Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan is het iig niet Fedor zelf die dwarsligt en M1 global ook niet wat mij betreft. Tuurlijk laat je niet 1 van je vechters ergens anders vechten zonder er iets voor op te strijken. Dana White moet M1 global betalen, of idd co-promoten om te beginnen en daarna Fedors contract met zijn management en Fedor zelf bespreken. Waarom zou M1 global Fedor zomaar weg laten gaan? Je schenkt toch ook niet zomaar je kapitaal weg aan iemand anders omdat hij het beter kan beheren.
Het lijkt erop dat dit gewoon een schertsvertoning is waarbij enkele mensen hun gezicht proberen te redden. Kans op slagen lijkt me van niet veel belang. Tuurlijk kan je Fedor niet zomaar in je organisatie inlijven. Het was te verwachten dat het niet zo eenvoudig zou zijn.
Heb je ook een link voor die geruchten Rock?
Ik snap niet waarom iedereen zo wegloopt met Fedor. Uiteraard is hij "ongeslagen" maar ik wil hem toch wel eens tegen degelijke tegenstanders zien vechten want laten we eerlijk zijn; op een paar uitzonderingen na waren zijn gevechten nooit een uitdaging voor hem..
De UFC betaald iedereen, en daar ligt ook niet het probleem. Het probleem is dat M-1 Global, wat een nietszeggende organisatie is, de evenementen willen co-promoten met de UFC, wat natuurlijk onzin is. Stel je voor, een Nederlandse topclub wil een topspeler kopen van FC Bal op het dak. Hiervoor krijgen ze een vergoeding, en ook de speler krijgt een veel beter salaris, en krijgt de kans zich te meten met de top. Alleen eist FC Bal op het Dak dat er voortaan niet Ajax of PSV op het shirt staat, naar Ajax-FC Bal op het Dak. Dat kan toch niet?
Co promoting kan ook met verschillende formules. Ik weet ook niet wat ze M1 global willen betalen, maar het moet wel genoeg zijn. Die organisatie staat of valt bijna met Fedor. Normaal dat ze het hard onderhandelen.
- The UFC offered Fedor a 6 fight, 30 million dollar contract. That's 5 mil a fight
- The UFC offered Fedor an immediate title shot
- Lesnar/Fedor would be the biggest PPV in MMA history (we assume), and the UFC offered M-1 Global a cut of the PPV on top of Fedor's purse.
- Fedor was free to wear as many M-1 logoed items as he wished.
- The UFC also relented on allowing Fedor to compete in combat sambo.
Apparently, for good or bad, M-1 refuses to sign a deal unless the UFC agrees to co-promote
Zo lijkt het idd wel of ze geen excuses meer hebben. Ik heb het niet echt gevolgd ofzo, maar als dit zo is valt Dana White iig niks meer te verwijten. De haat tov hem heb ik altijd wel wat overdreven gevonden btw.
Ahja, met succes komt vaak ook haat en jaloezie. Feit is wel, dat zonder Dana White MMA nooit zo populair was geweest als dat het nu is.
. 
. Dana white mmmmmmmm wat denk je zelf
neem het nu maar gewoon aan voor waar . Durf het op een ban te zweren dat dit de waarheid is en niets dan de waarheidIk snap niet waarom iedereen zo wegloopt met Fedor. Uiteraard is hij "ongeslagen" maar ik wil hem toch wel eens tegen degelijke tegenstanders zien vechten want laten we eerlijk zijn; op een paar uitzonderingen na waren zijn gevechten nooit een uitdaging voor hem..
Dit gaat niet enkel over een vette pay check neem dat van mij aan . Geld heeft er mee te maken maar is niet de enige reden en zeker niet de hoofdreden.
En voor de rest wie er niets over weet kan beter bij de feiten blijven dan M1 global zwart maken.
Wat je ook is kan afvragen is waarom dat het gevegd van augustus gecanceld is en waarom Fedor zijn tegenstander plotseling 2 weken voor controle (erbij gelapt word) door een doping check wat anders na de wedstrijd gebeurd. Dana white mmmmmmmm wat denk je zelf
Zulke tests gebeuren nu eenmaal, vechters van de UFC zijn in het verleden ook geschorst.Feiten de feiten zijn dat dana white een dikke onderkruiper en smeerlap is . En hij binnen kort het een en ander kan uitleggen aan bepaalde instanties .
En het waarom fedor onderandere niet tekent is omdat hij buiten ufc niet mag vechten dus geen sambo (zeer grote reden)
tweede reden is dat hij na een winnende match niet meer krijgt dan ervoor. Wat absoluut niet gebruikelijk zou zijn.
Derde reden zolang fedro wint wordt het contract auto verlengt met een match.
Dit is in mijn ogen een wurg contract en niemand gaat daarmee akkoord.
En fedor trekt dat respect ding wel ver door . Fedor heeft zich nooit negatief uitgelaten tot meneer dana white de oorlog begon. Hij is echt zoals het laat uitscheinen een simpel man die voor elke tegenstander respect heeft enkel niet in de ring. Voor mij zou hij nooit mogen vechten in UFC hoort hij gewoon niet thuis kwa mentaliteit .
En M1 niet groot omdat wij er niet veel van horen is er wel een enorme belangstelling achter de schermen plus het is nog maar heel jong geef het nog wat tijd en het word beter dan UFC deftiger in elk geval.