Fitness Seller

Fera labs D-boll

Status
Niet open voor verdere reacties.
frederik123 zei:
ben ook al 3weken met een kuur van FL, en heb zeker niet te klagen over het resultaat. de maasa en spiertoename is er toch maar, vele mensen breken FL af zonder er ook maar iets over te weten, wel ik heb het zelf ondervonden dat het dus wel degelijk goede gear is en dus geen rotzooi

Mja, maar ik zoek liever ervaring die wat langer op het forum zit. Iemand die in April 2006 zich heeft geregged kan net zo goed Mr feralabs himself zijn, no offense.

Ik ken een maat van mij die heeft 7 weken winny kuur met 50mg per dag. 9 kilo aangekomen. ÉN ik ben vroeg geregistreert en ik ben dus niet Mr. Fera himself.

Ik weet dat er mensen zijn die me niet gaan geloven, maar any way geloof wat je geloven wilt maar fera is geen fake.

(me eerste)dubbele post

Russianbear zei:
Een beetje tiroep denk ik, met een gelatinecap eromheen.

wtf is tiroep met gelatinecap ?

Troep met een gelatinecapje eromheen

Troep= Troep rotzooi.
gelatinecapje= is het omhulseltje waar de troep in zit.

frederik123 zei:
ben ook al 3weken met een kuur van FL, en heb zeker niet te klagen over het resultaat. de maasa en spiertoename is er toch maar, vele mensen breken FL af zonder er ook maar iets over te weten, wel ik heb het zelf ondervonden dat het dus wel degelijk goede gear is en dus geen rotzooi

Jij bent toch bezig metGS , waar je zo pijnlijke spuitplekken aan overhoud...
Wat is het nu???

muscleboy zei:
Jij bent toch bezig metGS , waar je zo pijnlijke spuitplekken aan overhoud...
Wat is het nu???

Dat zei ik ook al op de vorige pagina Muscleboy, vreemd idd, erg vreemd, zeker een Fera-man, hij kraakt GS af, tegelijkertijd in een andere draadje prijst hij Fera de lucht in.... Hij claimt met beide in de weer te zijn, maar hij vergeet dat members elk draadje lezen denk ik.. ;)
Hij spreekt zichzelf goed tegen in ieder geval...
Over een week zie je weer een nieuwe member, deze gaat ook goed op Fera, en slecht op GS denk ik, wel een vertekend beeld krijgen we op deze manier..
Van zulke jongens, die zichzelf tegen spreken, zou ik iig geen spulletjes van kopen!

Orgineel door frederik 123: hoi,ben nu reeds enkele weken bezig met een test kuur, zet elke week 2maal 1 ml(250mg/ml) de laatste injecties deden echt pijn, niet de injectie zelf, maar de dag erna was men hele bilspier en een gedeelte v men been stijf, en dit is echt heel pijlnlijk, het duurt soms wel bina een week voordat de stijfheid verdwenen is, heeft er nog iemand dit probleem en wat kan ik er tegen doen heb zeker juist geïnjecteerd, bij een vorige kuur geen last gehad v stijfheid

bedankt en grts

fre

Orgineel geplaats door michaello: van welk merk is de test? als het van gs is dan kan het kloppen, er word namelijk de laatste tijd heel veel geklaagd over problemen na het spuiten.
anders kun je eens proberen de vial 15 minuutjes op de verwarming te zetten en daarna te injecteren.

Orgineel geplaats door frederik123: is idd v gs, en heb het de laatste keer ook even op de verwarming gezet maar dit bleek niet echt te helpen, mss niet lang genoeg, ga maandag nog eens proberen, hoop dat het deze keer geen pijn gaat doen

Orgineel geplaats door frederik123: ben ook al 3weken met een kuur van FL, en heb zeker niet te klagen over het resultaat. de maasa en spiertoename is er toch maar, vele mensen breken FL af zonder er ook maar iets over te weten, wel ik heb het zelf ondervonden dat het dus wel degelijk goede gear is en dus geen rotzooi

Hier die andere log van frederik123: http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=60240

Laatst bewerkt:
tsajh zo maken ze het wel populiar(LET OP SPELLING):tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :tomato: :stupid: :stupid: he

ben ook al 3weken met een kuur van FL, en heb zeker niet te klagen over het resultaat. de maasa en spiertoename is er toch maar, vele mensen breken FL af zonder er ook maar iets over te weten, wel ik heb het zelf ondervonden dat het dus wel degelijk goede gear is en dus geen rotzooi:orly:

Als je er niks van weet moet je inderdaad niks posten. Helaas voor jou weet ik er iets meer dan alleen 'niks' van :D

Ik denk serieus dat Feralabs de Test enanthate van 250mg/ml express naar 200mg/ml hebben gegooid, vanwege de pijnlijke spuitplekken....

We zullen de resterende feralalab-draadjes volgen... Van Pimpdog horen we helaas niet meer..

• Topic Starter Topic Starter
Dag 7 nog steeds nix. Eet goed, slaap veel , train hard maar nix. Alleen een suf gevoel in me kop.

Kunnen we geen soort weddenschap aangaan wie de eerst volgende ferakloon ontmaskert? wie heeft een voorstel ? :D

Ja we maken er een potje van haha:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven