Johny zei:
Je hebt opzich wel gelijk, maar je begrijpt wel dat een hoop Nederlanders zich met oog op de ontwikkelingen zich straks een vreemde in eigen land gaan voelen. En dat mag niet gebeuren!
Dat snap ik, en daar geef ik je ook gelijk in.
bur zei:
Stukje bij beetje wordt de nederlandse cultuur uit handen gegeven.
Ik hoorde dit vanmiddag op het nieuws, vind het een trieste zaak.
Jullie weten net zo goed als ik dat het steeds een stapje verder gaat tja en waar eindigd het dan................................ ik weet het niet maar ik weet wel dat als het zo langer doorgaat hier met dat eeuwige toegeven aan alles en nog wat om bepaalde groepen in de bevolking tevreden te stellen me aardig de keel uit te hangen.
Het lijkt GVD wel of iedereen hier ze ballen is kwijtgeraakt.
o ja en hoe zit het met andere geloofsovertuigingen krijgen die ook allemaal hun vrije dag.
Het ging namelijk wel degelijk om het suikerfeest en dit werd niet aangehaald als voorbeeld, dit omdat moslims een steeds grotere groep gaan uitmaken in dit land.
Langzaam maar zeker krijgen moslims hier de overhand in alles, alleen het vervelende is niemand ziet het of wil het zien, dit geld dus voor mensen met politieke invloed. Denk aan de moskeen die hier als paddestoelen uit de grond schieten.
Zo denk ik erover; wil over een jaar of twintig weleens zien hoe het er dan uit ziet, denk dat de vrouwen inderdaad alllemaal met een hoofddoek rondlopen dan.
Hoofdoek is geen verplichting in de koran... noch de islam. lijkt me sterk dus. Maar waarom heb je geen last van de kerken dan? Kijk het is inprincipe heel simpel, men is het niet gewend om aan iets nieuws te beginnen. Liever conservatief dan progressief, of zeg ik het nu verkeerd?
DonnieBrasco zei:
mooi gezegd, you deserve some karma for that
RichardV zei:
Ik kom niet graag in Arnhem. Is niet mijn stad.
Ik studeer al een aantal jaartjes niet meer.
Maar idd die jongens gaan idd allemaal bij elkaar staan dus dan lijkt het heel wat als er 20 op school zitten (van de 3000 ofzo).
Werk al weer wat jaartjes!
Waarom hou ik dan ongeveer maar 40% over tegen de tijd dat ik met pensioen ga?? Omdat het zo goed is?
Haha en ik ben geen allochtonen hater.
Meeste alochtonen die ik goed ken hebben idd een opleiding en werken ook. Maar zijn er procentueel maar heel weinig!
Maar in Arnhem woont genoeg gajes!! Dus kijk maar eens op een werkdag door de leuke buurten van Arnhem en dan mag jij mij de mensen omschrijven die je dan op straat ziet (niet aan het werk dan he)??
En nederlanders stinken minder als alochtonen! Heeft met voedsel te maken
Ik haat steden over het algemeen, ik erger me aan junkies en aso's. Ik woon liever ergens waar geen drukte is. Arnhem is ook niet mijn stad, ik ga er alleen naar school, elke dag 1 uur met de trein.
Ik ben het me bewust van het gajes dat in arnhem rond loopt, trust me, ik heb zat gezien daar, van crack junkies tot mega hoertjes. Die laten me allemaal koud, ze moeten doen wat ze zelf willen, is hun leven.
Ik zeg ook niet dat je een allochtonen hater bent

wat ik je wilde wijs maken is, dat je als allochtoon opde 2de plaats komt. Als jij en ik gaan solliciteren met de zelfde diploma's, dan is de kans groot dat ze voor jou kiezen. En, mijn school gaf mij een mager mavo adviesje, ze gingen niet uit van mijn cito toets scores. En toch beland ik op de heao, niet dat dat zo hoog is, maar waarom gaven ze me een mavo advies(een advies als in, mavo is denk ik het hoogst wat je zal afronden, mbo kan er nog meer door maar daar blijft het bij)? Lijkt me sterk dat dit een "foutje".
Ik geloof dat wij beiden een ander beeld van allochtonen hebben, en dat jou beeld voornamelijk gericht is op "als ik het maar goed heb" en mijn beeld "als wij het maar goed hebben, (wij als in wij allemaal, alloch autoch)".
Hoebedoel je trouwens dat je maar 40% overhoudt? Je hebt recht op een AOW uitkering, dat is een bepaald percentage van je laatst verdiende loon dacht ik zo. Ik geloof dat dit 70% was. Daarnaast heb je nog recht op andere dingen. Die 40% wat jij bedoelt is denk ik, dat de jeugd van tegenwoordig meer moet inleveren voor de ouderen als de jeugd aan het werk gaat. Er is alleen weinig jeugd in vergelijking met ouderen (o.a.vanwege de baby-boom)
en die moeten dus dokken aan de regering zodat zij weer uitkeringen kunnen leveren. V.B. : Het probleem is in dit geval niet de allochtoon, want dat van de 600.000 allochtonen?? er 200.000 niet werken, zal toch niet echt een verschil maken. Die groep is daar te klein voor. Je zou het dan toch in het geheel moeten bekijken.