AndroidHealthClinic

Fibo 2014

Ai ai, bedankt voor de tip scoob. Zal het vandaag maar paar keer proberen hehe. Even de dutch gaint spotten op zondag

Nog maar één kaartje nodig, als iemand nog wat heeft let me know!

Was episch. Hoogtepunt: Wolf.
Wat een chille gast is dat!

Mocht iemand nog een kaartje over hebben voor morgen, ik zoek er nog een

Was het wat?

Verslag FIBO Power 2014

Is toch wel even een verslagje waardig, zo´n dag als vandaag.

Vanochtend om 5:30 ging de wakker. Enthousiast opgestaan want ik had er enorm veel zin in. Uiteindelijk kwam ik en een andere kameraad om 8:10 aan bij de messeplatz in Köln. Vervolgens konden wij daar nog een klein kwartiertje wachten. Uiteindelijk om 8:30 binnen.

Direct naar de power hal gelopen en gezocht naar de muslcemeds boot. Om daar een stand zonder Kai Greene aan te treffen, die pas rond 13:00 zou arriveren voor een meet and greet sessie. Dan maar wat rustig rondgelopen en de boel verkent. Ondertussen maar even bij de BB.com boot aangesloten waar ik een t-shirt, shake beker, x aantal samples en wat proteine bites in ontvangst mocht nemen. Toen maar weer gaan rondlopen. Hier en daar wat billen wezen spotten, want daar liepen een stel goede vrouwen rond!.

En jezus wat kon ik me toch iriteren aan die phagot stand van Jeff Seid. Niet bepaald slim opgesteld en blokkeerde de gangpaden doordat al zijn fans op hem stonden te wachten.

Tegen de begin van de middag waren we bij de stand van DY geëindigd. Dorian zou binnen 15 minuten arriveren en daar hebben we even op gewacht, even met hem op de foto geweest en wat advies van hem gekregen. cliffs: 'Volume doesn't matter, it's all about the intensity. don't go to failure every time.' oftewel, lift heavy ass weights. Erg relaxte gast, nam de tijd voor me.

Na wat rond wezen toeren en nog meer billen wezen stoppen hebben we even een tijdje staan kijken bij de strongman & MMA afdeling. Was wel erg leuk om te zien. farmer walks van 260kg dayum!

Aan het eind van de middag weer terug geggaan naar de BB hal waar ze bij iedere stand toch wel met samples aan het strooien waren, want alles moest weg. Onderweg kwam ik Roelly Winklaar nog tegen, aardige gozer. Even over zijn ongeluk gepraat en zijn wedstrijdplannen van dit jaar. Maar volgens mij zat die er doorheen en wou hij graag naar huis. Snap ik ook wel na 4 dagen lang handen schudden.

Verder nog Kai Green, Jay Cutler, Dexter Jackosn, Dennis Wolf, Branch Warren en Ronnie coleman gezien. Niet de moeite waard om daar 2 uur per man voor in de rij te gaan staan. Om 15:00 naar huis gegaan, voeten deden pijn en had alles al wel gezien. Was zeker de moeite waard. +/- 50 euro kwijt voor benzine, kaartje en eten.

Cliffs:
  • Advies van Dorian Yates
  • Praatje met Roelly Winklaar
  • 37 samples, 5 shake bekers, 2 t-shirts, een bos met keykoorden en een tas mogen ontvangen
  • Enorm goede fysieken gezien
  • Veel billen
  • Meer billen
  • Twijfelen of het nou een vrouw of een man was (2x in het uur)
  • Nog meer billen
  • Top dag voor weinig geld.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Foto's volgen

Leuk verslagje!

Foto's

Meer foto's

was het druk?

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: @ scooby
komen aan op de parkeerplaats, zie ik scooby uitstappen en meteen pushups gaan doen op de parking, wat :roflol:

het was té druk imo. Heb niet veel pro's kunnen zien, enkel roelly, josé, victor & rich, de rest was gewoon te lang aanschuiven... wel veel sample gains gemaakt

dem fitness chicks though

:roflol: @ scooby
komen aan op de parkeerplaats, zie ik scooby uitstappen en meteen pushups gaan doen op de parking, wat :roflol:

het was té druk imo. Heb niet veel pro's kunnen zien, enkel roelly, josé, victor & rich, de rest was gewoon te lang aanschuiven... wel veel sample gains gemaakt

dem fitness chicks though

Wat een held :roflol: OT: Ik ben niet meer geweest helaas, volgend jaar maar weer een poging wagen om donderdag/vrijdag tickets te scoren.. :scratch:

Ik wil next time echt geen lijkt me wel nice. Vooral nu ik alles zo lees.

Dit jaar niet kunnen gaan.toch wel lang naar uitgekeken om te kunnen gaan.

Dit jaar niet kunnen gaan.toch wel lang naar uitgekeken om te kunnen gaan.
+1
Ik had met de eigenaar van de gym afgesproken dat hij kaarten zou bestellen, verkoopt hij een maand terug vrij plotseling de gym.. :(

Maar zijn er meer (korte) verslagen? Ik ben ook wel benieuwd of het dit jaar drukker was of minder vergeleken met 2013. Heb al wel een paar foto's voorbij zien komen op het forum.

Klein verslagje, (fotos volgen nog)

Eerste keer dat ik ben geweest,
Ogen uitgekeken hoe groot het eigelijk was!
We gingen rond 8 uur weg en kwamen vast te staan in een grote file voor keulen, we kwamen bij Fibo rond half 11 aan.
Eerst rond gelopen in het MMA gebied, en daarna mooi bij elke hal even gekeken. Viel me op dat je veel spullen kon kopen qua eigen gym. Zelfs spullen aanschaffen etc.

Hierna naar het supplementen en bb gedeelte gegaan, super tof om te zien hoe breed die gasten wel niet zijn als je daar naast staat! En super veel mooie dames, zowel die er zelf rondliepen of die bij stand stonden waren goed te doen! ;)

We hebben geen meeting gehad met 1 van de grote bekende het was daarvoor echt te druk.
Veel sampels gevangen en gekregen! 5 Shake bakers 40 samples 2 shirts 1 hempje.

Vond alleen de prijzen nogal hoog, ik had verwacht dat zn grote beurs de whey enz wel iets goedkoper zou zijn. Maar al met al een hele geslaagde dag!

Rond 5 uur vertrokken en 7 uur thuis.

Foto's

Meer foto's

Nice is er niemand anders met de profs op de foto geweest?
Al heb ik geen idee wie die man rechts is.

Terug
Naar boven