- Waardering
- 450
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2m17 wow je bent ongeveer de langste persoon in NL of niet?
Heeft niets te maken met heilig... die linker is gewoon geen fitness babe. Dit zijn gewoon ingehuurde erotica danseressen oid.

Roelly!
slechte zaakZesde zintuig.
Net terug van Fibo. Was om 7 uur vertrokken om Dennis Wolf te zien om kwart voor 10 maar zijn vlucht was gecanceld werd mij verteld toen ik het aan BSN vroeg,
beetje jammer. Let niet teveel mijn figuur, voelde me echt ellendig daar tussen die brede gasten. Was namelijk 3 weken ziek geweest en 7 kilo afgevallen... Al zullen sommige misschien zich miezerabel klein hebben gevoeld bij mij zoals jullie zullen begrijpen! In ieder geval nog wat foto's gemaakt:
Herkende Alexei lesukov meteen. Hij kon helaas niet erg goed engels, maar leek een sympatieke jongen en was zo bereid om op de foto te gaan.
![]()
Dexter jacksons was echt vet. Ik wachte keurig op mijn beurt voor een foto en hij riep opeens naar mij: '''DAMMMMNNNN, Come over here'' ''Normally you have to pay for a photo with me, but for you its free!!'' Vervolgens ging hij op een stoel staan en zijn: ''DAMMMMNNNN, your still taller!!'' Hij gaf zijn email adress nog aan me uit zichzelf, omdat hij de foto's zelf wou hebben:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn ''nieuwe vriendinnen'' kuch :-#
![]()
Hehe nee, als het goed is ben ik de derde langste van Nederland. Je hebt nog Rob Bruintjes van 2.21m die een keer bij Jensen was (heb een foto met hem 3 jaar geleden gemaakt, al is hij flink gekrompen en had toen steunzolen aan dus ik denk dat ik nu langer ben ----> [Link niet meer beschikbaar]). Er blijkt ook nog iemand te zijn van rond de 55 jaar die 2.31 is in Nederland, maar die wil niet in de publiciteit komen dus ik weet ook niet veel van hem2m17 wow je bent ongeveer de langste persoon in NL of niet?
.
.Er blijkt ook nog iemand te zijn van rond de 55 jaar die 2.31 is in Nederland, maar die wil niet in de publiciteit komen dus ik weet ook niet veel van hem.
ff inloggen bij md dan gaat ut wel