XXL Nutrition

Fibo 2012?

gescoord of gekocht....stond steeds achteraan. die meisjes gooien die shirts niet zo ver

Gescoord, vorig jaar stonden we ook achteraan, nu was het vooraan staan, shirt uit, dan krijg je er vanzelf een toegeworpen..

Plus dat er bij stands ook shirtjes werden uitgedeeld (bodybuilding.com, ON, musclepharm).

Kopen doe ik niet, ik ga niet betalen om reclame te lopen met hun merk... ;)

@kazz heb niet meer gevraagd was veelste druk helaas.

sta op foto met jay ow yeah, antionne vaillant en rollie. gvd bij jay zoon shake beker gekocht zitte die 2 extra compartementen er niet bij ja wtf heb ik daar nu weer aan ;P. ff een mailtje sture naar smartshaker

Wel teleurstellend tov vorig jaar, helemaal niet zoveel supps kunnen proeven.

Geslaagd.

Is helaas aan me voorbij gegaan vanwege een acute buikgriep:mad:
Zou me eerste keer zijn dit jaar.Ach ja,gelukkig leuke logjes hier op dbb:D

Altijd leuk de FIBO. Wedstrijd strongman was oke, weer was ruk op het buitengedeelte. Alex Moonen was baas. Belachelijke testoimpuls door al die vrouwen daar. Lekker gelachen door wat te spelen met zooi daar zoals 12x75 moeten benchen voor een sleutelhanger en dan 30 speedreps doen gewoon voor de chick die er bij staat. Aan die crossfitrekken op en neer slingeren. Nee was wel weer geslaagd.

De eerste parkings zijn meestal volzet, laat je niet leiden naar P10, is een eind stappen, maar zoek onmiddellijk bordjes naar P5, is aan ingang west met voetgangersbrug. Ik ga er de laatste 4 jaar altijd direct naartoe, altijd plaats.

Expo parking kost €8, te betalen als je vertrekt.

Er rijden elke paar minuten gratis bussen van die p10 parking tot vlak voor de ingang vd beurs. Dus het zou vrij stom zijn om die afstand te gaan stappen met zo'n k*tweer :rolleyes:

Weer belachelijk grote tiete kunnen zien, was geslaagd; wel weining enthousiasme soms van de pro's.

Bikini cup was leuk :p

Tijdens de grote show op het einde vd avond heb ik meer naar de voorbijgaande dames zitten loeren dan naar de show.

had wel wat meer verwacht ten opzichte van de pro's; kunnen evengoed thuisblijven voor mij vooral rockel; die vent wou er echt niet zijn :roflol:

Laatst bewerkt:
It. Was. Legendary. Eerste keer op de FIBO, volgend jaar al plaats in mijn agenda gehouden voor de editie van dat jaar. Die chicks zijn niet normaal heet brah, damn...
Stond zelfs een Penthouse chick, direct pic genomen, vreemd dat er niemand stond...

Was ook me eeste keer, maar zeker voor herhaling vatbaar. Alleen k*t was dat we bijna een uur hebben gewacht bij de stand van Ronnie, maar hij kwam niet. Iedereen natuurlijk pissig..

Was ook me eeste keer, maar zeker voor herhaling vatbaar. Alleen k*t was dat we bijna een uur hebben gewacht bij de stand van Ronnie, maar hij kwam niet. Iedereen natuurlijk pissig..
Hij was toch aanwezig? Net als Jay Cutler btw :p Je moest toch betalen voor foto's of heb ik dat verkeerd gezien? ???

Hij was toch aanwezig? Net als Jay Cutler btw :p Je moest toch betalen voor foto's of heb ik dat verkeerd gezien? ???

Niet gezien helaas. We hebben daar een dikke uur gewacht, was erg druk bij stand. Iemand kreeg een roid rage toen die hoorde dat die niet kwam :roflol:

Jay cutler wel gezien gelukig, als je een gesigneerde foto wou moest je 10eu betalen.

Altijd leuk de FIBO. Wedstrijd strongman was oke, weer was ruk op het buitengedeelte. Alex Moonen was baas. Belachelijke testoimpuls door al die vrouwen daar. Lekker gelachen door wat te spelen met zooi daar zoals 12x75 moeten benchen voor een sleutelhanger en dan 30 speedreps doen gewoon voor de chick die er bij staat. Aan die crossfitrekken op en neer slingeren. Nee was wel weer geslaagd.

zag je nog staan tijdens SM gebeuren binnen bij dat podium. we knikten nog voordat jij net wegging daar
had eigenlijk nix te vertellen ook:o:cool:

---------- Post toegevoegd Sun 22 Apr 2012 om 12:25 ----------

was dat tijdens luchtijd zoon beetje?
ik was er sochtends al heel vroeg en even later zag ik hem en de rest van de dag als ik steeds voorbij kwam daar

Jay helemaal niet gezien?? Waar stond die? Heb wel mn poster kunnen laten tekenen door ; kai, dexter, ronnie, roelly en phil :) Phil was er wel niet graag bij precies..

Zijn er nog ergens foto's te vinden?

cutler helemaal niet gezien; heb er van 13 tot ong 18u gelopen.
phil is echt een beeeeeeest

Terug
Naar boven