AndroidHealthClinic

Fibo 2008, wie gaat er?

ik ga zondag:) FIBO FIBO

Ben gisteren geweest:cool:........Echt gaaf, heb voor een ton samples hier liggen:D. Gastoptredens gezien van Ronny Rockel, Desiree Dumpel, Markus Becht en Aiman Faour.

Verder alle top stands gezien en een ongelooflijke hoeveelheid pro's waar we
natuurlijk ff mee hebben staan babbelen en wat fototjes hebben gemaakt, zoals met Dorian Yates, Ronnie Rockel, Flex Wheeler, Markus Becht, Evan Centopani, Chris Cormier, Markus Ruhl, Ed van Amsterdam en Silvio Samuel.

Verder natuurlijk ook nog in het voorbij gaan, gasten als Ronnie Kolenmans, Daniel Hill, Thomas Scheu, Clerence DeVis en Peter Trenz gezien.

Prachtige dag gehad:rocker:.

Laatst bewerkt:
Ik kom net terug van de FIBO.
Sta op de foto met: -Ed van Amsterdam
-Phil Heath
-Clarence Devis
-Markus Rühl
-Ronnie coleman
-Kim Kold
-Jarno Hams
En nog veel meer was echt geweldig, had 16 kilo aan goodies :D

Ik kom net terug van de FIBO.
Sta op de foto met: -Ed van Amsterdam
-Phil Heath
-Clarence Devis
-Markus Rühl
-Ronnie coleman
-Kim Kold
-Jarno Hams
En nog veel meer was echt geweldig, had 16 kilo aan goodies :D

HEB JIJ PHIL GEZIEN DAN
NOOOOOOOOOOOOOOO!!!!

Shit man, ik heb me rot gezocht naar Phill, en zelfs rondgevraagd en ze zeiden dat hij pas morgen kwam.

Ik sta op foto met Flex Wheeler, heeft echt veel charisma die kerel, heb ook zijn bekende foto laten signeren.

Kort babbeltje met Ed Van Amsterdam en fototje

Ronnie van ver gezien, massas volk aan de BSN stand, en m'n schouder kan ik daar onmogelijk staan.

Markus Rühl is echt ZIEK!!! Had hem vorig jaar met shirt gezien, nu nog dichter en dan zonder shirt, en die omvang is fenomenaal.

Sta ook met de All Stars crew op foto, en die kerel die in zijn rolstoel zat vond ik een arrogante zak! Ik dacht zal ik hem ook even aandacht schenken nu ik ook gehandicapt ben en op de foto met hem gaan, respect voor hem, gedraagd hij zich dan als een zak.

Dennis Wolf op podium gezien en is ook keihard!

Goodies: Powerhouse squatshort, eXtreme shirt, eXtreme whey 6 kg, foto gekocht, en dan wat flyers en wat posters mee.
Oja heb ook een hele doos Aloe Vera drank gekocht, 20€ was een batje!

Tevens heb ik eigenlijk meer foto's met chicks dan met pro's, want momenteel loop ik enorm horny en gefrustreerd. Iedere chick die er liep hebben we wel een foto van. En ze waren ook allemaal zo bekommerd om mijn schouder, en namen me dan lekker dicht vast. rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Was wel leuk....

weet iemand het adres van de hallen van de fibo voor in te voeren in de tomtom ???
kan het nergens vinden !

Norbertstra*e
45131 Essen, Germany

Ben ook net terug van FIBO, maar De Phil heeft verdorie niet opgetreden om 17:00 zoals in de planning staat. :(
Ik heb hem wel gezien, samen met Flex, maar niet poserend op het podium. :(

Ben ook net terug van FIBO, maar De Phil heeft verdorie niet opgetreden om 17:00 zoals in de planning staat. :(
Ik heb hem wel gezien, samen met Flex, maar niet poserend op het podium. :(

Ik heb hem gezien aan de MetRX booth en ik moet zeggen dat ik hem groter had verwacht. Armen zijn natuurlijk uistekend maar qua rugwijdte heeft hij toch nog een hele weg te gaan. Lijkt me wel een vriendelijke gast Phil. Die van de MetRX booth bleven wel proteine drankjes uitdelen man, ik heb er 4 gekregen. Men maat zeker een stuk of 6. Als iets gratis is dan is ie niet te houden...

Ik snap de jurering eigenlijk ook niet zo goed als ik vandaag Alfonso Rio zag (wat een kanon!) en dan zie ik silvio samuel dan snap ik niet hoe dat de één voor de ander kan eindigen.

Nog iemand foto's ??

was wel leuk, maar idd jammer van het misgelopen programma..! Phil gemist-(
rest wel gezien en was erg leuk, zowel de bb als de dames-)
goedkope shirtjes leuke en goedkope accessoires gekocht.

gratis shirtjes, veel goodies, heel veel bekijks, lamme poten maar voldaan nu aan mn kip met rijst, volgend jaar weer-)

tjeck andere topic over FIBO;)

Oja ik zie het, ik heb ook nog maar daar sta ik zelf op en doe ik liever niet :D

hahaha boeiend;)
binnekort ga ik toch naar de meet dus dan weten ze vast wie ik ben:p

ben ook net terug en phil was toch wel in orde hoor, zat naast ons in de eetzaal tijdens het middag eten, kwam effe gezellig in de buurt zitten, hehe.

als hij in het eetzaaltje binnenkwam werd het inees echt stil haha zalig gewoon

Terug
Naar boven