AndroidHealthClinic

fibo 2010 (pics + clips)

• Topic Starter Topic Starter
ja,weet ik maar er staat toch geen link bij je foto's...

dan moet je wel weten waar je moet gaan kijken,dat forum heeft veel rubrieken....

---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

je post foto's die niet gaan en dan moeten wij vanzelf weten dat we op Md moeten gaan kijken en in welke rubriek ?? ok....

dan moet je wel weten waar je moet gaan kijken,dat forum heeft veel rubrieken....

---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:16 ----------

je post foto's die niet gaan en dan moeten wij vanzelf weten dat we op Md moeten gaan kijken en in welke rubriek ?? ok....
da **** kerel? rubriek? md is een forum zoals deze gewoon een account aanmaken en je kunt me pics zien hiet is ig zeker waard

ik heb er n account maar wat maakt het uit als ik me daar nu ga inloggen ,daardoor ga ik de foto's niet op dit forum niet zien hoor.... niet logisch he

yeah right :rolleyes:

jij bent niet goed jij :rolleyes:

dan moet je me toch s uitleggen met een stappen-plan hoe je dat gaat doen....

Als je lid bent bij MD kan je de foto's zien van MD ookal post je ze op een ander forum. Er veranderd niks aan het adres van de foto.

dan vergis je je, het is gewoon toeval dat jij ze ziet en anderen niet , heb dat ook al aan de hand gehad,weet niet precies hoe dat komt

dan vergis je je, het is gewoon toeval dat jij ze ziet en anderen niet , heb dat ook al aan de hand gehad,weet niet precies hoe dat komt
:roflol::roflol::roflol::roflol:

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

citAATvan insider

Ja Chris en Vic gingen goed op de vuist in het restaurant...de tafels en stoelen vlogen door de lucht en uiteindelijk werd het een worstel party op de grond..er moesten echt een man of 5 ze uit elkaar trekken....
waarschijnlijk kan dit wel terug gevonden worden op youtube want er stonden veel mensen te filmen...

toch is het zo ,je moet daarom niet zo dom lachen,of moet ik er n tekeningetje bijmaken patmuscle,vraag maar s aan T,die zal je het wel uitleggen

OT:east coast vs west-coast

Laatst bewerkt:
jezus lekkah die reet van die eerste, als ik erachter zou staan zou ik em toch wel tegen aan drukken, de kolere

Oké. Ben wel benieuwd waarom ze ruzie hadden :)

Thug nigguhz.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

3 n*gers en 1 blondine hmmm als dat maar goed gaat

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

wie is die geil mokkel?

---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:30 ----------

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

bah bah

Dat laatste is echt eng.

Terug
Naar boven