AndroidHealthClinic

Fibo 2014

Sigh, is inderdaad op zaterdag uitverkocht ... algoed lees ik het hier nog, anders had ik daar gestaan. :/

Zondag is toch ook goed.

Is dan niet een deel vroeger weg? Ik kan me voorstellen dat die atleten het na een paar dagen drukke beurs, wel helemaal hebben gehad

Toen ik er in 2012 was idd wel. Was er op zondag rond 13u en Phil en Jay waren toen bijv. al weg. Zal dit jaar waarschijnlijk niet anders zijn.
Daarom ga ik dit jaar vrijdag en misschien ook zaterdag of zondag. Vrijdag lijkt me sowieso het meest relaxt, veel minder bezoekers dus heb je alle tijd om op de foto te gaan en misschien zelfs een praatje te maken met de pro's.

Voorgaande jaren was er rondom de fibo ook altijd van alles in Nederland? Supplementenwinkels die een grote naam op bezoek hadden?
Dit jaar helemaal niets, toch?

Toen ik er in 2012 was idd wel. Was er op zondag rond 13u en Phil en Jay waren toen bijv. al weg. Zal dit jaar waarschijnlijk niet anders zijn.
Daarom ga ik dit jaar vrijdag en misschien ook zaterdag of zondag. Vrijdag lijkt me sowieso het meest relaxt, veel minder bezoekers dus heb je alle tijd om op de foto te gaan en misschien zelfs een praatje te maken met de pro's.
Dankje :) zaterdag is volgens mij zelfs al uitverkocht?

Aan Jay valt toch niks meer te zien, is nu een ecto geworden, als die Bikini bitches er nog maar zijn, daar maak ik me zorgen om :(
Naar ik ben er sws 3 dagen :cool:

kan iemand de link posten van de ticketverkoop pagina voor zondag? ik kom er niet uit, de fibo power tickets voor zondag bedoel ik.

Terug
Naar boven