XXL Nutrition

Feedback clean bulk schema.

Spewy

Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
79kg
Vetpercentage
14%
Hallo allemaal,

Vorige week ben ik begonnen met het onderstaande trainingsschema, ik wil graag van jullie weten wat jullie ervan vinden.

Omdat ik niet meer tevreden was over mijn lichaam ben ik ongeveer 1,5 jaar geleden begonnen met trainen. Ik begon op de vaste toestellen, dit heb ik een aantal maanden gedaan. Daarna ben ik overgegaan op de losse gewichten (dumbbells enz) ik trainde 2 x per week en voeding vond ik niet zo belangrijk. Momenteel train ik 3/4 x per week en ben ik me gaan verdiepen in voeding enz.

Mijn doel is om met behulp van onderstaand schema meer massa op te bouwen gedurende 8 - 10 weken. En daarna te cutten naar ongeveer 11/12% vetpercentage (nu een dikke 14%).

In mijn sportschool zijn alle faciliteiten aanwezig die nodig zijn.

Ik heb per week voldoende tijd beschikbaar om minimaal 3 keer te trainen, alleen zijn mijn dagen nogal wisselvallig wat voor problemen kan zorgen voor mijn voedingsschema.

Trainingsschema: 3-4- dagen splittraining.
Intensiteit: 3 x 6-10 hh

Trainingsdag 1: Borst(4), Triceps(3)
Trainingsdag 2: Rug(5), Biceps(3)
Trainingsdag 3: Benen(3), Schouders(3), Trapezius(2).

Borst: Bankdrukken, Dumbbell press schuin en bankdrukken negatief, Dumbbell Fly schuin.
Rug: Bent over row, Latt.Pulldown, Dumbbell row, Seated row, T-bar row
Schouders: Military press, Arnold press, Side raise met dumbbells
Benen: Squat, Leg extension, Leg curl, Calf raise
Trapezius: Upright row, Shrugs
Biceps: Biceps curl isolation, Biceps curl met indraai, Hammer curl.
Triceps: French press met ez stang, Triceps press met stang, Triceps press met touw.

Buikspieren: Abdominal, Rotory torso, ab coaster, Swissball.

Als bijlage heb ik mijn voedingsschema bijgevoegd. Ik wil ook graag weten wat jullie hiervan vinden. Er zijn wel al een aantal wijzigingen in aangebracht, de melk na 21.00 uur is vervangen door water bijvoorbeeld.

Alvast bedankt,

Bijlagen

Waarom geen deadlift?
Schema ziet er anders wel top uit! Wanneer doe je die ab's dan?

• Topic Starter Topic Starter
Waarom geen deadlift?
Schema ziet er anders wel top uit! Wanneer doe je die ab's dan?

Deadlift helemaal vergeten, die ga ik er nog tussen zetten. thanks :p. Ik doe aan het einde van iedere training 3 verschillende buikspier oefeningen, is dit aan te raden of moet ik dit op een andere manier doen?

Terug
Naar boven