MuscleMeat

Feralabs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voel me persoonlijk veiliger en vertrouwder met een lab als GS dat al jaren aktief is en zijn sporen reeds verdiend heeft..heb liever dat mijn labje zoals GS wordt beschreven zoals hieronder te lezen valt, dan via ongevraagde spampraktijken van meneer Fera..maar goed iedereen is baas over zijn eigen lichaam en je mag erin gooien en prikken wat je wil..het risico ligt bij jezelf

Book: Anabolic 2005
By William Llewellyn

"There are things that must be taken into consideration when thinking about buying an underground steroid product. First, you need to remember that you never truly know what you are getting. These operations are clandestine, and nobody is looking over their shoulders making sure things are up to code. Second, almost none of them are making their drugs in a truly sterile environment either. Most, in fact, are made in someone’s house. The only real exception this might be a handful of larger companies (such as International Pharmaceuticals, Euroshem, and Generic Supplements), which have their product manufactured in a sterile (pharmaceutical quality) laboratories or contracted manufactures."

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wedden dat er tokkies zijn die die shit gaan kopen?

@Testo
Zoals winstrolst al zegt... ieder bedrijf heeft een x een start moeten maken. Hoop alleen dat voor diegenen die t gaan testen de gear idd steriel is. Maar ik denk dat een lab dat net begint het zichzelf niet kan permiteren met rommel op de markt te komen. Maar we zullen zien, er zullen binnenkort vast wel userreviews aan komen.

Testo zei:
Gozer...heb je er nou sjoege van of niet?

Denk je nou echt dat je op je zoldertje HGH en IGF-1 kunt maken??

Wat een hoop dombo's in dit topic zeg...ongelofelijk en echt typisch Nederlands....ze krijgen 10 tabs winnie en ze staan meteen vooraan in de rij....wat een kneuzerij.

hoezo dan testo, moet iedereen die in het anabolen en steroiden forum post weten hoe je igf en hgh maakt:S
slaat tog nergens op om zo te reageren, t is gewoon n vraag.
moet je iedereen afkraken die minder dan jou weet en iets vraagt.

Tuurlijk gaan die userreviews er komen,bro...

Maar het is niet zo moeilijk een paar accountjes aan te maken en gasten puur positief te gaan laten posten terwijl die helemaal niks gebruiken van meneer Fera en dan zullen er genoeg idioten zijn hier die daar volledig intrappen...en dan pas gaan de problemen komen maar zoals ik al zei...

Ik wacht rustig af en zal tzt mijn mening weer geven als de mensjes komen uithuilen hier....verwacht geen clementie van mij.

Een gewaarschuwd mens telt voor 2 en moet achteraf niet mauwen....

Die userrevieuws komen er zeker.......
Want als de tabbies ok zijn is mijn volgende kuur van fera labs.

:D Misschien is de kwaliteit van het lab wel beter dan de huidige labs want die zullen zo onderhand wel aardig verouderd zijn.;)

maartenonnink zei:
hoezo dan testo, moet iedereen die in het anabolen en steroiden forum post weten hoe je igf en hgh maakt:S
slaat tog nergens op om zo te reageren, t is gewoon n vraag.
moet je iedereen afkraken die minder dan jou weet en iets vraagt.

Maak je niet druk,kerel.

Het eerste gedeelte van mn post was voor jou bestemd,het 2e gedeelte niet dus bedoelde jou daar niet perse mee.

Hgh en IGF kan alleen door grote pharmaceutische bedrijven gemaakt worden omdat de apparatuur ongelofelijk duur is...dat is de reden waarom de prijs ook zo hoog ligt.

Het was niet mn bedoeling om jou als lulletje neer te zetten dus no span,bro.

pimpdog zei:
Ik begin binnekort met een kuurtje bestaande uit producten van Feralabs.
http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=56349

Kzal mijn bevindingen posten dan;). Iemand Moet Proefkonijn zijn :D

Hebben we ook echt wat aan...

Een ventje van 20 wat een kuurtje gaat doen maar vd rest weinig van de materie afweet....niet echt betrouwbare info waar we dus geen reet aan hebben.

Straks niet bij mama huilen dat je naar de dokter moet voor gekke plekken op je poten,he?;)

Vreemd vind ik iig dat er direct post's van jongens komen die fera gaan proberen en kuren ,al zelfs besteld hebben . waavan je duidelijk ziet dat ze net op dit forum zijn .

Dus ergens was al eerder een link of zie ik dit verkeerd . plots overal mails , en jongens die een logje gaan bij houden ??? of zoek ik het te ver .....

Haha vind het wel grappig !

Testo, kerel het kan gebeuren he.Kan zijn dat ik wenend ga bij de dokter.En jha ik ben mss jong en niet veel ervaring.Maar ik kan het tgn gwn uitproberen he ;).
Risico's zijn er altijd maar nu zijn ze een stuk groter.Als het slecht is zet ik het er ook op he.Denk dat er toch mesne benieuwd zijn en ja ik ben maar 1 persoon he en in uw ogen dan onbetrouwbaar.Maar wss zullen er het ook nog gaan uittesten he:).

ik hou een logje dan bij en je doet wat je ermee wilt ;).Ieder zijn mening...

Je zoekt niks te ver,Kenjie....ik post het hierboven al,bro.

Pimpventje heeft 18 posts dus het niet zo gek bedacht dat ie dat in opdracht doet van....

Wedden dat Pimpventje straks louter goede ervaringen heeft?;)

Let maar op...gaan nog wel een paar van dat soort ventjes komen die blijven spammen...

Kenjie zei:
Vreemd vind ik iig dat er direct post's van jongens komen die fera gaan proberen en kuren ,al zelfs besteld hebben . waavan je duidelijk ziet dat ze net op dit forum zijn .

Dus ergens was al eerder een link of zie ik dit verkeerd . plots overal mails , en jongens die een logje gaan bij houden ??? of zoek ik het te ver .....

Haha vind het wel grappig !

Eerste Fera post was al ergens in oktober ofzo.

mss heb ik goeie ervaring mss ook niet ;) Na mij zuleln wss nog mensen het gaan uittesten ;).Mss jijzelf ook Testo ;).Maar als het slecht is en ik krijg er een onsteking ofzo van ,denk je echt da ik ze dan ga verdedigen :).Ik krijg dan wss een dikke dokterrekening en zij zullen dan alles ontkennen.Ik zal het op een eerlijke manier doen. Als ik positieve ervaring ermee hebt en later mss 10 man met een negatieve dan weet je da ik aan zeveren was en vice versa ;)

Het grote probleem blijft steriliteit. Zoals iedereen hier weet is test mengen met wat BA en wat water geen moeilijk proces. Het allemaal steriel laten verlopen is een ander paar mouwen. Een lab dat net opstart moet dan investeren om alles steriel te laten verlopen en daar heb ik serieus mn twijfels bij dat ze daadwerkelijk doen!

@ testo , jij post alleen maar negatiefs , lijkt wel alsof jij probeert "jouw" merk te verdedigen en nieuwe producenten af te kraken ;).Geef aub het voorveel van het twijfel tis nie u lichaam maar mijn lichaam die ik mss verkloot ;).

Testo zei:
Tuurlijk gaan die userreviews er komen,bro...

Maar het is niet zo moeilijk een paar accountjes aan te maken en gasten puur positief te gaan laten posten terwijl die helemaal niks gebruiken van meneer Fera en dan zullen er genoeg idioten zijn hier die daar volledig intrappen...en dan pas gaan de problemen komen maar zoals ik al zei...

Ik wacht rustig af en zal tzt mijn mening weer geven als de mensjes komen uithuilen hier....verwacht geen clementie van mij.

Een gewaarschuwd mens telt voor 2 en moet achteraf niet mauwen....
volledig mee eens, er zijn 2 gevestigde labs hier, waarom elders zoeken?
oké, feralabs is misschien een tikkeltje goedkoper (heb de mail niet gekregen) maar ik vind de manier waarop hij verkoopt erg vreemd en zelfs verdacht, het is volgens mij ook maar kwestie van tijd voor hij in de cel beland met zijn praktijken (iedreen maar ff een mail sturen :rolleyes: ).
wil jij dan in zijn computerbestand zitten? ;)
hou het bij gevestigde dealers en merken en je zit in 9 op de 10 keer goed.
(en betaal die paar tientjes nou toch extra, je praat hier wel over je lichaam, wil je echt een bacteriënboel in je been gaan inspuiten, gezellig!!!)

Het zijn spannende tijden op DBB! :roflol:

pimpdog zei:
@ testo , jij post alleen maar negatiefs , lijkt wel alsof jij probeert "jouw" merk te verdedigen en nieuwe producenten af te kraken ;).Geef aub het voorveel van het twijfel tis nie u lichaam maar mijn lichaam die ik mss verkloot ;).

En welk merk zou mijn merk dan moeten zijn,kerel?

Was ik maar de baas van GS of GG....dan zat ik niet meer op internet,geloof mij maar!;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven