nee dan zat je op een zonovergoten eiland met mooie meiden in cocosbikini's?Testo zei:En welk merk zou mijn merk dan moeten zijn,kerel?
Was ik maar de baas van GS of GG....dan zat ik niet meer op internet,geloof mij maar!![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee dan zat je op een zonovergoten eiland met mooie meiden in cocosbikini's?Testo zei:En welk merk zou mijn merk dan moeten zijn,kerel?
Was ik maar de baas van GS of GG....dan zat ik niet meer op internet,geloof mij maar!![]()
hahaha stiekem de baas van Gs dat lijkt me wel watTesto zei:En welk merk zou mijn merk dan moeten zijn,kerel?
zijn gewoon die standard schemas die je op elke prehistorische site kan vindenrodge zei:als ze net zoveel verstand van aas maken hebben als van kuurtjes in mekaar zetten dan bedank ik liever. ik heb nog nooit zoveel domme kuur schema's bij elkaar gezien.
-rodge
rodge zei:en bedenk dat als het te mooi om waar lijkt te zijn dat het dat dan meestal ook is.
iedereen kan een zooitje goede winny tabs uitdelen, mischien wachten ze gewoon tot er daarna de grote bestellingen komen. flink cashen en daarna foetsie... en maar wachten tot het opgestuurd word. en dan maar weer mailen waar het blijft en als antwoord krijg je dan dat er wat kleine probleempjes zijn maar dat je niet ongerust hoeft te zijn. terwijl ondertussen nog meer gecasht word en dan opeens blijft het stil en is het over.
ik zeg niet dat het zo gaat maar ik hoor dit soort vehalen behoorlijk vaak op het amerikaanse board waar ik moderate. waarom anders van die enorme prijs verschillen als je heel veel te gelijk besteld? zoals ik al zei: als het te mooi lijkt...
-rodge
redhead zei:Pimpdog : Waarom voel juist jij je geroepen om deze gear te testen ? Je kan mij niet vertellen dat je het leuk vind om je gezondheid extra op het spel te zetten.Ook kan ik me niet indenken dat je juist als 1 van de eerste deze gear gaat ''testen''.Een normaal mens denkt wel 2x na en denkt beter hij dan ik maar ok.En dan ook nog een logje.Ik blijf het een allemaal maar raar vinden en zal je log zeker volgen.
2hard2die zei:Ik heb geen mail gehad. Maar ik ben ook niet geintereseerd, want ik heb een betrouwbare supplier en ik ben niet van plan om te switchen.
spuitje zei:de prijzen van de huidige ug-labs zijn veels te hoog, ik ben blij dat er nu een lab is dat redelijke prijzen vraagt (hoef ik tenminste zelf me poeders niet meer te bestellen)
ik wil dit lab niet promoten aangezien we dus niet weten of degene achter dit lab verantwoord bezig is, maar er is geen reden om dit lab af te schrijven omdat de prijzen te laag zijn!! aangezien de kosten zijn om 1 vial test-e te maken +- 4 euro zijn!!
spuitje zei:de prijzen van de huidige ug-labs zijn veels te hoog, ik ben blij dat er nu een lab is dat redelijke prijzen vraagt (hoef ik tenminste zelf me poeders niet meer te bestellen)
ik wil dit lab niet promoten aangezien we dus niet weten of degene achter dit lab verantwoord bezig is, maar er is geen reden om dit lab af te schrijven omdat de prijzen te laag zijn!! aangezien de kosten zijn om 1 vial test-e te maken +- 4 euro zijn!!
hahahmuscleboy zei:Volgens mij zijn "spuitje" en "pimpdog" alletwee aandeelhouders![]()