Fitness Seller

Fera labs D-boll

Status
Niet open voor verdere reacties.

IndischeOlifant

Cool Novice
Waardering
0
Ben dus deze week begonnen met mijn dianabol kuur van ongeveer 5 weken + nolva nakuur.
Die fera labs pillen zijn elk 25 mg per stuk. Nou is mijn vraag ik kan een pil van 25 mg niet zo makkelijk over de dag verdelen. Wat is nou de beste tijdstip om die pil in te nemen. ''s morgens na het eten ?
langzaam bouw ik op tot 2 stuks per dag 50 mg.

Zou het in de middag nemen.

Wil je een logje bijhouden?

uur voor t trainen, das lekker!

uur voor t trainen, das lekker!

jah maak eens een logje ?

een uur voor te trainen als je in de middag traint dan neem je 1 bij het ontbijt en 1 een uur voor de training. BTW 50mg is veel voor een eerste keer... hou het bij anderhalf...

je kan het best gelijk 50 mg per dag of 25 mg per dag nemen niet opbouwen en voor je bloedwaardes gewoon als je er een neem voor je training en als je er 2 neemt 2 in de middag.

Wat een prutsers die ferazooi!!!

hahaha...caps van 25 mg....gekkenwerk

ja je kan geen 30 of 40 mg ofzo nemen moet 25 of 50 omdat het capsules zijn.

En dan is het niet zo gek dat iemand die zn eerste kuur met 50mg dbol gaat doen zometeen heel erg tevreden is......daar is over nagedacht,boyz.;)

1 bij het ontbijt en 1 in de middag zoals eerder gezegd.

idd ome testo, dat zijn de marketing plannen ;)

Als hij maar groeit ;)

Laten we eerlijk zijn, ik ben nog geen positieve log van FL tegen gekomen. Die hadden er inmiddels echt wel moeten zijn.

is er al een log van fera waar iemand al iets over kan zegen dan?
t word hier wel veel afgerkraakt maar op dit moment zitten zeker 20 mensen in mijn omgevening die fera gebruiken, en de gene die al n tijd bezig zijn zijn er positief over.

zo nog een fera supporter je maakt ze zeker ook :p

Ik ben wel heel nieuwsgierig naar die Feracrap maar je hoort er idd niets over , heb al paar keer in topics mensen aangespoord om logje te maken maar gebeurd niet echt, en van die gasten die in het begin met die stunt zo te spreken waren (met 1post:)) hoor je ook nix meer van , blijf maar vaag vinden en zolang het vaag blijft bestel ik niks bij die lui, wil echt niet mijn eerste keer verkloten.

ben bezig met de dianobol van feralabs
heb bijna 2 weken erop zitte
ben 2 kilo bijgekomen op 25 mg per dag.
vanaf week 3 ga k er 50 mg per dag van make

Welja joh....van 25mg naar 50mg....goeie move,gab!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven