AndroidHealthClinic

fibo 2010 (pics + clips)

35n6aaa.jpg

Lijkt net alsof je hier met je zoontje op de foto bent:D
En leuk van Dexter dat ie zoiets roept.

haha scoobzor die pics met dexter zijn lachen, zo zie je maar dat die ook een gevoel voor humor heeft

• Topic Starter Topic Starter
2m17 wow je bent ongeveer de langste persoon in NL of niet?

Heeft niets te maken met heilig... die linker is gewoon geen fitness babe. Dit zijn gewoon ingehuurde erotica danseressen oid.

hoe weet je dat dat geen fitnessbabe is?

Laatst bewerkt:
Hehehe super foto's je bent echt lang...maar dat was al duidelijk.

Vond t juiist erg vet weer, waren er al vroeg en dat was goed ook was al snel erg druk.

Hoorde nog dat er 2 gevochten hadden, martinez en nog een andere (onbekende) BB'er. (martinez bleek zomaar een klap te krijgen, jaloezie vanwege zijn grootte)

Verder sta ik weer op de foto met mijn favo BBer:D:D Roelly!
Vond dat die er het verrewegst het beste op stond, superfysiek.

En de dames waren natuurlijk ook niet mis, verder yates gezien, maar geen phil, ronnie coleman was al back to usa en nog een paar gemist.

verder goed kunnen eten:)

En hoe heb ik die lange hierboven kunnen missen:o slechte zaak

Laatst bewerkt:
Net terug van Fibo :D. Was om 7 uur vertrokken om Dennis Wolf te zien om kwart voor 10 maar zijn vlucht was gecanceld werd mij verteld toen ik het aan BSN vroeg, :( beetje jammer. Let niet teveel mijn figuur, voelde me echt ellendig daar tussen die brede gasten. Was namelijk 3 weken ziek geweest en 7 kilo afgevallen... Al zullen sommige misschien zich miezerabel klein hebben gevoeld bij mij zoals jullie zullen begrijpen! In ieder geval nog wat foto's gemaakt:

Herkende Alexei lesukov meteen. Hij kon helaas niet erg goed engels, maar leek een sympatieke jongen en was zo bereid om op de foto te gaan.

35n6aaa.jpg

Dexter jacksons was echt vet :D. Ik wachte keurig op mijn beurt voor een foto en hij riep opeens naar mij: '''DAMMMMNNNN, Come over here'' ''Normally you have to pay for a photo with me, but for you its free!!'' Vervolgens ging hij op een stoel staan en zijn: ''DAMMMMNNNN, your still taller!!'' Hij gaf zijn email adress nog aan me uit zichzelf, omdat hij de foto's zelf wou hebben:

ilkkfc.jpg

s4ukxc.jpg

bfmik4.jpg

2j2wxp3.jpg

23uzytx.jpg

s4cjfq.jpg

2movyvm.jpg

2r6l8yg.jpg

zy83k1.jpg

Mijn ''nieuwe vriendinnen'' kuch :-#

21jvxwi.jpg

Hahaha de t*ring, je bent tieves lang man DAMN!

Lijken wel kabouter bodybuilders. :roflol: Die blonde chick in die silvere bikini is echt ****ing lekker.

2m17 wow je bent ongeveer de langste persoon in NL of niet?

.
Hehe nee, als het goed is ben ik de derde langste van Nederland. Je hebt nog Rob Bruintjes van 2.21m die een keer bij Jensen was (heb een foto met hem 3 jaar geleden gemaakt, al is hij flink gekrompen en had toen steunzolen aan dus ik denk dat ik nu langer ben ----> [Link niet meer beschikbaar]). Er blijkt ook nog iemand te zijn van rond de 55 jaar die 2.31 is in Nederland, maar die wil niet in de publiciteit komen dus ik weet ook niet veel van hem :).

Moet je dus voorstellen dat jij straks met 130kilo ripped op het podium staat, dan ben je pas echt een freak man:D

Scoobz0r ben je van plan nog te gaan kuren?

Haha als daar wat massa op komt, teringggg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

foto's gaan niet patmuscle

inloggen,er staat geen link bij??

bedoel dat je gerigstreerd moet hebben bij md

Terug
Naar boven