AndroidHealthClinic

Feralabs

Status
Niet open voor verdere reacties.
Testo zei:
En welk merk zou mijn merk dan moeten zijn,kerel?

Was ik maar de baas van GS of GG....dan zat ik niet meer op internet,geloof mij maar!;)
nee dan zat je op een zonovergoten eiland met mooie meiden in cocosbikini's?:D

dit is inderdaad echt ongekend.....studie lijdt er gewoon onder.
het fera-lab mysterie......kan gtst nog iets van leren qua opbouw naar de climax :P

@ testo , ieder zijn voorkeur he man. Kben bereid te testen en kdenk da velen denken " liever hij dan ik" .En mij hoef je niet te eloven he kerel heb maar 1/200 van u posts:). Maar als er een aantal zijn die postief zijn ,verander jij mss ook van gedachte ;).

@Axestream : idd spannende tijden , moet iets te doen hebben na een saaie schooldag ;)

Ik heb geen mail gehad. Maar ik ben ook niet geintereseerd, want ik heb een betrouwbare supplier en ik ben niet van plan om te switchen.

Testo zei:
En welk merk zou mijn merk dan moeten zijn,kerel?

Was ik maar de baas van GS of GG....dan zat ik niet meer op internet,geloof mij maar!;)
hahaha stiekem de baas van Gs dat lijkt me wel wat ;)

als ze net zoveel verstand van aas maken hebben als van kuurtjes in mekaar zetten dan bedank ik liever. ik heb nog nooit zoveel domme kuur schema's bij elkaar gezien.

-rodge

en bedenk dat als het te mooi om waar lijkt te zijn dat het dat dan meestal ook is.

iedereen kan een zooitje goede winny tabs uitdelen, mischien wachten ze gewoon tot er daarna de grote bestellingen komen. flink cashen en daarna foetsie... en maar wachten tot het opgestuurd word. en dan maar weer mailen waar het blijft en als antwoord krijg je dan dat er wat kleine probleempjes zijn maar dat je niet ongerust hoeft te zijn. terwijl ondertussen nog meer gecasht word en dan opeens blijft het stil en is het over.

ik zeg niet dat het zo gaat maar ik hoor dit soort vehalen behoorlijk vaak op het amerikaanse board waar ik moderate. waarom anders van die enorme prijs verschillen als je heel veel te gelijk besteld? zoals ik al zei: als het te mooi lijkt...

-rodge

rodge zei:
als ze net zoveel verstand van aas maken hebben als van kuurtjes in mekaar zetten dan bedank ik liever. ik heb nog nooit zoveel domme kuur schema's bij elkaar gezien.

-rodge
zijn gewoon die standard schemas die je op elke prehistorische site kan vinden

ik ben ook wel benieuwd. ooit wel eens een foto gezien van hoe een schouder of bil met een onsteking eruit ziet?

dat ga ik niet voor de grap proberen, dan zou ik er nog liever 10 ml schone gear in spuiten dan 2 ml van een andere.

Maar testen kan geen kwaad.. ff een logje aanmaken. foto's erbij van ervoor en erna en je gear op de foto en gebruiks schema.

dan wil ik hem wel in de gaten houden. Iedereen kan een marketing plannetje maken en wat gasten optrommelen om op fora te spammen.

zoals ik al zei....... bewijs willen we zien!!!!

rodge zei:
en bedenk dat als het te mooi om waar lijkt te zijn dat het dat dan meestal ook is.

iedereen kan een zooitje goede winny tabs uitdelen, mischien wachten ze gewoon tot er daarna de grote bestellingen komen. flink cashen en daarna foetsie... en maar wachten tot het opgestuurd word. en dan maar weer mailen waar het blijft en als antwoord krijg je dan dat er wat kleine probleempjes zijn maar dat je niet ongerust hoeft te zijn. terwijl ondertussen nog meer gecasht word en dan opeens blijft het stil en is het over.

ik zeg niet dat het zo gaat maar ik hoor dit soort vehalen behoorlijk vaak op het amerikaanse board waar ik moderate. waarom anders van die enorme prijs verschillen als je heel veel te gelijk besteld? zoals ik al zei: als het te mooi lijkt...

-rodge

Net zoals ik er over denk ! Echt te mooi om waar te zijn :D

Pimpdog : Waarom voel juist jij je geroepen om deze gear te testen ? Je kan mij niet vertellen dat je het leuk vind om je gezondheid extra op het spel te zetten.Ook kan ik me niet indenken dat je juist als 1 van de eerste deze gear gaat ''testen''.Een normaal mens denkt wel 2x na en denkt beter hij dan ik maar ok.En dan ook nog een logje:rolleyes: .Ik blijf het een allemaal maar raar vinden en zal je log zeker volgen.

redhead zei:
Pimpdog : Waarom voel juist jij je geroepen om deze gear te testen ? Je kan mij niet vertellen dat je het leuk vind om je gezondheid extra op het spel te zetten.Ook kan ik me niet indenken dat je juist als 1 van de eerste deze gear gaat ''testen''.Een normaal mens denkt wel 2x na en denkt beter hij dan ik maar ok.En dan ook nog een logje:rolleyes: .Ik blijf het een allemaal maar raar vinden en zal je log zeker volgen.

http://forum.dutchbodybuilding.com/showpost.php?p=1017401&postcount=39

Die zit al in week vier van z'n kuur en niet doen alsof pimpdog gek is, want genoeg gasten die hier stonden te springen om IGF van Natural te spuiten en zelfs zgn myostatin blockers die er nog steeds niet zijn. Lab tests zouden tegenwoordig ook al niet meer betrouwbaar zijn vanwege allerlei vermeende belangen. MRP was men lovend over en toen bleken dingen opeens niet goed gedoseerd te zijn en zelfs niet eens steriel.

Iedereen moet maar lekker doen wat 'ie zelf wil, maar op voorhand al dat enorme verzet tegen Fera Labs vind ik vreemd terwijl dat bij anderen niet of veel minder was. Voor mij part komen er nog 10 labs bij, als de kwaliteit maar goed is.

2hard2die zei:
Ik heb geen mail gehad. Maar ik ben ook niet geintereseerd, want ik heb een betrouwbare supplier en ik ben niet van plan om te switchen.

K*t... net ook die mail ontvangen!
Wat een prijzen! :eek:

sounds 2 good 2 b true!

de prijzen van de huidige ug-labs zijn veels te hoog, ik ben blij dat er nu een lab is dat redelijke prijzen vraagt (hoef ik tenminste zelf me poeders niet meer te bestellen :D )

ik wil dit lab niet promoten aangezien we dus niet weten of degene achter dit lab verantwoord bezig is, maar er is geen reden om dit lab af te schrijven omdat de prijzen te laag zijn!! aangezien de kosten zijn om 1 vial test-e te maken +- 4 euro zijn!!

ja want je koopt het nu rechtstreeks bij de bron, ik denk als je als dealer het bij gs afhaalt dat je niet veel meer dan deze prijzen zal betalen. alhoewel je dan wel groot in koopt.

Mijn eerste kuur staat pas geplanned op najaar 2007 (alot has to be done ;) ).. tot die tijd maar eens zien hoe FL zich ontwikkeld.

ben wel erg benieuwd hoe ze zich eruit gaan lullen als er wel 1 iemand is met een abces oid.

spuitje zei:
de prijzen van de huidige ug-labs zijn veels te hoog, ik ben blij dat er nu een lab is dat redelijke prijzen vraagt (hoef ik tenminste zelf me poeders niet meer te bestellen :D )

ik wil dit lab niet promoten aangezien we dus niet weten of degene achter dit lab verantwoord bezig is, maar er is geen reden om dit lab af te schrijven omdat de prijzen te laag zijn!! aangezien de kosten zijn om 1 vial test-e te maken +- 4 euro zijn!!

Volgens mij zijn "spuitje" en "pimpdog" alletwee aandeelhouders:D

spuitje zei:

hoezo we?

aantal posts: 2.

@muscleboy haha aandeelhouder, ik ben nog steeds student,buiten studeren train ik en werk ik heel soms maar dat geld gaat naar mijn "voeding en juice" ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven