Fitness Seller

Feralabs

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
younggod zei:

Ik denk dat hij daarmee de BB'ers bedoeld! :D

Damnn, wat een herrie betreft een nieuw lab :eek: Whoei :eek:
Wist niet dat het zo gevoelig zou liggen onder sommige mensen hier...
Kan zijn dat er *fakeID's* gemaakt worden, die eigenlijk meneer Ferelab is, kan zijn dat de qualiteit iets minder is, maar mensen hier worden (bijna) paranoide vanwege enige concurentie lijkt wel! Ik ken jullie belangen niet betreft GS + GG, maar het is verder niet erg, om op deze manier de markt van AAS iets groter te maken, of niet?

Ik ben het met ironmind eens er zijn op dit topic zeker een aantal mensen die een vinger in de pap hebben bij GS of GG. Anders reageren ze niet zo. Maar ik zal geen namen noemen.................:cool: :D

ik heb nergens een vinger in de pap, maar logica en common sense vertellen mij dat dit spul slecht ruikt, sorry, maar gezien de omstandigheden ( er zijn er verschillende, op verschillende data) is het logisch te denken dat dit lab zo goed als fake kan beschouwd worden

en zelf al komen er positieve reacties, dan kunnen die de pot op
blijf bij je verstand, koop iets betrouwbaar!

Beetje minder paranoia misschien, laat Pimpdog zijn kuur volgen. De bevindingen mag je daarna van denken wat je wil.

heeft niets met paranoia te maken

trouwens, moest ik jou volgen dan zou jij er zelf geen probleem mee hebben moest je het zetten, yeah right!

als ik naar topics zoals dit kijk zeg ik; TESTO for Mod!

nufff said

Hij is mod, alleen niet hier. Ik zal het zelf niet zetten, maar als anderen dat wel willen doen zal ik ze dat niet afraden. Met AAS zetten neem je toch altijd een risico, hoe klein ook.

Wat mij ontzettend stoort aan dit topic is het gelul over prijzen. Niemand gaat risicos nemen voor niets. Mensen zetten hun vrijheid op het spel om jullie van jullie spullen te voorzien, dat gaan ze heus niet gratis doen.

HG is te duur en nu wordt over UG ook al geluld dat het te duur is. Vergeet niet dat het dankzij UG is dat voor velen de gear betaalbaar is geworden.

Kijk eens verder dan jullie neus lang is en denk eens goed na dan zul je beseffen dat de UG prijzen van labs als GG en GS fair zijn, ongeacht wat fera in zn hoofd haalt.

Terechte reactie Joe.

Bedenk wel dat tussen het traject van de productie en het uiteindelijke moment dat de verwende Hollandse gebruiker z'n spuitje mag zetten veel gevaarlijke momenten zitten. Dat de makers, je supplier en de mensen eromheen 24/7 gevaar lopen dus is de prijs gewoon alleszins redelijk.

willlem zei:
ik heb nergens een vinger in de pap, maar logica en common sense vertellen mij dat dit spul slecht ruikt
sorry, maar gezien de omstandigheden ( er zijn er verschillende, op verschillende data) is het logisch te denken dat dit lab zo goed als fake kan beschouwd worden

Met totaal niets aan ervaring op dit gebied, kun je een (beginnend) lab niet afdoen als Fake! Alhoewel het er misschien iets wat luguber uitziet in de eerste instantie, kun je ook afwachten hoe mensen er op reageren, en daarmee + eigen ervaring, een wat meer Logischer en bruikbaardere mening geven.

en zelf al komen er positieve reacties, dan kunnen die de pot op
blijf bij je verstand, koop iets betrouwbaar!

Op deze manier kan nooit iets "betrouwbaar" worden in jouw optiek, ten eerste zul je andere ervaringen en meningen van andere nooit geloven, ten tweede koop je alleen iets betrouwbaars, dus zul je nooit overstappen op iets anders wat betrouwbaar zou KUNNEN zijn, want dat is voor jou namenlijk (nog) niet vertrouwd!

K*t, dat ging niet helemaal goed, maar dat blauwe stukje tekst in de citaat is ook van mij.

MRP werd ook de lucht ingeprezen zoals axestream zegt...heb 2 vials in bips gespoten totdat er verhalen uitkwamen over niet steriel zijn zn slecht gedoseerd..heb laatste dus moeten drinken.

En dat terwijl MRP voor sommige (vooral één persoon) topkwaliteit was..en nu zijn zei de eerste om te roepen dat Fera bagger is, sorry maar klinkt ook niet geloofwaardig....ga er geen naam bijzetten maar je kent hem allemaal wel.

Dus MRP was niet zoals beweerd was en fera labs moet zichzelf nog bewijzen...ik zou nu zeker niet spuiten maar als er tegen volgende winter positieve ervaringen zijn ga ik voor fera labs.

Voor de prijs van 1 vial koop ik er bijna 2....maar eerst resultaten.

grtz

Wat leuk dat jij klakkeloos de verhalen van de door de overheid gesubsidieerde NeCeDo gelooft! :p Als ze morgen roepen dat MRP werd gemaakt door Smurfen geloof je het dan ook? :roflol:

Even een achtergrondverhaaltje:
Als je wat mensen in de buurt van die club kent dan hoor je de leukste anekdotes.
Ik heb me kapot gelachen om de graagte waarmee ze e.e.a. optekenden uit de mond van de controldiensten. NeCeDo heeft een dagtaak aan het zwartmaken van UG Labs. Heb je ze ooit horen zeggen dat Organon of Schering gemene bedrijven zijn die extra produceren om te voldoen aan de (zwarte) markt? Nee he! :D Logisch ook.

Ik heb 3 batches inyects van MRP onder de loep genomen en geprobeerd.
De kortwerkende Nandrolone was bagger en dat hebben ze geweten ook, heb ik geen spaan van heel gelaten. Maar dat vertel je er liever niet bij natuurlijk Wimmeke. Dat komt niet uit met je verhaal. De andere injects waren prima gedoseerd, de Winny zelfs 5mg teveel volgens de 'testen'.
Verder heb ik na een 30 tal vials geen enkel probleem gehad met ontstekingen of wat dan ook, ik injecteerde dagelijks, dus als er wat mis moest zijn dan had ik 't zeker geweten.

Verder liep MRP volgens mij ook niet te spammen naar leden van boards en waren hun prijzen normaal voor de kwaliteit die het had. Tussendoor heb ik nog een paar mooie vials van GS Bold mogen testen die ook prima waren.
Dus eigenlijk is je hele verhaal een beetje bagger Wimmeke. ;)

Zelf heb ik ook geen problemen gehad met het spuiten van winny, dit is geen aanval, ik bedoel gewoon dat je het nooit niet zeker weet wat er met je spullen gebeurt.

De ene zijn goed en de ander batchen kunnen misschien ook bagger zijn.

Dat van die nandrolone wist ik niet...

grtz

wimmeke26 zei:
MRP werd ook de lucht ingeprezen zoals axestream zegt...heb 2 vials in bips gespoten totdat er verhalen uitkwamen over niet steriel zijn zn slecht gedoseerd..heb laatste dus moeten drinken.

Gek he?

Geen enkel UG lab kan onder de omstandigheden werken om vials steriel af te vullen.

Dan praat je over enorme investeringen in laboratoriumapparatuur en steriele ruimtes met als gevolg dat zon lab de eerste 2jr alleen maar moet draaien om de onkosten eruit te krijgen.

Maar dat geeft niet, want als het product voor het afvullen goed gefiltreerd wordt door een 45 µm filter dan worden praktisch alle micro-organismen eruit gefilterd.

Als men dan na het afvullen vd vials, de vials goed steriliseerd heb je gewone steriele gear.

De reden waarom die gasten van Volksgezondheid zo'n aanval openen, is omdat de spullen niet volgens de ISO-norm gefabriceerd worden.

In die brief stond ook duidelijk vermeldt dat de MRP spullen niet onder steriele omstandigheden gemaakt werden.

Er heeft nergens gestaan dat de spullen niet steriel waren!

Bovenstaande geldt niet alleen voor MRP, maar voor ieder UG lab.

Onder niet steriele omstandigheden = kans dat het niet steriel is toch?? En dat risico wil ik niet nemen.

Verder zijn er toch ook een paar die de ratten insuline ( was dat wel zo??) van nutral gespoten hebben...volgens mij wel goed spul en waren de opmerkingen van ratteninsuline overbodig.

Maar toch waren er die het direct genomen hebben..want nutral zal wel goed zijn....

grtz

DBC01 zei:
Verder liep MRP volgens mij ook niet te spammen naar leden van boards en waren hun prijzen normaal voor de kwaliteit die het had.

Blijft toch allemaal indirect bewijs. Er zat vorig jaar hier ook een zgn spammer, die is toen gebanned, maar er is niks mis met z'n handeltje. Vroeger werd kopen via het internet afgeraden, dat was link omdat je niet wist met wie je te maken had en dom van de mensen achter die site. Zo zouden ze snel gepakt worden. Nu zie je haast niet meer anders. Zelfs UG lab's maken websites. Zoals iemand anders al impliceerde kunnen de prijzen lager uitvallen als je zonder resellers werkt. Daar zit het probleem.

Ik zal nooit iemand aanraden om het te gebruiken, maar als iemand er toch aan wil moet hij dat zelf weten. Als het bagger is weten we dat gauw genoeg. Zo niet, dan is er vooralsnog geen reden tot paniek.

en als het goed spul is doe ik superinkopen:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven