Fitness Seller

Feralabs

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
WINSTROLST zei:
Dit is geen relletje ik ben niet boos en elmo heeft gelijk helaas mijn uitspraken zijn tegenstrijdig maar iedereen bekeert zich een keer heyyy

Hoe bevallen je Winny's nu dan? :D

IK zat op het einde van mn kuur mn eetlust was al een beetje verdwenen maar nu op de tweede dag dat ik ze slik merk ik weer een beetje vergroting van mn eetlust. Dus ze bevallen wel goed eiglijk. lekker

@NPC en uw nick is wel cool he :p Tzijn gwn nicknames ;)

Ik ben nu z"n 5 weken bezig met mijn sus/bold kuur van fera labs en het gaat prima,ik ben er goed tevreden over.

Ik heb net echter 2 enorme abcessen ontdekt op mijn armen ,o wacht eens even het zijn mijn biceps !!

• Topic Starter Topic Starter
gerardus zei:
Ik ben nu z"n 5 weken bezig met mijn sus/bold kuur van fera labs en het gaat prima,ik ben er goed tevreden over.

Ik heb net echter 2 enorme abcessen ontdekt op mijn armen ,o wacht eens even het zijn mijn biceps !!

Hoe hoog is je dosering, welke progressie maak je in KG's en kracht-toename?

Gr John

week 1-10 250 mg sus om de 2 dagen
week 1-10 600 mg bold per week

gains to nu toe 5kg ,vet% is nu 7%(was9%)

kracht-toename kwam in week 3/4

Nou...jou nemen we dus ook niet serieus want welke mong**l gelooft er nou dat je 5 kilo aankomt en 2% bf verliest van testo en boldenone?

Hoeveel krijg je betaald om positief te posten,bro?;)

Nou ja zeg dan geloof je het niet ,maakt mij niet uit hoor ,voor deze kuur heb ik 5 maanden gecut en veel cardio gedaan om van 18% naar 9% tekomen
dat heeft ook wel wat spier massa helaas gekost,daarom denk ik dat het nu zo goed gaat testo .
En nee ik krijg niks betaald ,ik moet nog steeds elke dag hard werken voor mijn geld

Dat je nu 5 kilo erbij hebt geloof ik helemaal maar dat je daar bovenop 2% bf verliest klopt gewoon niet,kerel.

Dan zou iedereen die kuurt dus en zwaarder en droger worden volgens jou en dat zonder hgh en igf?

Dat lukt niemand maar jou wel,beetje gek vindt je niet?

Ik gooi mn hgh gelijk weg en begin ook met Feralabs!:cool:

Ik zeg niet dat iedereen zwaarder en vet verliest tijdens een sus/bold kuur verliest,dit is voor mij ook de eerste keer dat dat gebeurt
Normaal zat ik bij een kuur op +/-2000 cal boven onderhoud en kwam er 3 a4% vet bij
en nu begon ik met 250 en na 2 weken 500 cal boven onderhoud en van de week ga ik nog wat verhogen,

maar ja dit is een beetje off topic

En succes gewenst als je aan de feralabs gaat en stuur die hgh maar op naar mij want weggooien is zonde:D :D

Ik wacht al 15 minuten op een reply van je,gab...

Maar het is niet makkelijk om een antwoord te verzinnen,he?

Einde van je Ferakuur ben jij 10 kilo zwaarder en 4% droger;je hebt al door dat dit erg ongeloofwaardig klinkt zeker?;)

Je had je verhaal toch iets anders moeten brengen en dan hadden er misschien nog een paar mensen ingetrapt maar helaas voor jou blaas ik je luchtbel met gemak op.

Testo zei:
Ik wacht al 15 minuten op een reply van je,gab...

Maar het is niet makkelijk om een antwoord te verzinnen,he?

Einde van je Ferakuur ben jij 10 kilo zwaarder en 4% droger;je hebt al door dat dit erg ongeloofwaardig klinkt zeker?;)

Je had je verhaal toch iets anders moeten brengen en dan hadden er misschien nog een paar mensen ingetrapt maar helaas voor jou blaas ik je luchtbel met gemak op.

????
ik helemaal geen zin om een welles nietes spelletje te spelen als je het niet gelooft ,so be it

Wat kan jij je eigen druk maken om feralab zeg ,een concurent van je ofzo ?

Zo en nu ga ik lekker trainen en de zaak flink krom buigen op de sportschool ,dankzij jouw gezever heb ik weer voldoende agressie verzameld voor een explosieve training

gegroet zijt gij

Ik ben kritisch zoals altijd en snap dat je het k*t vindt dat ik je verhaal ongeloofwaardig vind maar ik ben Testo en post op de manier die mij uitkomt....meepraters hebben we genoeg op deze site en daar heb je dus niks aan.

Toch vreemd dat elke beginneling hier vertelt wordt dat bulken en cutten niet tegelijkertijd gaat en jij dan ff komt melden dat het wél kan....vaag of niet?

Ik fileer je verhaal gewoon en wacht op wat je terug te zeggen hebt....en je komt niet met overtuigende argumenten omdat je het ff niet meer weet en beticht mij er dan tussen neus en lippen door dat ik een dealer ben?

Doe je goed,gab.....dat zijn spartelingen van iemand die niet op een normale manier kan communiceren omdat ie andere belangen heeft en probeert het dan zo te doen lijken dat ík andere belangen heb.....denk dat de meeste mensen met verstand allang doorhebben dat je een lulverhaal ophangt dus ik maak me niet druk.

Kijk effe naar de reacties van alle andere gerespecteerde members die ook vinden dat er iets niet in de haak is met FERA en beschuldig mij er dan niet van dat ik andere belangen heb want ik post ten aller tijde MIJN mening.....belangen of geen belangen.

Testo je overdrijft zwaar maat

gerardus zei:
Zo en nu ga ik lekker trainen en de zaak flink krom buigen op de sportschool ,dankzij jouw gezever heb ik weer voldoende agressie verzameld voor een explosieve training

Aah,zonder mijn gezever had je dus niet voldoende agressie om fatsoenlijk te gaan trainen?

Goede instelling!!

Jij komt er wel samen met je gappies van Fera.;)

WINSTROLST zei:
Testo je overdrijft zwaar maat

Ach daar hebben we het ventje wat ook mee wil praten met de grote jongens....heeft Elmo je nog niet genoeg op je fl**ker gegeven?

Het was al een afgang maar ik wil je er nog wel een bezorgen hoor...make my day.

Maarre.....je vriendje gaat trainen dus snel je spulletjes pakken en pc uit want van typen groei je niet namelijk.

Testo zei:
Ach daar hebben we het ventje wat ook mee wil praten met de grote jongens....heeft Elmo je nog niet genoeg op je fl**ker gegeven?

Het was al een afgang maar ik wil je er nog wel een bezorgen hoor...make my day.

Maarre.....je vriendje gaat trainen dus snel je spulletjes pakken en pc uit want van typen groei je niet namelijk.

:roflol: :roflol: :roflol:

tja

tja wat moet je er van denken van dit nieuwe lab ?
ik denk dat de tijd het zal uitwijzen het is normaal dat een nieuw ug lab dat net begint twijfel zaait ook vooral door hun recamecampagne die ze voeren.
Maar voor hetzelfde geld kan het ook meevallen dat zullen we ook wel snel genoeg merken .
Ik denk dat mensen ook argwanendend waren bij de opstart van GG en GS.
Akkoord de injects nu uitesten is een risico maar ik heef het nieuwe lab een fifty/fifty kans ofwel is het ok ofwel zwaar bagger of bedrog
time will tell!!!
Mensen die het willen uitesten chapeau maar ik zou het niet willen doen omwille van het risico maar ja iemand moet toch proefkonijn zijn:D
Hoop van ganser harte dat het meevalt en er geen medische problemen bij bepaalde personen komen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven