- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBC01 zei:Gezellig om 'plotseling' zoveel nieuwe leden te zien die iets langer lid zijn en nu ineens wél gaan postenToe nou jongens niet zo opzichtig!
Geeft niet hoor, niemand merkt het.![]()
Elmo zei:Wat ben je toch een verschrikkelijk zielig ventje zeg!
2 weken gelden schreef JIJ dit over UG-labs:
en dit
en dit
en dit
Wat is in de tussentijd gebeurd? Heb je ondervonden dat je met je zakgeld van papa geen HG gear kunt kopen?
Ik heb al eens dit tegen je gezegd, nog maar 2 weken geleden:
Als je het nog eens terug wilt lezen wat je gezegd hebt praatjesmaker:
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=55283&page=5
PatrickT zei:prachtig dit topic.. prachtig!![]()
vooral die antwoorden van testo.. go boy!![]()
en mijn mening is nog steeds hetzelfde, indd allemaal een beetje ongeloofwaardig die verhalen over feralabs. majah... tijd zal het vertellen.
Loo zei:
axestream zei:Ook al zijn de resultaten van anderen goed, dan krijg je toch nog verhalen als "het is niet steriel", "ja je gaat hard, maar waarop?", wie weet wat er nog meer in zit" etc etc. Worden er lab resultaten gepost dan zou die gephotoshopped zijn omdat de persoon die ze laat uitvoeren bepaalde belangen zou hebben, enz.
It's-amazing-Mike-verhalen had je ook over IGF van Natural. GS komt met test heptylate en daar beweerden mensen ook van dat je er minder vocht van zou vasthouden als test enanthate. Zelfs iemand gezien die het durft te verkopen tegen een hogere prijs als test ent. Maar niemand die daar iets van zegt. Dat wordt afgedaan als een normale marketing truc.
Human grade zit veel fake tussen, berichten dat zelfs UG producten nagemaakt worden, BOS is partijdig, berichten door justitie/NeCeDo over MRP waren bangmakertjes, Fera Labs is niet te vetrouwen, Natural verkoopt shit (of misschien toch niet, niemand schijnt het te weten), gebruikerservaringen worden niet geloofd. Alles en iedereen schijnt belangen te hebben of juist weer niet.
Loo zei:.......
1. Loop niet ****ed up te doen met die lage prijzen. Jullie moeten niet heilig boontje uit gaan hangen met "UG-labs zijn te duur, en wij vinden het jammer dat jullie teveel betalen". UG-labs zijn helemaal niet te duur, en wie een kuurtje niet kan betalen is waarschijnlijk nog onder de 16 en heeft een minimumloon van 1,50 en mag maar een uurtje per dag werken.
Het is niet meer dan logisch dat jullie veel weerstand krijgen omdat jullie de handel kapot proberen te maken met die mooie verkooppraatjes.
......................
enrico zei:nou jongens, ik ga het nog een keer benadrukken: feralabs stuurt in het wilde weg mailtjes!!!!!!!!!!!!
denk je nu echt dat de politie nog niet bezig is met die kneuzen?
kwestie van tijd voor ze opgepakt worden en IK wil dan niet in hun bestand zitten.
hoe dan ook, een lang leven is feralabs niet beschoren, want geen een ander lab zal dit ff pikken en als de labs het zo laten, vinden de flikken ze wel
enrico zei:nou jongens, ik ga het nog een keer benadrukken: feralabs stuurt in het wilde weg mailtjes!!!!!!!!!!!!
denk je nu echt dat de politie nog niet bezig is met die kneuzen?
kwestie van tijd voor ze opgepakt worden en IK wil dan niet in hun bestand zitten.
hoe dan ook, een lang leven is feralabs niet beschoren, want geen een ander lab zal dit ff pikken en als de labs het zo laten, vinden de flikken ze wel
GG werkt wel op een professionele manier, d.w.z. zodanig dat men het ip adres niet kan opsporen, doen deze jongens dat ookaxestream zei:Kom op zeg. GG heeft een eigen site en die is gewoon met Google en op andere boards te vinden. Verder zijn er nogal wat jongens die online shit verkopen en het is echt geen geheim wie dat zijn. Als ze er echt werk van willen maken is het gauw afgelopen met de meeste labs en dealers. De politie zal zich echt inspannen om erachter te komen wie jij bent als je op een (email)lijstje staat als afnemer van een paar vials.![]()
GG en GS waren "low budget"spuitje zei:grappig om te zien hoe hoog de emoties bij sommige leden oplopen, ik denk trouwens wel dat de huidige ug-labs wisten dat een lab als deze er aan zat te komen. Het verbaast me eigenlijk dat het nog zolang heeft geduurt...
of fera de kwaliteit levert die ze beloven moet nog blijken, ik volg deze hele zaak in ieder geval aandachtig!! en als fera het door hun nonchalante reclame campagne door de politie wordt opgerold zal er 100% zeker zon zelfde lab voor in de plaats komen. Een ''low-budget'' lab met kwaliteit is niet meer weg te denken(al moet dus nog blijken of fera kwaliteit levert)
wat ook leuk was om te zien hoe op AR een topic over fera gelijk werdt verwijdert....vind het zeer goed dat dbb deze discussie laat gaan
enrico zei:GG werkt wel op een professionele manier, d.w.z. zodanig dat men het ip adres niet kan opsporen, doen deze jongens dat ook
en als je wil kan ik je wel wat mooie waargebeurde verhalen vertellen hoorover jongens die enkel wat afnamen (wel in belgië weliswaar)
enrico zei:GG werkt wel op een professionele manier, d.w.z. zodanig dat men het ip adres niet kan opsporen, doen deze jongens dat ook
en als je wil kan ik je wel wat mooie waargebeurde verhalen vertellen hoorover jongens die enkel wat afnamen (wel in belgië weliswaar)
GG en GS waren "low budget"
en zoals eerder al gezegd, deze labs verkopen niet rechtstreeks maar werken met dealers, fera niet, als fera beslist ook met dealers te werken is het gedaan met hun mooie prijzen. (en dat zit er op termijn aan te komen want dealers nemen grote hoeveelheden af).
Ironmind zei:Wat is dat onder die lijn van je?? A Happy Feralabs-userNu val je door de mand!
Vind ik iets TE positief richting Feralabs toe...

gerardus zei: