XXL Nutrition

ff voorstelen lijkt me wel normaal

dat zie je zwaaaar verkeerdxD ik zit ook zoiets als je je abs(buikspieren) goed traint kun je nu al redelijk zichtbare sixpack krijgen maar als je op je voeding let(veel vreten maar gezond dus) en je sport redelijk intensief zakt het ngwat

als je 5k ofzou vallen (1 dan is dat vrijwel zeker de helft spiermassa wat je niet wegwil
2 dan heb je bijna geen vet meer wat je wel nodig hebt vooor je gezondheid denk aan ziektes kou)

---------- Toegevoegd om 18:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:13 ----------

100 push ups??? dat is niet voor je buikspieren:P en gaat ook op manier hoe je doet denk aan snelheid;) als je heel snel op en neer veert gebruik je 1. de verkeerde spieren (je momentus ofzow) 2. je verrekt eerder een spier 3. je gebruikt ze minder intensief

met push up gwn in 2 seconde naar beneden 4 seconden (dus langzaam weer omhoog)
kun je eventueel opbouwen (meer secondes)

• Topic Starter Topic Starter
dat zie je zwaaaar verkeerdxD ik zit ook zoiets als je je abs(buikspieren) goed traint kun je nu al redelijk zichtbare sixpack krijgen maar als je op je voeding let(veel vreten maar gezond dus) en je sport redelijk intensief zakt het ngwat

als je 5k ofzou vallen (1 dan is dat vrijwel zeker de helft spiermassa wat je niet wegwil
2 dan heb je bijna geen vet meer wat je wel nodig hebt vooor je gezondheid denk aan ziektes kou)
:eek:kan dat ook nog. ik ga nu ff trainen dus ben ff stilvoor half uur of zo:D.
jullie denken nu eindelijk rust

Suc6;)

een 13 jarige die met al zijn ervaringen adviezen gaat uitdelen...nice

Goed veel snoep blijven eten, dan kom je pas echt spiermassa aan. Succes:thumbup:.

Als ik jou was zou ik voorlopig eerst wat meer tijd in de schoolbanken doorbengen voordat je aan de slag gaat met BB. Je Nederlands is om te janken, zo slecht. :mad:

Als ik jou was zou ik voorlopig eerst wat meer tijd in de schoolbanken doorbengen voordat je aan de slag gaat met BB. Je Nederlands is om te janken, zo slecht. :mad:

kmop gast als je achter je pc zit hoef je tog niet de hele tijd op je grammatica te letten als mensen je een beetje kunnen volgen.-_-

kmop gast als je achter je pc zit hoef je tog niet de hele tijd op je grammatica te letten als mensen je een beetje kunnen volgen.-_-
is nu wel genoeg ik ga er tusen uit tot over aantal jaren. ik spreek jullie wel weer wil je is echt zien hoe mijn spieren er uit zien voeg me toe op msn j_regterschot@hotmail.com platjes zijn nooit duidelijk

tot later

Misschien heeft iemand met dyslectie heel veel moeite met Nederlands en andere talen? Misschien moet je eerst even het hele topic lezen en daarna pas oordelen.

wtf? ertussen uit wt bedoel je?

---------- Toegevoegd om 19:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

idd lekker zielig zijn jullie om zo te ordelen over iemand met dislexie

Als je niet weet wat het isxD
Google Is Youre Best Friend:P

En als zo'n topic je niet bevalt(vanwege te weinig leestekens)
Reageer dan niet???

Misschien heeft iemand met dyslectie heel veel moeite met Nederlands en andere talen? Misschien moet je eerst even het hele topic lezen en daarna pas oordelen.
:eek: zie ik dat goed iemand die het voor me opneemt

---------- Toegevoegd om 19:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

wtf? ertussen uit wt bedoel je?

---------- Toegevoegd om 19:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:20 ----------

idd lekker zielig zijn jullie om zo te ordelen over iemand met dislexie

Als je niet weet wat het isxD
Google Is Youre Best Friend:P

En als zo'n topic je niet bevalt(vanwege te weinig leestekens)
Reageer dan niet???
ja ik kan beter maar niet terug komen wand niemand mag me dus.
En ben toch slap (op de foto's)

Ga zo door jij komt er wel xD

:eek: zie ik dat goed iemand die het voor me opneemt

---------- Toegevoegd om 19:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

ja ik kan beter maar niet terug komen wand niemand mag me dus.
En ben toch slap (op de foto's)
Aan spiermassa kun je niet zien hoe sterk iemand is.
Niet zo veel van aantrekken, afzeiken doen ze graag ik weet afentoe ook niet waarom maar je raakt er aan gewend (en soms doe je het zelf:p):D Als je het vervolgens hier uit houd toveren ze je van superdude naar BB'er en ben je een stuk wijzer wat betreft voeding & training;)

Gewoon stickies lezen en veel eten & trainen en dan kom je er vanzelf wel :D

Welkom op DBB.

LMfao 100 push ups. Quarter ROM YO!

60Kg bij 176 is echt onwijs ****ing mager.... en dat is je doel?

Vreemd :o

Terug
Naar boven