MuscleMeat

Feralabs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahaha, lekker op gang hier.

Maar even mijn objectieve opmerking tussendoor als buitenstaander van deze discussie:

Testo, je doet hetzelfde als gerardus, zeggen dat hij namens feralabs mooie verhaaltjes vertelt en niet oprecht is in zijn verhaal qua kuurervaringen is net zo suggestief als dat hij suggereert dat jij dealer bent, en/of belangen hebt in een ander UG-lab. Hij is niet net opeens geregistreerd zoals enkele anderen.

jere zei:
tja wat moet je er van denken van dit nieuwe lab ?
ik denk dat de tijd het zal uitwijzen het is normaal dat een nieuw ug lab dat net begint twijfel zaait ook vooral door hun recamecampagne die ze voeren.
Maar voor hetzelfde geld kan het ook meevallen dat zullen we ook wel snel genoeg merken .
Ik denk dat mensen ook argwanendend waren bij de opstart van GG en GS.
Akkoord de injects nu uitesten is een risico maar ik heef het nieuwe lab een fifty/fifty kans ofwel is het ok ofwel zwaar bagger of bedrog
time will tell!!!
Mensen die het willen uitesten chapeau maar ik zou het niet willen doen omwille van het risico maar ja iemand moet toch proefkonijn zijn:D
Hoop van ganser harte dat het meevalt en er geen medische problemen bij bepaalde personen komen ;)

Ik denk niet dat het slechte shit is. De persoon achter Fera Labs is er op gebrand om mensen te vinden die het willen gebruiken en op diverse fora, met name DBB, hun ervaringen willen delen. Als je troep verkoopt ga je dat natuurlijk niet zeggen. Een of twee negatieve berichten en het is afgelopen met je handeltje. Maar helaas Fera Labs zal niet lang bestaan. Je ziet dat aan de enorme weerstand die het hier oproept.

vriendje testo de enige kennis die jij bezit is het doctoraal steroide en het certificaat bankdrukken. Maar ondertussen vul je vakken bij albert heyn

En trouwens de grote jongens pfff mee willen praten met kneuzen als jij computerdrolletje die een stijve krijgt van andere mensen afkraken. hahaha denk je dat je slim bent testo zullen we dan eens een discussie beginnen over politiek of klassieke talen misschien, of ga je me er uit lullen op filosofisch gebied. Rot toch op varkenskop.

WINSTROLST zei:
En trouwens de grote jongens pfff mee willen praten met kneuzen als jij computerdrolletje die een stijve krijgt van andere mensen afkraken. hahaha denk je dat je slim bent testo zullen we dan eens een discussie beginnen over politiek of klassieke talen misschien, of ga je me er uit lullen op filosofisch gebied. Rot toch op varkenskop.
dude we zitten hier in AS forum...als je intelligent op ander gebied wilt doen moet je naar chat-sectie...

Zeg minkukel,stuur me dan gewoon PM en eens kijken wat voor grote vent je bent....je hebt hier een grote bek maar je bent IRL een meganerd die politiek studeert en klassieke talen,echt iets om trots op te zijn studentje.

Zet je foto es online....gaan we lachen,zielig figuur.

Gasten zoals jij hebben op internet een grote bek maar in het echte leven lacht iedereen je uit omdat je een magere k*t****er bent die er niet uitziet.

En voor jouw info....ik ben eigen baas,zie jij dat na je studie nog maar eens te bereiken met die lelijke klassieke talenknobbelkop van je.

ik denk dat we feralabs aansprakelijk moeten stellen voor deze roidrage uitbarsting.

die gratis winstrolletjes zorgen ervoor dat iedereen uitbarst hier. ;)

WINSTROLST zei:

hahaha, praatjes achter je computer hebben is wel stoer he, je nick is een verwijzing naar iets wat je onwaardig bent.
"een discussie beginnen over politiek of klassieke talen"? hahah, jij bent maf. maar maakt me wel aan t lachen. ji jbent zo kneusje die we vroeger in de pauze voor de fun inelkaar ramden.

hoop dat je testo in rl nooi tegen komt makker....:D

eigenlijk een beetje veel off topic :who:
laten we vriendjes blijven:;)

klaas zei:
dude we zitten hier in AS forum...als je intelligent op ander gebied wilt doen moet je naar chat-sectie...

Laat fitnessboy nou maar gaan joh,morgen zit ie weer op school en wordt ie uitgelachen omdat ie met zn puistekoppie de intelligente boy uithangt.

Boring.

Genoeg maar weer, heren nokken of ik ga nog meer op rode knopjes drukken.

Is de tweede reported post al van WinSTRONT in een paar weken tijd. Doe je goed maat, jij weet je te beheersen.

Wat Testo wil aangeven is dat er bijna een 'It's AMAZING MIKE!'-sfeertje ontstaat momenteel, van mensen die 'ineens' beweren én massa te winnen én droger te worden. Los van welk merk stero's ze erin pompen is het gewoon een ongeloffwaardig verhaal. Het is ook misleidend naar andere mensen toe.

Ik heb genoeg ervaring met Bold om te weten wat iemand bedoelt; de vasculaire sensatie laat je voelen alsof je masa bouwt en tegelijkertijd afneemt in vet% met spróngen maar zo misleidend als dit voelt, is de misleider in dit topic. Laten we aub geen Walhalla-verhalen gaan opbiechten van 'my amaaaazing kuur' want het is lachwekkend.

Wie over politiek en kunst wil praten mag dat elders doen, het onderwerp is stero's hier dus stuudjes kunnen opbokken met hun 'politieke kennis' :hello:

prachtig dit topic.. prachtig! :D
vooral die antwoorden van testo.. go boy! :D

en mijn mening is nog steeds hetzelfde, indd allemaal een beetje ongeloofwaardig die verhalen over feralabs. majah... tijd zal het vertellen.

Vele leuker dan de film die ze vanavond spelen is het hier :D

• Topic Starter Topic Starter
gerardus zei:
Ik ben nu z"n 5 weken bezig met mijn sus/bold kuur van fera labs en het gaat prima,ik ben er goed tevreden over.

Ik heb net echter 2 enorme abcessen ontdekt op mijn armen ,o wacht eens even het zijn mijn biceps !! a happy feralabs user !!

Wat is dat onder die lijn van je?? A Happy Feralabs-user??? Nu val je door de mand! ;) Vind ik iets TE positief richting Feralabs toe...

Ik heb ook gebruik gemaakt van de mail voor 10(ik kreeg 11 capsules).
En ik moet zeggen dat ik een beetje vreemd opkeek toen ik ze binnenkreeg. Blauw met witte capsules ik had deze nog nooit eerder op internet gezien.

Zoals als meerdere mensen hebben beweerd lijkt dit op een badkamerlabje. Dit is mijn 2e dag dat ik ze gebruik, ik neem 25mg winstrol/per dag.

Ik moet zeggen dat ik lichtelijke hoofdpijn krijg maar dat is waarschijnlijk omdat mijn bloeddruk word verhoogd door dit spul. Maar ben benieuwd wat het resulataat is over 9 dagen

SynXteR zei:
Ik heb ook gebruik gemaakt van de mail voor 10(ik kreeg 11 capsules).
En ik moet zeggen dat ik een beetje vreemd opkeek toen ik ze binnenkreeg. Blauw met witte capsules ik had deze nog nooit eerder op internet gezien. Zoals als meerdere mensen hebben beweerd lijkt dit op een badkamerlabje. Dit is mijn 2e dag dat ik ze gebruik, ik neem 25mg winstrol/per dag. Ik moet zeggen dat ik lichtelijke hoofdpijn krijg maar dat is waarschijnlijk omdat mijn bloeddruk word verhoogd door dit spul. Maar ben benieuwd wat het resulataat is over 9 dagen

(En ja ik heb me verdiept in anabolen en steroiden en weet wat de risico's zijn ect.)

ik neem aan dat je nog meer winstrol tabs hebt? want je gaat toch geen kuurtje doen van 11 dagen ???

Nee ;) heb 100tabs/capsules besteld. Ik krijg ze morgen binnen als het goed is.

ach so...

heb je wel aan een nakuur gedacht ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven