Bravo2
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Testo zei:
Joh

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Testo zei:

Bravo2 zei:

logje kan voor 2-3 weken daarna ben ik in het buitenland waar ik verder ga met trainen en vreten dus ik kan jullie alelen een logje tot dan geven.JAXX zei:
ja na een paar dagen al ? hmm is dit normaal bij sommigen dat je pas iets begint te voelen na 2 weken ofzo ?Yzord zei:
lekker die fera labs, gelukkig heb ik die dingen gratis gekregen anders was het weggegooid geld.Testo zei:Nope...na een dag of 5 zou je echt wel wat moeten merken...
vast niet maar ik voelde me wel suf van die dinge.Ironmind zei:
je hebt dus ervaring met fera labs ? denk je dat het zin heeft om nu 50 mg te pakken of zijn het fake ones ?DBC01 zei:Een beetje tiroep denk ik, met een gelatinecap eromheen.
Het grote nadeel is de hoeveelheid per cap. Daar is duidelijk niet over nagedacht.
Als ik vind dat ik iets meer kan gebruiken dan moet ik bij Fera crap dus meteen verdubbelen. Dat brengt aardige risico's met zich mee.
Iets anders is er niet: 25mg of 50mg pakken.
Ik doe het liever zoals de echte Dbol dat heeft: 10mg tabs die je kunt breken in twee en zo per 5-10mg kunt verhogen of verlagen.
Dan ben je verantwoord en netjes aan het kuren met het koppie erbij.
Mensen met verstand die iets weten van kuren begrijpen me wel.
dan blijft er niet veels keus over om te stoppen.Testo zei:Het gaat erom dat iemand met jouw stats helemaal niet op 50mg dbol zou moeten zitten zn eerste kuur want na dat kuurtje zal je niet meer op lagere hoeveelheden reageren.....en dat is gewoon waardeloos.
Yzord zei:Laten we eerlijk zijn, ik ben nog geen positieve log van FL tegen gekomen. Die hadden er inmiddels echt wel moeten zijn.
Russianbear zei:je hebt dus ervaring met fera labs ? denk je dat het zin heeft om nu 50 mg te pakken of zijn het fake ones ?
frederik123 zei:ben ook al 3weken met een kuur van FL, en heb zeker niet te klagen over het resultaat. de maasa en spiertoename is er toch maar, vele mensen breken FL af zonder er ook maar iets over te weten, wel ik heb het zelf ondervonden dat het dus wel degelijk goede gear is en dus geen rotzooi