XXL Nutrition

ff voorstelen lijkt me wel normaal

:o:O ik ben 16 weeg 81 en ben 1.89 :$ heb ook dislectie:P
eeeeeen ik heb een Yamaha tzr met Yamaha R1 achterlicht:O eninge in NL nieuwe model

epic signature ook. lijkt me bovendien niet verstandig nog lager in gewicht te gaan

Welkom en goed bezig!;)

doe wat aan je taal man :D

welkom ;)

Ik ben jeroen ik ben nu nog 17.
was vroeger klein manetje en hat altijd ruzie wou sterker woorden zo dat ik kon vechten. ging thuis trainen en werd iets breder. samen met een vriend van mij ben ik als 16 jarige op fitnis gegaan na dat wij samen al jaren thuis trainden en ik vond het leuk werd breder. ruzies hat ik niet meer en vond het leuk hoe ik alles kon aan spannen en dat het groter werd en mooier. dus toen dacht ik ik ga aan bodybulding doen. ik wil gewoon breed woorden niet vies lomp gespierd. en 8 pack is mijn doel.

ben naar 1 jaar fitnis gestopt en thuis verder gegaan optreken opdruken buikspieren en met gewichten kij hard stoeien. doe het nu elke avond en vind het leuk.

vreed zo veel mogelijk snoep pap alles om mijn gewicht goed te houden wand woog 75 en nu al 68 heb de 65 al over scheden toen ben ik 1 week gestopt met trainen ben 176

ik hoop hier mee genoeg vertelt te hebben

wou sterker woorden zo dat ik kon vechten.thuis verder gegaan optreken opdruken buikspieren en met gewichten kij hard stoeien

sjonge jonge hahahahahaha:p

Als je breed wil wordne om mensen te kunnen aftuigen, of iets dergelijks ben je behoorlijk dom bezig.

zo niet: welkom en veel suc6 met het kweken van je 8-pack:P

Laatst bewerkt:
Dyslexie is voornamelijk een spellingsprobleem, dus heeft het niks te maken met jou zinsopbouw.

is nu wel genoeg ik ga er tusen uit tot over aantal jaren. ik spreek jullie wel weer wil je is echt zien hoe mijn spieren er uit zien voeg me toe op msn j_regterschot@hotmail.com platjes zijn nooit duidelijk

tot later
Platjes zijn nooit duidelijk?!Als je platjes hebt zie je ze wel:rolleyes:
Gaat uw vriendin ni plezant vinden.

Abs wa harder trainen,dan komen ze wel tevoorschijn.Je bent nu al mager,
6.7% afvallen,dan heb je 0%????

Laatst bewerkt:
Klote topic.
Ze gaan hier weer snoeihard.1 ding wel,die jongen van 13(Jesjus) met zijn geweldig goei adviezen gaat er wel geraken,ooit.Op zijn 13 al met BB bezig,positief.
Da gastje word Die Hard builder denk als ie zo verder doet.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Klote topic.
Ze gaan hier weer snoeihard.1 ding wel,die jongen van 13(Jesjus) met zijn adviezen gaat er wel geraken.Op mijn 13 was ik er nog ni mee bezig en zou ik er ook nog niks van weten.
Da gastje word Die Hard builder denk als ie zo verder doet.
Ach ja:)

Je moet gewoon die praat over vechten en uw 100 push ups en zo weg laten.En okee het is ambetant en soms lachwekkend om te lezen maar vind het wel knap da je moeite doet als je het 3 maal naleest en fouten probeerd te vermijden.
Gewoon wa langer nadenken voor je iets schrijft,en zien wat je schrijft

• Topic Starter Topic Starter
Je moet gewoon die praat over vechten en uw 100 push ups en zo weg laten.En okee het is ambetant en soms lachwekkend om te lezen maar vind het wel knap da je moeite doet als je het 3 maal naleest en fouten probeerd te vermijden.
Gewoon wa langer nadenken voor je iets schrijft,en zien wat je schrijft
maar ik typ net zo snel als ik denk :D

ik werk 4 DAGEN 1 dag school. en ja brinta en soms kwark en snoep is m&m om dat ik daar druk van woord dus train ik beter. energie dranken drink ik niet wand dan trip ik hem helemaal.

ik heb ADHD en ook dyslectisch

wsl

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

[/COLOR]
Hij heb dyslectisch, kijk maar in z'n sig.

en hij vergeet ook dat hij al 3 topics over zichzelf heeft

Laatst bewerkt:
Dyslectisch ? Geef toch gewoon toe dat je te gemakzuchtig bent om wat je typt te herlezen en er een fatsoenlijke zin van te maken.

+ Firefox heeft dan nog standaard spellingscontrole ingebouwd.

Terug
Naar boven