemaal is gezegd en hoe danna white achter fedor aanzit ? Dit is reden genoeg als je alle filmpjes bekijkt om geen zaken met hem te doen .

Oke, dit zou een reden kunnen zijn. Wel apart dat M1 dan officieel met dit statement is gekomen:

M-1 Vice President Jerry Millen has released a statement on Brock Lesnar's victory at UFC 91.

In the statement Millen highlights his desire for a Lenar Vs Fedor "co-promoted event between the UFC, M-1, and Affliction Entertainment".

Here's the full statement:

M-1 would like to congratulate Brock Lesnar on his UFC heavyweight title victory as well as acknowledge Randy Couture's return to active competition after a layoff that lasted over a year.

Couture and WAMMA heavyweight champion Fedor Emelianenko had publicly acknowledged a desire to fight each other multiple times over the course of the past year. While M-1 and Fedor remain interested in a match against Couture, we would also like to publicly state for the record that we would welcome a superfight between Fedor and Lesnar that would be held as a co-promoted event between the UFC, M-1, and Affliction Entertainment.

We've invited the media to speak with us today to not only make it clear we would welcome a Fedor vs. Lesnar matchup but to act in a preemptive fashion to address the possibility that UFC officials will try and position Lesnar as the No. 1 heavyweight in the world, much like they have tried to use a marketing ploy to brand Anderson Silva as the number one pound-for-pound fighter in the world.

Jerry Millen, M-1 Vice President

Dus ze zetten in een officieel statement dat ze graag willen co-promoten om een superfight tussen Fedor en Lesnar en Fedor en Couture mogelijk te maken, maar volgens jouw bron willen ze juist niet samenwerken. Jouw bron weet het blijkbaar beter dan de vice-president van M1.

@ Silver: jij schreeuwt en roept maar dingen die nergens onderbouwt worden.
wij moeten dan maar geloven dat jij gelijk hebt omdat je iemand kent die er dicht bij staat?
dat is het zelfde als dat ik het neefje van de zus van Van Gaal ken. hij verteld mij dan dan een speler misschien wel of niet verkocht word.

Rock onderbouwt al zijn commentaren en heeft een wat logischer verhaal dan jij.

als je gelijk hebt dan mooi. maar onderbouw het eens ipv alleen maar speculaties te doen.

Ik vond deze net, hehe :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe kan ik dingen onderbouwen als ik niet heel het verhaal hoor maar enkel de hoofdpunten en de dingen waar ik intresse in heb mij verteld worden. En die ik dan deel met jullie !

En tja dat het steentje zijn dingen onderbouwd is omdat zijn info van de amerikaanse forums en nieuws sites komen. Kan ik niet tegen op kwa bron materiaal maar is het waar wat zij zegen volgens mij in de verste verte nog niet.

En ja M1 en fedor zoude dolgraag tegen Randy Couture vechten omdat zij daar een geweldige match in zien (zelfs als ze daar mee moeste samen werken met dana wit) . Maar dit werd tegengehouden door middel van druk van (jawel heb je hem weer) Danna wit die met processen dreigde of daadwerkelijk heeft aangespannen tegen couture.

en @klarendaller zo ver moet de info niet afleggen. 1 persoon meer niet

Terug
Naar boven