Fitness Seller

Fibo 2014

Bezoekers in dit topic

Ben er dit jaar niet bij, geen tijd en ook niet zoveel zin na vorig jaar.
Was achterlijk druk en heet en het stonk er enorm naar zweet..
 
Alle tickets uitverkocht, lekker dan.

Als iemand 2-3 tickets heeft voor fibo power voor zondag maar niet kan, PM.
 
Alle tickets uitverkocht, lekker dan.

Als iemand 2-3 tickets heeft voor fibo power voor zondag maar niet kan, PM.

Ik houd dit berichtje even in mijn achterhoofd. Heb ontzettend last van mijn enkel, lopen gaat moeilijk op dit moment. Je hoort morgen van me. Heb twee tickets liggen.
 
Ik houd dit berichtje even in mijn achterhoofd. Heb ontzettend last van mijn enkel, lopen gaat moeilijk op dit moment. Je hoort morgen van me. Heb twee tickets liggen.

Bedankt maar ik heb toch nog op magische wijze mijn tickets kunnen bestellen.
Na 20x proberen ben ik eindelijk door alle stappen gekomen (was erg veel lag) en tickets kunnen bestellen.
Erg vaag, maarja ik heb ze iig.
 
''Saturday is sold out for private visitors!''

Zucht... Kan toch niet zijn dat je niet aan de deur kan betalen? PM mij als je van je ticket van zaterdag af wilt, betaal goed :-#.
 
Pff, zondag ook al uitverkocht.

Als iemand van zijn zondag tickets af wil laat het me weten!
 
Dus niks meer bij de deur? :9
 
Iemand enig idee op hoeveel tickets per dag ze de verkoop zouden sluiten?
Ben benieuwd of de drukte hierdoor dit jaar doenbaar zal worden; ik vrees dat er nog steeds teveel mensen zullen rondlopen.:-(

Kleine tip: Blijf thuis en gun mezelf wat meer vrije ruimte! :-p
 
Iemand enig idee op hoeveel tickets per dag ze de verkoop zouden sluiten?
Ben benieuwd of de drukte hierdoor dit jaar doenbaar zal worden; ik vrees dat er nog steeds teveel mensen zullen rondlopen.:-(

Kleine tip: Blijf thuis en gun mezelf wat meer vrije ruimte! :-p

Vorig jaar was het niet uitverkocht en was het al stervensdruk, ben ook wel benieuwd of het dit jaar wel te doen is :o
 
Hopelijk hebben ze t dit jaar beter geregeld
 
Als iemand nog 2 kaartjes heeft of 1 laat me dat even weten voor de zaterdag.! Ik
Koop ze groetjes enzo
 
waarom ook zo lang wachten om te kopen jongens :o
 
Ik denk juist door de klachten van de drukte van vorig jaar dat er nu wel een duidelijke limiet is.
Nu is alles verdeeld over 2 dagen, vorig jaar was 80% er op zaterdag en zondag was rustig.
 
Daarom en ik kon ze voorheen nog altijd aan de deur kopen
 
Ben vandaag geweest. Erg leuk en niet druk !! (wel veel lopen, resultaat 2 blaren)
 
Ik denk juist door de klachten van de drukte van vorig jaar dat er nu wel een duidelijke limiet is.
Vorig jaar was ook echt bizar. Als je keek hoe het vastliep op de knelpunten, was naar afgelopen als daar brand was uitgebroken
 
Iemand toevallig kaartje over voor de zondag? Kom een kaartje tekort
 
Same here, ben opzoek naar 2/3 tickets voor de zondag. Let me know!:D
 
Lucky me... heb vannacht of 1:15 uur s'nachts 2 tickets voor zondag kunnen kopen. Best vreemd, omdat een post hier in dit topic zei dat het uitverkocht al was voor zondag. Misschien een tip voor mensen af en toe te blijven checken? Zou raar zijn maar wie weet gooien ze het af en toe open?
 
Back
Naar boven