Wat leuk dat jij klakkeloos de verhalen van de door de overheid gesubsidieerde NeCeDo gelooft!

Als ze morgen roepen dat MRP werd gemaakt door Smurfen geloof je het dan ook?
Even een achtergrondverhaaltje:
Als je wat mensen in de buurt van die club kent dan hoor je de leukste anekdotes.
Ik heb me kapot gelachen om de graagte waarmee ze e.e.a. optekenden uit de mond van de controldiensten. NeCeDo heeft een dagtaak aan het zwartmaken van UG Labs. Heb je ze ooit horen zeggen dat Organon of Schering gemene bedrijven zijn die extra produceren om te voldoen aan de (zwarte) markt? Nee he!

Logisch ook.
Ik heb 3 batches inyects van MRP onder de loep genomen en geprobeerd.
De kortwerkende Nandrolone was bagger en dat hebben ze geweten ook, heb ik geen spaan van heel gelaten. Maar dat vertel je er liever niet bij natuurlijk Wimmeke. Dat komt niet uit met je verhaal. De andere injects waren prima gedoseerd, de Winny zelfs 5mg teveel volgens de 'testen'.
Verder heb ik na een 30 tal vials geen enkel probleem gehad met ontstekingen of wat dan ook, ik injecteerde dagelijks, dus als er wat mis moest zijn dan had ik 't zeker geweten.
Verder liep MRP volgens mij ook niet te spammen naar leden van boards en waren hun prijzen normaal voor de kwaliteit die het had. Tussendoor heb ik nog een paar mooie vials van GS Bold mogen testen die ook prima waren.
Dus eigenlijk is je hele verhaal een beetje bagger Wimmeke.