Tommyboy
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 83
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou ze kennen mij er aldus je komt wel bij me terecht.
We staan naast smartshaker
En om 16u00 is jay cutler aanwezig
De eerste parkings zijn meestal volzet, laat je niet leiden naar P10, is een eind stappen, maar zoek onmiddellijk bordjes naar P5, is aan ingang west met voetgangersbrug. Ik ga er de laatste 4 jaar altijd direct naartoe, altijd plaats.
Expo parking kost €8, te betalen als je vertrekt.

Hij was toch aanwezig? Net als Jay Cutler btwWas ook me eeste keer, maar zeker voor herhaling vatbaar. Alleen k*t was dat we bijna een uur hebben gewacht bij de stand van Ronnie, maar hij kwam niet. Iedereen natuurlijk pissig..
Je moest toch betalen voor foto's of heb ik dat verkeerd gezien? 
Hij was toch aanwezig? Net als Jay Cutler btwJe moest toch betalen voor foto's of heb ik dat verkeerd gezien?
![]()

Altijd leuk de FIBO. Wedstrijd strongman was oke, weer was ruk op het buitengedeelte. Alex Moonen was baas. Belachelijke testoimpuls door al die vrouwen daar. Lekker gelachen door wat te spelen met zooi daar zoals 12x75 moeten benchen voor een sleutelhanger en dan 30 speedreps doen gewoon voor de chick die er bij staat. Aan die crossfitrekken op en neer slingeren. Nee was wel weer geslaagd.

Was ook me eeste keer, maar zeker voor herhaling vatbaar. Alleen k*t was dat we bijna een uur hebben gewacht bij de stand van Ronnie, maar hij kwam niet. Iedereen natuurlijk pissig..
Bij de FIBO Power BoothJay helemaal niet gezien?? Waar stond die? Heb wel mn poster kunnen laten tekenen door ; kai, dexter, ronnie, roelly en philPhil was er wel niet graag bij precies..
Stond daar immens veel volk natuurlijk