GoHardOrGoHome
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
HEB JIJ PHIL GEZIEN DAN
NOOOOOOOOOOOOOOO!!!!
Shit man, ik heb me rot gezocht naar Phill, en zelfs rondgevraagd en ze zeiden dat hij pas morgen kwam.
Ik sta op foto met Flex Wheeler, heeft echt veel charisma die kerel, heb ook zijn bekende foto laten signeren.
Kort babbeltje met Ed Van Amsterdam en fototje
Ronnie van ver gezien, massas volk aan de BSN stand, en m'n schouder kan ik daar onmogelijk staan.
Markus Rühl is echt ZIEK!!! Had hem vorig jaar met shirt gezien, nu nog dichter en dan zonder shirt, en die omvang is fenomenaal.
Sta ook met de All Stars crew op foto, en die kerel die in zijn rolstoel zat vond ik een arrogante zak! Ik dacht zal ik hem ook even aandacht schenken nu ik ook gehandicapt ben en op de foto met hem gaan, respect voor hem, gedraagd hij zich dan als een zak.
Dennis Wolf op podium gezien en is ook keihard!
Goodies: Powerhouse squatshort, eXtreme shirt, eXtreme whey 6 kg, foto gekocht, en dan wat flyers en wat posters mee.
Oja heb ook een hele doos Aloe Vera drank gekocht, 20€ was een batje!
Tevens heb ik eigenlijk meer foto's met chicks dan met pro's, want momenteel loop ik enorm horny en gefrustreerd. Iedere chick die er liep hebben we wel een foto van. En ze waren ook allemaal zo bekommerd om mijn schouder, en namen me dan lekker dicht vast. rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ja Phil Heath was handtekeningen aant geven et. dik 50-60 mensen daar aan die stand
en wij liepen achterlangs en vroegen of we op de foto mochten (nix wachten
) en hoppa.Gast waarmee ik naar de FIBO ben geweest had 10 shirtjes GRATIS geregeld bij de BSN stand en foto met ronnie
.Echt lucky geweest gister. Ed van Amsterdam is ook zeer sympathieke gast en Rühl is idd meesterlijk
. Goodies heb ik echt teveel zkr 10 posters veel foto's (en laten signeren) flyers en veel testers niet normaal hoef denk het komende 3 maanden geen whey,creatine en glutamine meer te kopen
.Damn kerel ik wou wel met flex op de foto die gast is idd relax. Ik heb de foto hier van de site gehaald en op m'n pc gezet
.Gr.

Ruhl is immens groot, maar ziet er niet (meer) uit imo.
.