XXL Nutrition

Fibo 2008

zover ik weet ben ik zaterdags daar aanwezig ..

Ik ga ook de zaterdag!

denk zondags ivm dat alle supps weer op moeten dus lekkere kortingen.. vorig jaar ook mooi afgedingt

mooi afdingen rules :roflol:

Zeker dat ik hier heen ga! Moet gewoon met RUHL op de foto!

Kaartje gewoon aan de deur kopen dus? Of is voorverkoop slimmer?

gewoon aan de deur kopen, is voorgaande jaren ook nooit een probleem geweest.

Ik ga naar fibo :)

ik ga ook.. met Den_bb.. welke dag weet ik nog niet zal wel een zaterdag worden.

er zijn weer enkele interessante namen bijgekomen zoals marius Pudzianowski.....
Volledige lijst:Ronnie Coleman, Dennis Wolf, James Flex Lewis, Markus Rühl, Ed van Amsterdam, Robert Piotrkowicz, Phil Heath, Regiane Da Silva, P.A. Konstedt, Thomas Scheu, Markus Becht, Monika Jühlen, Marius Pudzianowski and Kamila Porczyk.

was toch al wel bekend..?

Ik verheug me er ook weer erg op.

er zijn weer enkele interessante namen bijgekomen zoals marius Pudzianowski.....
Volledige lijst:Ronnie Coleman, Dennis Wolf, James Flex Lewis, Markus Rühl, Ed van Amsterdam, Robert Piotrkowicz, Phil Heath, Regiane Da Silva, P.A. Konstedt, Thomas Scheu, Markus Becht, Monika Jühlen, Marius Pudzianowski and Kamila Porczyk.

Komt Cutler dit jaar niet?

Maarja ik zal ook van de party zijn Great line up:)

Evan Centopani komt ook, voor programma zie

FIBO POWER - The No.1 meeting place for the bodybuilding and weight training community - Program

Geen cutler dit jaar??

Ik zie in de dagindelingen dat zaterdag denk ik het leukste is om te gaan! Donderdag en vrijdag is sowieso niks volgens mij!
Verschil met zaterdag en zondag is dat alleen zaterdag Pudzianowski er ook is, en op zondag niet!
Loopt die daar zondag wel rond?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven