XXL Nutrition

Fera labs D-boll

Status
Niet open voor verdere reacties.
kheb nie veel keus eeh testo :p
maarja moet geen probleem zijn voor mij :)

Bravo2 zei:
zo nog een fera supporter je maakt ze zeker ook :p

nee dat slaat nergens op, ik post gewoon wat de ervaring van mij en mijn vrienden ermee is, de meeste posten enkel slechte dingen over fera zonder enige ervaring ermee.
je kan wel zien wie hier GG en GS aandelen hebben.
heb nix tegen GG en GS, maar merk wel dat ik beter met dianabol 50 mg van fera ga dan die van gs.:D

Zoals ik al zei de fera man himself

• Topic Starter Topic Starter
JAXX zei:
logje kan voor 2-3 weken daarna ben ik in het buitenland waar ik verder ga met trainen en vreten dus ik kan jullie alelen een logje tot dan geven.
heb er nu 5 dagen 25 mg gepakt, voel nog geen reet, slaap alleen wat langer en voel me beetje wazig in me kop. in week 2 hoop ik dat het begint op te komen anders is fera labs strontzooi.

Met de d-boll van epl lag je nu al te stuiteren :D

Nope...na een dag of 5 zou je echt wel wat moeten merken...

Testo zei:
Nope...na een dag of 5 zou je echt wel wat moeten merken...
lekker die fera labs, gelukkig heb ik die dingen gratis gekregen anders was het weggegooid geld.
Ik zal je eerlijk zeggen ik voel me steeds vermoeider nadat ik die fera caps gebruik.

Vermoeider, zit er weed in? :P

Een beetje tiroep denk ik, met een gelatinecap eromheen.

Het grote nadeel is de hoeveelheid per cap. Daar is duidelijk niet over nagedacht.
Als ik vind dat ik iets meer kan gebruiken dan moet ik bij Fera crap dus meteen verdubbelen. Dat brengt aardige risico's met zich mee.
Iets anders is er niet: 25mg of 50mg pakken.
Ik doe het liever zoals de echte Dbol dat heeft: 10mg tabs die je kunt breken in twee en zo per 5-10mg kunt verhogen of verlagen.
Dan ben je verantwoord en netjes aan het kuren met het koppie erbij.

Mensen met verstand die iets weten van kuren begrijpen me wel.

Zowiezo lijkt het me raar om voor dat kleine bedrag onnodig risico te nemen.

Pak gewoon een ander merk en neem een betere dosis.

Lang leve de 5 en 10mg tabs...

DBC01 zei:
Een beetje tiroep denk ik, met een gelatinecap eromheen.

Het grote nadeel is de hoeveelheid per cap. Daar is duidelijk niet over nagedacht.
Als ik vind dat ik iets meer kan gebruiken dan moet ik bij Fera crap dus meteen verdubbelen. Dat brengt aardige risico's met zich mee.
Iets anders is er niet: 25mg of 50mg pakken.
Ik doe het liever zoals de echte Dbol dat heeft: 10mg tabs die je kunt breken in twee en zo per 5-10mg kunt verhogen of verlagen.
Dan ben je verantwoord en netjes aan het kuren met het koppie erbij.

Mensen met verstand die iets weten van kuren begrijpen me wel.
je hebt dus ervaring met fera labs ? denk je dat het zin heeft om nu 50 mg te pakken of zijn het fake ones ?

Het gaat erom dat iemand met jouw stats helemaal niet op 50mg dbol zou moeten zitten zn eerste kuur want na dat kuurtje zal je niet meer op lagere hoeveelheden reageren.....en dat is gewoon waardeloos.

Testo zei:
Het gaat erom dat iemand met jouw stats helemaal niet op 50mg dbol zou moeten zitten zn eerste kuur want na dat kuurtje zal je niet meer op lagere hoeveelheden reageren.....en dat is gewoon waardeloos.
dan blijft er niet veels keus over om te stoppen.

Yzord zei:
Laten we eerlijk zijn, ik ben nog geen positieve log van FL tegen gekomen. Die hadden er inmiddels echt wel moeten zijn.

ben ook al 3weken met een kuur van FL, en heb zeker niet te klagen over het resultaat. de maasa en spiertoename is er toch maar, vele mensen breken FL af zonder er ook maar iets over te weten, wel ik heb het zelf ondervonden dat het dus wel degelijk goede gear is en dus geen rotzooi

frederik123 zei:
ben ook al 3weken met een kuur van FL, en heb zeker niet te klagen over het resultaat. de maasa en spiertoename is er toch maar, vele mensen breken FL af zonder er ook maar iets over te weten, wel ik heb het zelf ondervonden dat het dus wel degelijk goede gear is en dus geen rotzooi

Ik dacht dat je een kuur deed met spullen van GS --> http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=60240

Maar welke spullen gebruik je van FeraLabs, wat is je dosering?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven