Fitness Seller

Fibo 2008

Na 1 dag heb je het wel gezien ;)

Het is een expo.. dus het grootste gedeelte is toestellen van x-aantal fabrikanten en supplementen van x-aantal fabrikanten.

Wel krijg je genoeg samples over de hele beurs om je een half jaar vol te stouwen met samples :D

hehehe, free samples zijn natuurlijk altijd welkom-)

maar het machtigst lijkt me om zo dichtbij die reuzen te kunnen komen...
wat zul je je klein voelen-)

Cutler komt niet, maar Coleman en Phil "The Gift" Heat komen ook ;)

welke dag komt dan bijvoorbeeld heath wolf cutler en de rest van de pro's????????????

want t is 3 dagen en als ik ga wil ik wel de big mothertfokkers zien.

en de shyntol jongetjes haha

zie next vraag srr

welke dag komt dan bijvoorbeeld heath wolf cutler en de rest van de pro's????????????

want t is 3 dagen en als ik ga wil ik wel de big mothertfokkers zien.

en de shyntol jongetjes haha

juist wnr komen ze wolf heath colman enz het is 10 tot 13 april wnr gaan ze optreden wil maar 1 dag gaan;)

10-11 zijn voor bedrijven.
12-13 dan voor particulieren.
Pro's zijn er normaal beide dagen.

Ik denk niet dat ik ga. Keer of 3-4 geweest en het is elk jaar hetzelfde.
Dus geloof het wel, of ik moet echt niks beters te doen te hebben.

10-11 zijn voor bedrijven.
12-13 dan voor particulieren.
Pro's zijn er normaal beide dagen.

Ik denk niet dat ik ga. Keer of 3-4 geweest en het is elk jaar hetzelfde.
Dus geloof het wel, of ik moet echt niks beters te doen te hebben.

klinkt een beetje negatief...vond je t niet leuk, of vond je t wel heel leuk maar heb je t gewoon wel gezien nu..?

Ik ga daar zeker heen!

Vorig jaar was het 90% fitness bullshit ala bodypump.

Beetje jammer..

tja, helaas is dat natuurlijk commercieel gezien een stuk verantwoorder...jammer idd.

Ach ja.

ik gaat wel . lijkt me wel een keer leuk

Van Ronnie en Phil heb ik het via mail.
Zijn goede mailbuddies lol.
Nee had ze het gevraagd en Ronnie is wel al effe geleden, maar zei toch dat ie kwam.
En dit is het mailtje dat Phil terugstuurde:
David,

Thank you for the message, I really appreciate it. I will do my best in my upcoming shows and I will also be at the Fibo too this April.

Take care,

Phil
Sent via BlackBerry by AT&T"

Dat is het sjieke aan de sport, pakken tijd om de fans te beantwoorden, denk niet dat ik Shaq of Kobe een mailtje moet sturen ;)

Maar dit gaat dan wel een knaller FIBO worden als ze allemaal komen.

Ik ga vierde keer en vind het wel de moeite waard.
Als je absoluut zeker wil zijn, moet je in het weekend gaan, voor de particulieren.
Maar is dan ook weer veel drukker.
Pak beesten (ook in het publiek, poehhh, lekker vrouwen, what more do you want?!?)
Fijn dagje uit met maten, alle voor mij he.
Vorig jaar Cutler, maar die was een pakkie af, denk toch 10-15kg, maar dan weer Markus Ruhl !!!! niet normaal
Dennis James is ook meestal daar, en Shawn Ray en Dorian Yates ook al een paar jaar.
Ronnie het jaar ervoor en dat was fenomenaal, ben ook naar Dutch Grand Prix geweest Ronnie vs Jay en dat was gewoon af.

Maar dit jaar Ronnie, Phil en Dennis en nog een pak andere waarschijnlijk. Dus als je eens wilt gaan is dit jaar wel het jaar denk ik, say goodbye to Ronnie ;)

Ik ga vierde keer en vind het wel de moeite waard.
Als je absoluut zeker wil zijn, moet je in het weekend gaan, voor de particulieren.
Maar is dan ook weer veel drukker.
Pak beesten (ook in het publiek, poehhh, lekker vrouwen, what more do you want?!?)
Fijn dagje uit met maten, alle voor mij he.
Vorig jaar Cutler, maar die was een pakkie af, denk toch 10-15kg, maar dan weer Markus Ruhl !!!! niet normaal
Dennis James is ook meestal daar, en Shawn Ray en Dorian Yates ook al een paar jaar.
Ronnie het jaar ervoor en dat was fenomenaal, ben ook naar Dutch Grand Prix geweest Ronnie vs Jay en dat was gewoon af.

Maar dit jaar Ronnie, Phil en Dennis en nog een pak andere waarschijnlijk. Dus als je eens wilt gaan is dit jaar wel het jaar denk ik, say goodbye to Ronnie ;)

heb je niet wat foto's voor ons??
Koop je beter een kaart in voorverkoop,of kan je nog gewoon aan kassa betalen??

hehehe, free samples zijn natuurlijk altijd welkom-)

maar het machtigst lijkt me om zo dichtbij die reuzen te kunnen komen...
wat zul je je klein voelen-)

Bij sommige voel je je idd klein maar ik weet nog dat ik een paar jaar geleden zeker 5 minuten vlak achter Shawn Ray liep en dat ik hem pas herkende toen hij zich omdraaide , in zijn trainingspak leek hij helemaal niet groot lol.
Iemand als Rühl ziet er natuurlijk altijd enorm groot uit.

Yep;) lekker lijstje pro's is nu al zeker:cool:.

*Ronnie Coleman
*Markus Ruhl
*Dennis Wolf
*Ahmed Hamouda
*Phil Heath
*Markus Becht

Verder zijn er geruchten dat ook Alexander Fedorov en Frank McGrath weer komen namens Universal maar ook de namen van Ronnie Rockel, Peter "Pit" Trenz (ex-pro) en Aiman Faour doen de ronde:cool:.

Ga er zeker dit jaar naar toe:yes:, is toch een beetje HET bb-evenement in Europa.

klinkt een beetje negatief...vond je t niet leuk, of vond je t wel heel leuk maar heb je t gewoon wel gezien nu..?

1e keer liep ik er een uur of 3 rond.
2e keer al een stuk minder.
En de laatste keer had ik het na 1,5 uur wel gehad.

2 hallen zijn alleen maar met apparatuur.
Dan heb je nog veel stands voor supplementen enzo.
Dan heb je demonstraties voor fitness rages.
Wat kledingshops.

En dan een paar podia waar elke 2 uur optredens zijn, echter als je 1 ronde gezien hebt, weet je dat ook wel.

Ben misschien wat ouder en minder geintresseerd dan vroeger:D

word dit jaar mn 4e keer, ben ermee opgegroeid kun je wel zeggen :P
toch kan ik me er altijd zeker wel uren vermaken :)
ik ga ook zeker heen.

Terug
Naar boven