Fitness Seller

Fedor in onderhandeling met de UFC

Ik snap niet waarom iedereen zo wegloopt met Fedor. Uiteraard is hij "ongeslagen" maar ik wil hem toch wel eens tegen degelijke tegenstanders zien vechten want laten we eerlijk zijn; op een paar uitzonderingen na waren zijn gevechten nooit een uitdaging voor hem..

• Topic Starter Topic Starter
Dan is het iig niet Fedor zelf die dwarsligt en M1 global ook niet wat mij betreft. Tuurlijk laat je niet 1 van je vechters ergens anders vechten zonder er iets voor op te strijken. Dana White moet M1 global betalen, of idd co-promoten om te beginnen en daarna Fedors contract met zijn management en Fedor zelf bespreken. Waarom zou M1 global Fedor zomaar weg laten gaan? Je schenkt toch ook niet zomaar je kapitaal weg aan iemand anders omdat hij het beter kan beheren.

Het lijkt erop dat dit gewoon een schertsvertoning is waarbij enkele mensen hun gezicht proberen te redden. Kans op slagen lijkt me van niet veel belang. Tuurlijk kan je Fedor niet zomaar in je organisatie inlijven. Het was te verwachten dat het niet zo eenvoudig zou zijn.

Heb je ook een link voor die geruchten Rock?

De UFC betaald iedereen, en daar ligt ook niet het probleem. Het probleem is dat M-1 Global, wat een nietszeggende organisatie is, de evenementen willen co-promoten met de UFC, wat natuurlijk onzin is. Stel je voor, een Nederlandse topclub wil een topspeler kopen van FC Bal op het dak. Hiervoor krijgen ze een vergoeding, en ook de speler krijgt een veel beter salaris, en krijgt de kans zich te meten met de top. Alleen eist FC Bal op het Dak dat er voortaan niet Ajax of PSV op het shirt staat, naar Ajax-FC Bal op het Dak. Dat kan toch niet?

Ik snap niet waarom iedereen zo wegloopt met Fedor. Uiteraard is hij "ongeslagen" maar ik wil hem toch wel eens tegen degelijke tegenstanders zien vechten want laten we eerlijk zijn; op een paar uitzonderingen na waren zijn gevechten nooit een uitdaging voor hem..

5 former ufc champions , mirco crocop , hong man choi ( qua gewicht moeilijke partij ) , sammy schiltz. Iedere partij vs hem geeft iedereen zich 200% , wie wil niet winnen van fedor? Dat het zo makkelijk lijkt is gewoon een illusie , je ziet zijn gezicht ook vaak bloeden.

Fedor is een held!
De match tegen Cro Cop (L)

De UFC betaald iedereen, en daar ligt ook niet het probleem. Het probleem is dat M-1 Global, wat een nietszeggende organisatie is, de evenementen willen co-promoten met de UFC, wat natuurlijk onzin is. Stel je voor, een Nederlandse topclub wil een topspeler kopen van FC Bal op het dak. Hiervoor krijgen ze een vergoeding, en ook de speler krijgt een veel beter salaris, en krijgt de kans zich te meten met de top. Alleen eist FC Bal op het Dak dat er voortaan niet Ajax of PSV op het shirt staat, naar Ajax-FC Bal op het Dak. Dat kan toch niet?

Co promoting kan ook met verschillende formules. Ik weet ook niet wat ze M1 global willen betalen, maar het moet wel genoeg zijn. Die organisatie staat of valt bijna met Fedor. Normaal dat ze het hard onderhandelen.

Co promoting kan ook met verschillende formules. Ik weet ook niet wat ze M1 global willen betalen, maar het moet wel genoeg zijn. Die organisatie staat of valt bijna met Fedor. Normaal dat ze het hard onderhandelen.

- The UFC offered Fedor a 6 fight, 30 million dollar contract. That's 5 mil a fight

- The UFC offered Fedor an immediate title shot

- Lesnar/Fedor would be the biggest PPV in MMA history (we assume), and the UFC offered M-1 Global a cut of the PPV on top of Fedor's purse.

- Fedor was free to wear as many M-1 logoed items as he wished.

- The UFC also relented on allowing Fedor to compete in combat sambo.

Apparently, for good or bad, M-1 refuses to sign a deal unless the UFC agrees to co-promote

bij een andere promotie gaan ze niet meer halen dan bij de UFC, M1 wil het onderste uit de kan halen, denk dat ze te veel willen en meer aan eigen winst denken dan aan Fedor zijn belang

M1 is niks. Ze hebben nog nooit een evenement zelf georganiseerd. De organisaties waar ze mee hebben samengewerkt bestaan niet meer, zoals Affliction. Ze hebben alleen Fedor, en proberen op zijn rug mee te rijden naar succes. Logisch dat de UFC niet in zee gaat met een stelletje heikneuters die leven op het succes van 1 vechter. Het bod wat UFC op tafel heeft gelegd krijgen ze nooit meer, en ik denk dat ze hier spijt van gaan krijgen. De UFC heeft jarenlang keihard gewerkt voor het succes wat ze nu hebben, ik kan me goed voorstellen dat ze er geen zin in hebben dat een andere organisatie op dat succes mee lift, en er nog voor betaald krijgt ook. Totdat Fedor in de UFC heeft gevochten, zal er altijd de discussie blijven of hij de beste heavyweight ter wereld is, of misschien wel de beste p4p vechter. Als je kijkt naar zijn record en de vechters waar hij tegen heeft gevochten, springen alleen Arlovski, Nogueira en CroCop er uit. De rest zijn middelmatige vechters of simpelweg prutsers. Zo'n gozer waar Brock Lesnar z'n eerste match tegen had (Min Soo Kim), daar heeft Fedor er 20 van gehad.

Zo lijkt het idd wel of ze geen excuses meer hebben. Ik heb het niet echt gevolgd ofzo, maar als dit zo is valt Dana White iig niks meer te verwijten. De haat tov hem heb ik altijd wel wat overdreven gevonden btw.

Zo lijkt het idd wel of ze geen excuses meer hebben. Ik heb het niet echt gevolgd ofzo, maar als dit zo is valt Dana White iig niks meer te verwijten. De haat tov hem heb ik altijd wel wat overdreven gevonden btw.

Ahja, met succes komt vaak ook haat en jaloezie. Feit is wel, dat zonder Dana White MMA nooit zo populair was geweest als dat het nu is.

Ahja, met succes komt vaak ook haat en jaloezie. Feit is wel, dat zonder Dana White MMA nooit zo populair was geweest als dat het nu is.

Kheb eigenlijk nooit een probleem met hem gehad. Niet meteen mijn sT, maar zo'n slechte promotor vond ik hem idd niet. Beetje dwaas soms, maar laat hem zn ding maar doen.

Dana White is de Vince McMahon van MMA :D

Hahahahaha echt dit is zo ****ing laag van UFC ik hoop dat dana white nu dood valt.

En dat er een deal gaat komen van fedor met ufc euh nee en dat gesprek is euh ook al afgelopen :p.
Met een leuke one liner van fedor aan het adres van meneer oh zo geweldig dana white.

dana: Ik heb respect voor je
fedor: ja dat heb ik gemerkt aan de filmpjes op het internet
Niet letterlijke tekst maar kwam het op neer :D

En M1 wil absoluut niet het onderste uit de kan halen dat wil UFC . Het contract dat UFC aanbied is een wurg contract en word nooit maar dan ook nooit getekend door fedor of managment.
M1 is een organisatie die het goed voor heeft en meer in petto heeft dan het potje marginale dat er bij UFC rondzwerf . Veel professioneler dan dana white en aanverwante.

Oei :D

edit; Fedor moet dat respect ding ook niet te ver doortrekken imo. Als er enkel respect te verdienen was zat hij ook niet in de business. Dit is gewoon een vette paycheck.

Dit gaat niet enkel over een vette pay check neem dat van mij aan . Geld heeft er mee te maken maar is niet de enige reden en zeker niet de hoofdreden.

En voor de rest wie er niets over weet kan beter bij de feiten blijven dan M1 global zwart maken.

Wat je ook is kan afvragen is waarom dat het gevegd van augustus gecanceld is en waarom Fedor zijn tegenstander plotseling 2 weken voor controle (erbij gelapt word) door een doping check wat anders na de wedstrijd gebeurd ;). Dana white mmmmmmmm wat denk je zelf

Ik maak ze iig niet zwart. Verlicht ons dan maar met je feiten.

Feiten de feiten zijn dat dana white een dikke onderkruiper en smeerlap is . En hij binnen kort het een en ander kan uitleggen aan bepaalde instanties .:D

En het waarom fedor onderandere niet tekent is omdat hij buiten ufc niet mag vechten dus geen sambo (zeer grote reden)
tweede reden is dat hij na een winnende match niet meer krijgt dan ervoor. Wat absoluut niet gebruikelijk zou zijn.
Derde reden zolang fedro wint wordt het contract auto verlengt met een match.

Dit is in mijn ogen een wurg contract en niemand gaat daarmee akkoord.

En fedor trekt dat respect ding wel ver door . Fedor heeft zich nooit negatief uitgelaten tot meneer dana white de oorlog begon. Hij is echt zoals het laat uitscheinen een simpel man die voor elke tegenstander respect heeft enkel niet in de ring. Voor mij zou hij nooit mogen vechten in UFC hoort hij gewoon niet thuis kwa mentaliteit .
En M1 niet groot omdat wij er niet veel van horen is er wel een enorme belangstelling achter de schermen plus het is nog maar heel jong geef het nog wat tijd en het word beter dan UFC deftiger in elk geval.

Niets link ;) neem het nu maar gewoon aan voor waar . Durf het op een ban te zweren dat dit de waarheid is en niets dan de waarheid

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

Dit is onzin in mijn ogen hij heeft elk gevecht aangenomen wat ze op hem hebben afgegooid . kickbockers , bockers elke sT heeft hij verslaan .
En kijk naar het gevecht met arlovski oh hij ging slaag krijgen en blablabla.
En je kan roepen dat het een geluks treffer was en blablabla maar neem het van mij aan fedor is een machine die altijd en overal controle over heeft inclusief dat gevecht en het was timing en perfectie meer niet.

Deze man verdient het om zo geeerd te worden alleen al voor zijn gedrag tegenover zijn tegenstander na een gewonnen match

Dit gaat niet enkel over een vette pay check neem dat van mij aan . Geld heeft er mee te maken maar is niet de enige reden en zeker niet de hoofdreden.

En voor de rest wie er niets over weet kan beter bij de feiten blijven dan M1 global zwart maken.

Wat je ook is kan afvragen is waarom dat het gevegd van augustus gecanceld is en waarom Fedor zijn tegenstander plotseling 2 weken voor controle (erbij gelapt word) door een doping check wat anders na de wedstrijd gebeurd ;). Dana white mmmmmmmm wat denk je zelf

Ja hoor, Dana White heeft de NSAC zeker omgekocht om Barnett het gebruik van AS in zijn schoenen te schuiven :roflol: Zulke tests gebeuren nu eenmaal, vechters van de UFC zijn in het verleden ook geschorst.

M-1 wordt nooit, absoluut nooit, groter dan de UFC. Ze hebben nog niet 1 evenement georganiseerd, en de organisaties waarmee ze hebben gewerkt zijn allemaal failliet.

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

Feiten de feiten zijn dat dana white een dikke onderkruiper en smeerlap is . En hij binnen kort het een en ander kan uitleggen aan bepaalde instanties .:D

En het waarom fedor onderandere niet tekent is omdat hij buiten ufc niet mag vechten dus geen sambo (zeer grote reden)
tweede reden is dat hij na een winnende match niet meer krijgt dan ervoor. Wat absoluut niet gebruikelijk zou zijn.
Derde reden zolang fedro wint wordt het contract auto verlengt met een match.

Dit is in mijn ogen een wurg contract en niemand gaat daarmee akkoord.

En fedor trekt dat respect ding wel ver door . Fedor heeft zich nooit negatief uitgelaten tot meneer dana white de oorlog begon. Hij is echt zoals het laat uitscheinen een simpel man die voor elke tegenstander respect heeft enkel niet in de ring. Voor mij zou hij nooit mogen vechten in UFC hoort hij gewoon niet thuis kwa mentaliteit .
En M1 niet groot omdat wij er niet veel van horen is er wel een enorme belangstelling achter de schermen plus het is nog maar heel jong geef het nog wat tijd en het word beter dan UFC deftiger in elk geval.

Fedor heeft inderdaad zo'n soort contract voorgelegd gekregen, maar dat is een half jaar geleden. Dat was een 8-fight contract met automatische verlenging als hij na die 8 gevechten de kampioen was, zodat hij nooit als kampioen de UFC kon verlaten. Inmiddels is dit veranderd, hebben ze hem een 6-fight contract geboden tegen 30 miljoen dollar. Hij mag M1 kleding dragen en hij mag aan Sambo toernooien mee doen. De enige reden dat er geen akkoord is, is dat M1 wil co-promoten, wat nooit gaat gebeuren, en terecht.

Gevegd.. ik vind het knap.

Terug
Naar boven