Fitness Seller

Filip De Winter zijn dagen worden geteld

Ghalid

Cool Novice
Waardering
2
Op het internet is opnieuw een videofilmpje verschenen waarbij er door een jonge moslim doodsbedreigingen worden geuit aan het adres van Vlaams Belang-kopstuk Filip Dewinter. Dewinter maakte het nieuws zelf bekend aan de buitenwereld en zette het YouTube-filmpje op zijn eigen website.

Het veertig minuten durende fragment werd met een verborgen camera opgenomen in een moskee in de Tulpstraat in Antwerpen. De jonge moslimradicaal zegt onder meer dat Dewinter moet oppassen met zijn beledigingen aan het adres van moslims en met zijn verzet tegen de bouw van moskeeën. "Als Filip Dewinter niet oppast met wat hij zegt en wat hij doet dan zijn zijn dagen geteld", luidt het.

In het verdere verloop van het gesprek zegt de jongeman dat België zich aan aanslagen mag verwachten indien het doorgaat met het sturen van troepen naar Afghanistan. De moslim zegt voorts dat er in Antwerpen vele moujahedeen zijn, overtuigde moslims die voor hun geloof willen sterven.

Door ruchtbaarheid te geven aan het filmpje wil Vlaans Belang zijn oproep naar meer en betere doorlichting van moskeeverenigingen, islamorganisaties en -bewegingen die in Antwerpen actief zijn, nog eens onder de aandacht brengen.

http://www.youtube.com/watch?v=zY_YX8-CCB4

Bron: www.gva.be

moslims ... :roflol:

Als dit bericht klopt: oppakken en lang de gevangenis in

Op 50 sec, ik ken die buurt.

Kun je beter weg blijven als Belg en zeker als je Filip noemt :roflol: :roflol:

zullen inmiddels wel extra in de gaten gehouden worden door de inlichtingendienst

ooooooo... ik heb angst! ik kom nooit meer buiten!

Ik was daar eens met één van die jongens over het straat aan het lopen. Plots komt daar een Golf 4 afgereden, echt gek. Hij wou ons precies over hoop rijden, we sprongen weg.
Ik dacht, weer zo'n ...... buitenlander. Die andere gast bij mij begon daar onverstaanbare taal heen te roepen en het bleken gewoon vrienden :eek:

Zijn uitleg: da is omt spele hé, om te spele..

Haha, gewoon een jongen die zich verveelt.

moeten we nu schrik hebben van een puberale snotbel die wat machopraat verkoopt?
ondertussen gaan ze wereldwijd weer ganse kapitalen steken in antiterrorisme van camera's tot soldaten inzetten..
ook Belgie doet mee aan die nonsense.. Ze zouden dit beter investeren in oa de WAR ON CANCER of werkgelegenheid!!!!!
Ik heb VEEEEEELLLLL meer kans te sterven aan kanker, auto-ongeval....... en te leven in miserie omdat ik geen inkomen meer heb... dan te ontploffen tijdens een zelfmoordaanslag van een terrorist van 17 jaar... :shake:

De Winter = Peter R. de Vries? :eek:

Ja, op 5 minuutjes wandelen van het museum van schone kunsten. Tegen het schipperskwartier. Ruige buurt moet ik wel zegge

Zijn dagen worden geteld? Aan welke dag zitten ze nu "Ghalid"?

Terug
Naar boven